Naiset on ihania mutta millaista on olla nainen?
Kommentit (30)
Aika massiivisia ulkonäköpaineita. Kuvittele miltä tuntuisi jos arvosi mitattaisiin kaikkialla ulkonäkösi perusteella? Ja jos ei vastaa ihanteita, olet arvoton...
Vierailija kirjoitti:
Aika massiivisia ulkonäköpaineita. Kuvittele miltä tuntuisi jos arvosi mitattaisiin kaikkialla ulkonäkösi perusteella? Ja jos ei vastaa ihanteita, olet arvoton...
No näinhän se menee miehilläkin.
Naisena oleminen on p*skaa ainakin mun mielestä. 🙄😞
Vierailija kirjoitti:
Naisena oleminen on p*skaa ainakin mun mielestä. 🙄😞
Niin on.
Muuten ok mutta ei meinaa hermo kestää miehiä, he kun ovat aina tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok mutta ei meinaa hermo kestää miehiä, he kun ovat aina tyhmiä.
Sontaa. Exä kävi 1h sitten kylässä ja vieläkin piiputtaa pää ja pitäisi lähteä liikenteeseen..-( Täytyy sanoa, että ihanaa asua yksin
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla me käydään paskalla ja runkataan kuin sinäkin.
Ymmärrän että tuo paskalla käyminen hoituu samalla tavalla, mutta tuo runkkaaminen...???
Aikamoista yleistämistä! Läheskään kaikki naiset eivät ole ihania. En minäkään.
Inhoan kun naisten masturbaatiosta käytetään sanaa "runkkaus". Useimmiten tuntuu vielä että ne ovat itse naisia jotka tuota käyttävät. Runkkaaminen tarkoittaa peniksen vetelemistä kädellä edestakas. Mies voi runkata ja nainen voi runkata miestä. Mutta nainen ei voi runkata itseään eikä naista voi runkata. Naisen kohdalla termi on itsetyydytys, masturbointi, hyväily, hierominen, "oma kiva" jne. termejä riittää, mutta EI runkkaus.
Miehet on runkkareita. Naiset vaan tyydyttää itseään. jep jep.
Naisena olo on ihanaa jos löytää miehen joka rakastaa ja jota rakastaa.Voit kokea raskaudet joita itsekkin olen kokenut 3kpl.Menkat eivät ole mukavat mutta ne kestää.Huolehdin ainakin minä perheestä ,mies en halua moittia ei aina osaa ajatella tai tehdä kaikkea niin kuin naiset yleensä osaa ehkä minä kala horoskooppina osaan asettua toisen asemaan .Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista mutta ei ensimmäisestä riidasta vielä kannata lusikoita jakaa.
Tjaa-a, mikäs tässä ollessa.
Inhosin monta vuotta sukupuoltani, mutta nykyään olen ihan tyytyväinen siihen. Inhosin lasikattoa, mutta toisaalta, naisilla on usein myös lasilattia. Olen teknisellä alalla ja vaikka olen joutunut tekemään enemmän töitä kuin mies ja näyttämisen paine on suurempi, niin olen ainakin ihan ansaitusti saanut asemani. Se ei ole tullut ilmaiseksi, kaikkea muuta. Kivirekenä on ollut vedettävänä kaikki tyhmän naisen stereotypiat.
Parasta on kyllä istua oman lisääntymispäätöksen päällä, kirjaimellisestikin. Kukaan ei voi huijata minua vanhemmaksi ja jos vahinko käy, niin päätäntävalta on minulla. Aivan parasta. Myöskin, yhteiskunta on usein oikeastaan vapaampi naisille kuin miehille. Naisen on helpompi tehdä perinteiseltä näkökannalta miehisempiä valintoja vaatetuksen, ammatin, harrastusten ja mielenkiinnon kohteiden suhteen. Sama ei kosketa miehiä juurikaan: pukeuduppa mekkoon, pyri vapaaehtoiseksi lastenhoitajaksi ja harrasta kynsien laittoa. Tietenkään kukaan ei kiellä, mutta stereotypiat ja stigmat ovat tiukassa. Naiset sen sijaan "miesten alueella" ovat sankareita. On oikeasti aika tyhmää, ettei miehet voivat tehdä "naismaisia" valintoja. Ja vielä typerämpää on, että ne ovat juuri ne toiset miehet, jotka lällättelevät niistä.
Mutta eipä tätä mieti, että "ooh, olempa nainen". Olen mitä olen ja teen mitä tykkään. Korkeampi elinikäennuste on myös plussaa. Mii laiks.
Naisena oleminen on oikein mukavaa. Ulkonäköpaineet, rumuuden tunne ja ikuinen laihduttamisen tarve ovat valitettavia ja häiritsevät elämää :-( Varmasti kauniit hoikat naiset ajattelevat asioista eri tavalla. Mutta jos unohtaa painon tarkkailut ja ulkonäköpaineet niin elämä on ihanaa. Terveellinen ruoka ja liikunta toki kuuluvat ihanaan elämään. Ja herkuttelukin.
Ihanaa. Naisena olen ihailtu kaunotar ja koko maailman on jalkojeni juuressa. Saan kaikenlaisia etuja ja selviän kiperistäkin tilanteista katsomalla silmät suurina ja hymyilemällä. Monessa paikassa selviää maksamatta kuittaamalla vaikka silmäniskulla tai vinkkaamalla että paikalle osunut mies voisi maksaa. Deittimarkkinat ovat ihana karkkikauppa, jossa on mukava hieman maistella kaikkialta ja jättää sitten iloisesti kikatellen miehet ihmettelemään miten tässä nyt näin kävi.
Tällaista tavallista elämää tää on, opiskelupaineita, töitä ja välillä hetkinen murheetonta vapaa-aikaa, josta nauttia. Perheessäni ei siinä mielessä koskaan korostettu sukupuolirooleja, että miesten tai naisten PITÄISI olla tietynlaisia ja tehdä tiettyjä asioita. Sieltä on tullut sellainen mukavan rento suhtautuminen omaan naiseuteen.
Kyllähän sen huomaa, että naisilta ei odoteta osaamista/pystymistä joissakin asioissa. Uudessa työpaikassani kohtasin aluksi vanhemmilta ukoilta vähän sellaista "no et sä varmaan ymmärrä kun tää vaatii loogista päättelyä/työkaluja/tms." -ajattelua. Sellaisissa tilanteissa pitää vaan pystyä näyttämään, että osaa tai on valmis oppimaan. Toki selvä sovinismi sattuu sieluun, mutta sellaiset tyypit voi jättää huomiotta tai antaa vähän takaisin. Ylipäätään minusta useimmat tytöt ja naiset on kasvatettu aivan liian kilteiksi ja nielemään kaikenlaisia törkeyksiä.
Rakkaus on ihana asia, varsinkin kun on käynyt niin hyvä tuuri miehen suhteen. Itse olen aika tunteellinen ja olen onnellinen, kun tässä suhteessa molemmat antavat hellyyttä toisilleen. Oma isäsuhteeni on siinä mielessä hiukan kylmä, enkä halunnut jatkaa sitä rataa enää omassa parisuhteessani. Ylipäätään elämä on näin aika nuorellekin opettanut, että mitään ei saa jos sitä ei itse yritä saada. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.
Ja juuri tuollaista nro. 18 kuvailemaa käytöstä en käsitä. En tiedä, oliko hän tosissaan, mutta osa naisista on oikeasti tuollaisia. Ei kai siinä yksilötasolla ole mitään kauheaa jos haluaa käyttäytyä niin, mutta se vahvistaa kyllä yleiskuvaa naisten bimboudesta ja tyhjäpäisyydestä. Toki, ehkä tuollaiseen käytökseen menevät miehet ovat itsekin yhtä tyhjäpäisiä... T.nro. 19
Ihan samalla tavalla me käydään paskalla ja runkataan kuin sinäkin.