millai mä saisin mun mieheni takaisin?
Kommentit (10)
Valitettavsti se ei ole mahdollista. Vain sinä ja miehesi voitte selvittää sen keskenänne. Anna miehelle aikaa miettiä rauhassa jos hän sitä tarvitsee. Ei se välttämättä tarkoita lopun alkua. Onko teillä lapsia?
muutaman päivän annoin aikaa päättää ollakko vai eikö olla....ollaan...tiedä sitten koska taas tulee uusi kriisi..
me olemme niin paljon joutuneet kestämään ja niistä selviämään.. ja kun tämä kaikki tuli ihan yhtäkkiä, eräs ilta kun hän tuli töistä... Eroa on jo kestänyt kohta 2 kuukautta ja.. ARGH.. Oon ihan sanatonki tässä itsesäälissäni!
Onneksi lapsia meillä ei ole vaikka kaikki olikin jo " valmiiksi" mietitty.
ap
pidempään. Se on mielestäni sääli, koska näin hän ei antanut sinulle mahdollisuutta valmistautua tulevaan ja nyt kaikki on käynyt yhtä nopasti kuin salaman isku. Toivon sinulle paljon positiivisia ajatuksia ja voimia. Uskon, että kaikki kääntyy parhain päin. Annat ajan kulua.
Vinkkinä miten saada mies takaisin... voit katsella vaikka baarista jonkun hoidon mukaan, ja tämän nähtyään miehesi juoksisi takaisin syliisi. Mutta en suosittele kuitenkaan. Tiedän kyllä monia tapauksia missä mustikseksi tekeminen tuo exän takaisin. Kieroa, mutta toimii yllättävän usein..;)
been there, done that ;) sen takia se eilen soittiki! En siis ole sekoillut mitään kenenkään muun kanssa (hyi! jo ajatuskin ällöttää!!) mutta jostain hän oli juttua kuullut ;)
ap
on jäljellä ja paljon, jos varsinkaan aiemmin ei oo soitellut...:)
Think positive:)
hän vaan soitti ja kohteliaasti aluksi kyseli kuulumisia.. Emme siis todellakaan ole n. 1kk olleet tekemisissä, koska hän halusi olla yksin niin annoin hänen olla yksin! Sitten hän yhtäkkiä rupesi " tinttaamaan" että kenen kanssa mä olen ollut jne... Täytyy myöntää että tuli nautittua tilanteesta;)
Yritän tosiaankin ajatella positiivisesti! Mä saan sen takasin!
Ja sinä joka toivottelit onnea.. 9,8? Kiitoksia paljon, sitä tässä tarvitaan!!
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...?
ap
puhelu kertoi jo kaiken...mä olen kokenut saman. Paitsi, etten ottanut takaisin. Nyt kyllä välil mietin, et voitaisko sittenkin jatkaa...yhtä vuoristorataa tää elämä...
Miehet voivat olla valmiita eroamaan, mutta eivät näkemään exää muiden miesten kanssa. Mun exä on vuoden eron jälkeen edelleen mustis minusta ja niistä harvoista kerroista kun menen ulos. Pieni maininta puhelimessa, että tapasin ihanan miehen jne...niin johan alkaa taas, että meidän pitää puhua...
vaikka itse oli se, joka petti ja jätti.:)
Miehet on kyllä maapallon omituisin laji... Mä päätin nyt vaan etten soittele sille, ettei hän ahdistu. Hän lupasi soittaa sunnuntaina.
pikkuhiljaa hyvää tulee ;)
Kyllä tässä itekkin on miettinyt mitä elämä olisi jonkun toisen kanssa, hän ei ole suomalainen, joten jotkut asiat ovat hänen takiaan jääneet unholaan. mutta kaikista murheista mitä maailma on meille tuonut´, olemme selvinneet! Selviämme tästäkin!
Mutta kannattaa oikeasti miettiä onko se ihminen sinun rakkautesi arvoinen... välillä musta tuntuu että tää tyyppi ei oo, mutta sitten miettii kaikkia niitä juttuja..
tuleepa sekavaa teksiä...
ap
hän päätti että haluaa olla yksin ja miettiä elämäänsä.... Rakastaa minua ylikaiken, mutta näin hän nyt haluaa asioiden olevan.. Ikävä on niin kamala ja tämä kaikki tuli niin yllättäen. Eilen juteltiin pitkästä aikaan puhelimessa melkeen 2h. Sen jälkeen loppuyö menikin itkien ja ikävöiden, yksin..
ap