Mitä vanhoja limsa- ja kaljamerkkejä muistatte?
Kommentit (235)
Olikohan sellaista kuin Pina Colada limu?Turkoosia ja valkoista oli etiketissä.Litran lasipullo.Muistaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shittis oli jotain sitruunasoodaa
Se oli Sittis!
Pullossa taisi lukea sitso
Frisco ja Disneylimsat- (pienissä lasipulloissa). Oli hyviä 👍
Vierailija kirjoitti:
Olikohan sellaista kuin Pina Colada limu?Turkoosia ja valkoista oli etiketissä.Litran lasipullo.Muistaako kukaan?
Oli helvetin makeeta ja ällöä. Olin alaikäinen, joten en tiedä lantrattiinko sitä viinaan vai miksi sitä myytiin.
Oranssinvärinen Pluto-limu 70-luvulla oli mun lemppari.
Sitruunasoodasta tulee mieleen lapsuus ja mummola.
Lahden erikois olut. Sitä tuli juotua kun muutin ekaan omaan asuntoon pois kotoa.
Muistan 90-luvulla lapsuudessa isäni juoneen tuttavaperheen mökillä saunan jälkeen olutta, jonka etiketissä oli intiaanin kuva. Sitä myytiin ihan yleisesti ruokakaupoissa. Muistaako joku mikä oli tämän olutmerkin nimi?
Ja sitten oli se olut, jonka mainoksessa Kotka liiteli jylhissä maisemissa (vesiputous yms.). Mikä sen nimi oli?
Muistaako kukaan spider-man limua. Se oli sinistä ja juomakelvotonta. Aivan friikin omituista voimaista tai jotenkin härskiä/pilaantunutta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan 90-luvulla lapsuudessa isäni juoneen tuttavaperheen mökillä saunan jälkeen olutta, jonka etiketissä oli intiaanin kuva. Sitä myytiin ihan yleisesti ruokakaupoissa. Muistaako joku mikä oli tämän olutmerkin nimi?
Ja sitten oli se olut, jonka mainoksessa Kotka liiteli jylhissä maisemissa (vesiputous yms.). Mikä sen nimi oli?
Light beer tuo jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Cornbeer ja lightbeer. Korni kysymys ellet sitten juonut muistiasi.
Linda siideri, samoin oli Matti jotain, oliko kaljaa. Mustaa siideriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cornbeer ja lightbeer. Korni kysymys ellet sitten juonut muistiasi.
Niin, tämähän siis tapahtui 90-luvun puolivälin paikkeilla, ja minä olen syntynyt 1986.
31
Rosvo ja poliisi limsat
Aku ja Roope minut. Rakastin tota punaista Roopea, myöhemmin punaista smurffilimsaa.
Onko Sandels olut vielä valikoimissa?
Limsoista muistan Siff kolan ja Apsin.
"Siff kolaa käy nyt maistamaan/se nasta juoma on!/
Sama jano, sama maku, rytmi verraton/
Siff kola, Siff kola, se nasta juoma on!"
< mainoslaulu tv:ssä vuonna miekka ja kivi
😁
Lapin Kulta, tehty Torniossa. Karjala-olut, tehty Lappeenrannassa.