Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset on ihania mutta millaista on olla nainen?

Vierailija
12.07.2019 |

Naiset ihania varsinkin kun hymyilevät.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että 18 on ihan vaan rölli.

Tai, onhan noin kuvittelevia nähty oikeassa elämässä. Mutta kun neitokainen on poissa kuuloetäisyydeltä, niin ei noista kovin kaunein sanankääntein puhuta, siis miesten keskuudessa. Miten minä sitten olen sattunut kuulemaan? No, riittävän kauan kun olen ollut jätkänä porukassa mukana, niin olen lähinnä sukupuoleton olmi. Hassua toki on ollut, että noita kun joskus nuoruudessa sattui vastaan, niin ekahan nuo prinsessat tulivat hihittelemään mun kylkeen ja sieltä käsin koittivat lähentyä mun kavereita. Urhrr. 

terveisin, 15.

Vierailija
22/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok mutta ei meinaa hermo kestää miehiä, he kun ovat aina tyhmiä.

Sontaa. Exä kävi 1h sitten kylässä ja vieläkin piiputtaa pää ja pitäisi lähteä liikenteeseen..-( Täytyy sanoa, että ihanaa asua yksin

mies51v

Miksi ylipäätään olet tekemisissä jos vielä pää piiputtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena oleminen on p*skaa ainakin mun mielestä. 🙄😞

Sanoo maailman etu-oikeutetuimpiin otuksiin kuuluva ?! Ei osata arvostaa mitään näköjään, mieheksi pitäisi päästä miehen paikalle. Sittenkään ei vielä oltaisi tyytyväisiä, seuraavana syrjäytetyksi kalifiksi otettaisi hiusristikolle varmaan itse jumala ?

Vierailija
24/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla me käydään paskalla ja runkataan kuin sinäkin.

Ymmärrän että tuo paskalla käyminen hoituu samalla tavalla, mutta tuo runkkaaminen...???

No jos tätillä on munat, se on setä. Runkkaaminen hoituu setä-mallilla ?

Vierailija
25/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoista. En istu täysin perinteiseen naiskäsitykseen ja toisaalta minussa on taas piirteitä, jotka osuvat siihen täysin. Tuntuu että olisi helpompi olla jokotai.

Vierailija
26/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo maailman etu-oikeutetuimpiin otuksiin kuuluva ?! Ei osata arvostaa mitään näköjään, mieheksi pitäisi päästä miehen paikalle. Sittenkään ei vielä oltaisi tyytyväisiä, seuraavana syrjäytetyksi kalifiksi otettaisi hiusristikolle varmaan itse jumala ?

Tulipahan selväksi mikä on miehen silmissä kunkin paikka luomakunnassa. Nainen pahnanpohjimmaisena, sitten mies ja ylimpänä Jumala. Vai on mies ihan Jumalasta seuraava.  

Vierailija
27/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan selväksi mikä on miehen silmissä kunkin paikka luomakunnassa. Nainen pahnanpohjimmaisena, sitten mies ja ylimpänä Jumala. Vai on mies ihan Jumalasta seuraava.  

No näin se nyt vain tosielämässä ja luonnossa menee. Jumala on miehenkin yläpuolella, sitten on Mies N:o 1, ja sitten nainen N:o 2. Se ei ole edes mielipide kysymys, vaan kiistämätön tosiasia, joka todetaan jo raamatussakin. Kokeile vain tyytyä osaasi nainen, se ei ole haluamis- tai mielipideasia. Se vain on niin kuin se on. Piste.

Vierailija
28/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi siis arvostaa, ja mikä jää saavuttamatta jos/kun ei pääse miehen paikalle? eri

Vierailija
29/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin se nyt vain tosielämässä ja luonnossa menee. Jumala on miehenkin yläpuolella, sitten on Mies N:o 1, ja sitten nainen N:o 2. Se ei ole edes mielipide kysymys, vaan kiistämätön tosiasia, joka todetaan jo raamatussakin. Kokeile vain tyytyä osaasi nainen, se ei ole haluamis- tai mielipideasia. Se vain on niin kuin se on. Piste.

Jännittävä käsitystä "kiistämättömistä tosiasioista", ts. olet misogynisti.

Vierailija
30/30 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, olet se vakiprovo jonka kirjoitustapa ja kirjoitusten sisältö on aina yks ja sama. Btw, jos olet ylempää sukupuolta, miksi uskot satukirjoihin? eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan