Haluavatko miehet aina testata naisia ovatko sellaisia kuin kertovat olevansa vai törmäänkö aina tietyntyyppisiin miehiin?
Exälle kun sanoin että en ole mustasukkaista tyyppiä, hän testasi sitä ihan sitten lopulta siihen asti että vaikka baarissa iski edessäni toisia naisia ym. Edelleenkään en ollut mustasukkainen mutta käytös oli lopulta niin noloa että suhde jäi siihen.
Sitten exä 2:lle kerroin olevani omissa oloissani viihtyvä tyyppi. Hänkin tuntui testaavan kuinka pitkälle siedän yksinoloa ja sitä ettei ollakaan tekemisissä, teki katoamistemppujakin sen verran että en ollut enää edes varma seurustellaanko vai ei. Tälle en kertonut mustasukkaisettomuudesta mitään niin sitä ei testannut.
Tekevätkö kaikki miehet vastaavaa että osaan pysyä kaukana jatkossa?
Kommentit (48)
Testaan kyllä. Testit jotka suoritetaan ovat:
Looginen päättelytesti.
Matemaattinen testi.
Hahmotustesti.
Sukupuolitautitesti.
Paineensietokykytesti.
Fyysiset testit yleiskunto ja Cooper.
Onkohan seurausta tuo syy-seuraus suhteesta. Huonot kokemukset tekevät ihmisen epäluuloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset idiootteja seurustelukumppaneiksi. Normaalit aikuiset ihmiset eivät käyttäydy noin.
No ei näitä näin käyttäytyviä exiä ole ollut onneksi kuin kaksi (kuudesta). Ehkäpä alan oppia huomaamaan tarpeeksi ajoissa kyseisen käytöksen. Ei tästä 2. exästä tosiaankaan voinut kuvitellakaan tuollaista testailuhalua, varsinkin kun olin sen jo toisenluonteisen miehen kanssa jo kerran kokenut. ap
2/6 miehistä ollut tietynlaisia ja kyselet onko kaikki miehet samanlaisia?
WT piireissä varmaan kun en ole huomannut. Jossa paradice wt porukoissa.
Naiset ovat aina testissäni. Jokainen päivä kanssani on naiselle kuin psykologinen testi. Pisteytän myös kulloisenkin naisen joka on kanssani. Nykyinen naiseni on monena päivänä ollut 10 pisteen nainen. Eilen tuli kyllä miinusta kun hän unohti pitää sovitusta kiinni. -2 pistettä tuli tästä.
Elämä on testi, jossa naisella on iso osuus.
Jos seurustelukumppania tai puolisoa pitää testata, se suhde on tuhoon tuomittu jo alkaessaan. Kyllä normaalit ihmiset tutustuvat normaaleihin ihmisiin ihan normaalisti juttelemalla asioista, eikä siinä tarvita mitään testejä. Ja se pitää hyväksyä että toista ihmistä ei läpikotaisin tunne ehkä koskaan, jo siitäkin syystä että ihminen muuttuu vanhetessaan ja kehittyessään kokemusten karttuessa, eikä ihminen itsekään itseään tunne niin hyvin että tietäisi satavarmasti miten käyttäytyy jossain yllättävässä uudessa tilanteessa.
Monesti kuvittelee että käyttäytyisin ehdottomasti näin jos näin kävisi, mutta sitten kun se käy, ottaa kehossa vallan eri hormonit jne. ja käyttäydytkin ihan eri tavalla kuin olisit osannut itsestäsi kuvitella. Esim. tuo mustasukkaisuus, sitä voi olla olematta mustasukkainen edellisten seurustelukumppaneiden kanssa, mutta sitten tuleekin se henkilö johonka rakastuu ihan tosissaan ja tuleekin mustasukkaisia ajatuksia vaikka miten itselleen järkeistää asian että ei se kannata. Se riippuu siitä paljonko siihen suhteeseen panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina testissäni. Jokainen päivä kanssani on naiselle kuin psykologinen testi. Pisteytän myös kulloisenkin naisen joka on kanssani. Nykyinen naiseni on monena päivänä ollut 10 pisteen nainen. Eilen tuli kyllä miinusta kun hän unohti pitää sovitusta kiinni. -2 pistettä tuli tästä.
Ja se nainen testaa sit sua? Miten olet mahtanut pärjätä psykologisine testeinesi hänen testeissään? On mahtanut miinuspisteitä ropista tuollaisesta omituisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan seurausta tuo syy-seuraus suhteesta. Huonot kokemukset tekevät ihmisen epäluuloiseksi.
Ainakin minun puolisoni eli vanhemmillaan siihen asti, että muutettiin yhteen. Jossain vaiheessa hän tunnusti vain miellyttäneeni minua koko ajan ja alkoi vaatia, että minun tulee tukea hänen itsetuntonsa kehittymistä. Siinä suuressa oikeudentunnossaan hän alkoi testailla ja pitää kirjaa suhteen reiluudesta.
Minä en päässyt osallistumaan esim. hänen synttärijuhliinsa, koska synttäreitä edeltävänä päivänä ravintolavaraus oli tarkoitettu vain hänelle ja hänen kavereilleen. Minä sitten sovin muuta tekemistä ystävieni kanssa. Kun hän oli lähdössä ravintolaan ja minulla oli käsivarret ranteita myöten pullataikinassa, niin hän toivottikin minut tervetulleeksi synttärijuhlilleen. Puoli tuntia ennen lähtöä. Sen sijaan että olisi vaan kutsunut minun niille hemmetin synttäreille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan aina jotenkin tekemällä jotain, mikä ärsyttää naista. Näin pystyn karsimaan mahdolliset draamailijat ja uhriutujat pois.
Millaista reaktiota siis odotat? Esim. tuollainen mustasukkaisuustestaus ja menet iskemään toista naista tyttiksesi edessä, mikä järki tässä on? ap
En testaa sitä, että iskisin muuta naisia. Pikemminkin arkipäivän tilanteissa pettymyksen ja yllättävien muutosten vaikutusta. Kokemus parisuhteessa on opettanut, että tällä on suuri vaikutus onnellisern arkeen.
Kerro esimerkkejä, miten testaat. Aamulla on kahvimaito loppu? Jätät vessan kannen ylös? Täytät tiskikoneen epäloogisesti? Tuleeko itkupotkuraivarit? Onko joku läpäissyt näitä testejäsi koskaan? ap
Annoit hyviä esimerkkejä :-) . Lisäksi esim. Yllättävä työmatka lyhyellä varoitusajalla tai työmatka naispuolisen kollegan kanssa. Suurin osa läpäisee. Vain epävakaat ja mustasukkaiset eivät läpäise.
Haluatko olla tylsä tekohauska tavis, kuten tämä ketju? Tavis elämä, tavis puheet, tavis testit, kaikki tavismainen on sinulle mahdollista. Jopa tavismainen kysyn muilta kaiken mitä tarkoittaa kun en mitään ymmärrä. Ole hyvä tavis ja kysy.
Vierailija kirjoitti:
Testaan aina jotenkin tekemällä jotain, mikä ärsyttää naista. Näin pystyn karsimaan mahdolliset draamailijat ja uhriutujat pois.
En tiedä millaista reaktiota diagnoosiisi odotat, mutta päänsisäisen alkukummastelun jälkeen kysyn yleensä asiaa ääneen, jos vastaus on ärsyttämiseen pyrkivä sekin ja sama senkun jatkuu, tapailu loppuu. Paskatestaus helposti näyttää vastapuolelle siltä, että yksinkertaisesti vain olet sellainen ihminen miltä vaikutat ja miten käyttäydyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin tänään sanomaan miehelle, että lopettaisi sen paskatestaamisen. Kyseinen mies on kiltti nörtti, jonka tunsin pidempään ennen kuin aloimme seurustella. Kun sanoin olevani introvertti, niin se saattoi kadota neljäksi päiväksi mitään sanomatta. Sanoin olevani pitkäpinnainen, niin siitä kehkeytyi marttyyri joka haukkui minut pataluhaksi niin että suutuin. Hänen vanhempansa sanoivat minun olevan kypsä aikuinen, joten mies taantui ja alkoi kostaa ja tehdä ohareita.
Olen todennut, että tämä on miellyttämishaluisten ja epäaitojen miesten tapa. He valehtelevat, joten he uskovat muidenkin valehtelevan. Kaikki väitteet pitää testata käytännössä, mutta ainakin omalla kohdallani nuo testaamiset rikkoivat luottamuksen.
Hyvää pohdintaa, kiitos vastauksestasi! Tuo luottamuspula oli suuri tämän kakkosmiehenkin kohdalla. ap
On tällä miehellä ollut muutakin erikoista, hän esimerkiksi pitää kirjaa suhteen reiluudesta :D Eli hän ei vaan kerta kaikkiaan luota siihen, että minä olisin mitä sanon olevani, että suhde olisi vastavuoroinen jne. Ja sitten tuo epäluottamus tulee ilmi tavoilla, jotka rikkovat jopa sen luottavaisemman osapuolen (minun) turvallisuudentunteen.
Ehkä nämä epäaidot ihmiset osaavat olla jotenkin poikkeuksellisen kivoja ja maireita tutustumisvaiheessa? Minäkin olen selvästi mennyt vipuun.
Onko tämä nyt se paljon puhuttu kil ttimies? eri
Olen kuten suurin osa naisista ja juoksen todella kovaa jos aistin vilauksenkin tuollaisesta toiminnasta.
Oikeasti ap, olit trolli tai et, kerjäät itsellesi hankaluuksia tuollaisen henkilön kanssa.
Kuvitteletko että jos "läpäiset" hänen "testinsä", hänestä tulee sinulle yllättäen unelmapuoliso?
Käytä päätäsi.
Mistä ap tietää, että kyseessä on testaaminen? Ihan itse olet näin päättänyt vai ovatko miehet näin sanoneet?
Luulen, että saattaa olla ihan vaan sattumaa ja mieheltä ihan vain puhdasta välinpitämättömyyttä ja kyllästymistä, että alkaa katoamaan päiväkausiksi, ei niinkään testaamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuten suurin osa naisista ja juoksen todella kovaa jos aistin vilauksenkin tuollaisesta toiminnasta.
Oikeasti ap, olit trolli tai et, kerjäät itsellesi hankaluuksia tuollaisen henkilön kanssa.
Kuvitteletko että jos "läpäiset" hänen "testinsä", hänestä tulee sinulle yllättäen unelmapuoliso?
Käytä päätäsi.
Puhuin existä, ota huomioon. ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää, että kyseessä on testaaminen? Ihan itse olet näin päättänyt vai ovatko miehet näin sanoneet?
Luulen, että saattaa olla ihan vaan sattumaa ja mieheltä ihan vain puhdasta välinpitämättömyyttä ja kyllästymistä, että alkaa katoamaan päiväkausiksi, ei niinkään testaamista.
No tuon ekan exän mustasukkaisuuden herättämistempaukset olivat kyllä selvää testausta. Tokasta en jäänyt katsomaan noin pitkälle. ap
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla tylsä tekohauska tavis, kuten tämä ketju? Tavis elämä, tavis puheet, tavis testit, kaikki tavismainen on sinulle mahdollista. Jopa tavismainen kysyn muilta kaiken mitä tarkoittaa kun en mitään ymmärrä. Ole hyvä tavis ja kysy.
Nämä on kyllä ihme kommentteja. Sielläkin ilmeisesti tällainen testailija jota kiukuttaa kun joku näkee hänen lävitseen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä ihme kommentteja. Sielläkin ilmeisesti tällainen testailija jota kiukuttaa kun joku näkee hänen lävitseen. ap
Lapsi kesälomalla.
Kerro esimerkkejä, miten testaat. Aamulla on kahvimaito loppu? Jätät vessan kannen ylös? Täytät tiskikoneen epäloogisesti? Tuleeko itkupotkuraivarit? Onko joku läpäissyt näitä testejäsi koskaan? ap