Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samanlainen hajuvesi etsinnässä

Vierailija
12.07.2019 |

Auttakaa viisaat av:läiset! Olen itse surkea meikkien ym. juttujen kanssa, joten tarvitsen apuanne. Rakastuin aikoinaan Kylie Minogue Showtime-hajuveteen. Käytin sitä vuosia, kunnes se katosi kauppojen hyllyiltä. Sen jälkeen olen etsinyt samantyylistä hajuvettä jo ainakin 8 vuotta, enkä ole löytänyt mitään hyvää. Olen pyytänyt myyjiltä apua, mutta aina vain tarjotaan sitä Julia Robertsin mainostamaa hajuvettä, enkä pidä siitä.

Hajuvesi oli vadelmainen ja ruusun tuoksuinen. Haluaisin vastaavan, ja minulla on ikää 28 vuotta, jos se johonkin vaikuttaa. Olisiko rakkaalla av-raadilla suosituksia?

Tässä lisää tietoa Showtime -hajuvedestä:
https://www.fragrantica.com/perfume/Kylie-Minogue/Showtime-EDT-2559.html

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vaivautua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emporio Armanin Stronger with you on ainakin vadelmainen.

Vierailija
2/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Dior on ainakin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emporio Armanin Stronger with you on ainakin vadelmainen.

Sori, taisi se naisten versio ollakin Because it's you

Vierailija
4/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fragrantica.com (voi etsiä tuoksunuottien perusteella ja näkee, mitkä tuoksut toisten mielestä muistuttavat etsimääsi)

Vierailija
5/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fragrantica.com (voi etsiä tuoksunuottien perusteella ja näkee, mitkä tuoksut toisten mielestä muistuttavat etsimääsi)

Hupsista, sivustohan olikin ap:lle tuttu. Eikö sieltä siis löytynyt mitään vinkkiä?

Vierailija
7/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa etsiskellä samantyyppistä muiden "julkkistuoksujen" joukosta: Katy Perry, Britney Spears, Ariana Grande, Shakira... Niillä on monia tuollaisia makean hedelmäisiä tupksuja.

Vierailija
8/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melvita luonnonkosmetiikkamerkillä on ruusun ja vadelman tuoksuinen hajuvesi Rose-raspberry. Kylien Showtimea voi tilata ebayn tai amazonin kautta, kuten monia muitakin suomalaiskauppojen valikoimista poistuneita tuoksuja.

Vierailija
9/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista, sivustohan olikin ap:lle tuttu. Eikö sieltä siis löytynyt mitään vinkkiä?

People who liked this also liked -kohdasta löytyi lähinnä yhtä vanhoja jo lopettaneita hajuvesiä :/ Pitää etsiä noiden tuoksunuottien kautta :)

Kiitos kaikille tähän asti vinkkejä antaneille :)

Vierailija
10/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korres, L’occitane ja The Body Shop ainakin myyvät kukkais-hedelmäisiä tuoksuja. Korres varsinkin on ruusua hyödyntävien tuotteiden ekspertti. Victoria’s secret kannattaa myös tsekata, myymälä löytyy ainakin Hgin Forumista.

Vierailija
11/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille vastauksista! <3

T. Ap

Vierailija
12/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mahtaisitkohan tykätä Aqualinan Pink Sugar:ista? Kun ilmeisesti olet makeiden tuoksujen ystävä ja tuossa on myös muutamia samoja tuoksunuotteja ja fragranticassa moni sanoi Showtimessakin olevan lakritsan häivähdys niinkuin tässä. Sitä tosin on saatavilla lähinnä netistä eli testata ei ehkä pysty, mutta hintakin on kyllä tosi edullinen esim. hajuvesi.fi:ssä. Itse en kyllä totuuden nimissä siinä juurikaan haista vadelmaa, kukkia tms. mitä mainitaan olevan, vaan itselläni se tuoksuu lähinnä makealta toffeelta, vaniljalta, myskiltä ja lakritsalta. Mutta tämähän on yksilöllistä.

https://www.fragrantica.com/perfume/Aquolina/Pink-Sugar-975.html

Vierailija
13/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso ebaystä

Vierailija
14/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katso ebaystä

Ohis, mutta tuon valmistaminen on aloittajan mukaan lopetettu tyyliin kymmenen vuotta sitten, joten tuskin sitä kauheasti markkinoilla on. Ja jos on avattu pullo myynnissä, on kymmenessä vuodessa haju haihtunut..

Vierailija
15/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisesti voisi kokeilla Yves Rocherin https://www.yves-rocher.fi/control/tuoksut/naiset-2/ tuoksuja, ale parhaillaan (ja koodilla 25JULY saa vielä 25 % alennuksen, olkaapa hyvät). Vadelmaa ja ruusua löytyy, mielestäni nuo eivät ole olleet ainakaan turhan makeita tuoksuja. Lisäksi useissa on saman sarjan tuotteita l. mm. suihkugeeli, kosteusvoide...

Vierailija
16/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit sää että nuo hajuvedet saattaa olla valaan kakkaa.

Vierailija
19/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeanne Lanvin Jeanne Couture: ruusua, vadelmaa, mustaherukkaa... Makeahko.

Vierailija
20/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanille ihmisille! Olen saanut todella paljon vaihtoehtoja, huomenna pitää lähteä shoppailemaan! :)

Kiitos! <3

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä