Mikä on sun lemppari pulla tai leivonnainen kaupan valmistuotteista?
Kommentit (29)
Dallas-pulla, jossa paljon täytettä.. Valitsen tummaksi paistetun niin se rahka maistuu lähes toffeelta...😋
Mä tykkään Pullava sarjan voisilmäpitkosta. Ihanan paljon sitä möhnää.
Tämä on varmaan viides kerta, kun vastaan tähän kysymykseen tällä palstalla, mutta rahkapiirakka, jossa on rahkatäytteen alla kerros appelsiini- tai aprikoosihilloa. Joskus kaupasta saa sellaisia jonkun leipomon valmistamana, kaksoispakkauksena. Tykkään myös voipullasta (joka on siis eri asia kuin voisilmäpulla). Paistopisteestä ostan todennäköisimmin tuoreen munkkirinkilän tai pari.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Truben kaikki makeat, ne ei osaa edes tehdä huonoa. Vaasan ja Fazerin liukuhihnatuotteisiin en puutu, en tartu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään sillä meillä ei syödä pullaa.
Tuota ei nyt kysytty.
Faith kirjoitti:
Tämä on varmaan viides kerta, kun vastaan tähän kysymykseen tällä palstalla, mutta rahkapiirakka, jossa on rahkatäytteen alla kerros appelsiini- tai aprikoosihilloa. Joskus kaupasta saa sellaisia jonkun leipomon valmistamana, kaksoispakkauksena. Tykkään myös voipullasta (joka on siis eri asia kuin voisilmäpulla). Paistopisteestä ostan todennäköisimmin tuoreen munkkirinkilän tai pari.
Pahoittelen, jos tämä on ollut jo täällä. Olen uusi palstailija, enkä ole huomannut tätä kyselyä. Kuukauden verran olen ollut täällä.
Tai jos tarkkoja ollaan, kävin täällä noin 16 v sitten kun lapset olivat pieniä. Sitten lopetin ja nyt taas vähän jumiutumassa tänne.
Ap
Riitan Herkun puolukkapiirakkapala. Ihanaa vaniljajäätelön tai -kastikkeen kanssa. namis
Pågen minipuustit. Joko perinteisenä kaneliversiona tai mehevällä omena-kanelitäytteellä. Joulun aikaan niitä saa piparkakun makuisena, ai että ovat hyviä.
Otsikossa, muoks