Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suonikohju istukassa, kokemuksia?

26.05.2006 |

Itseltäni löytyi np-ultrassa istukasta suonikohju. Lääkäri sanoi sen olevan ns. veriallas= veenalaguuna. Sanoi sen olevan vaaraton eikä sille mitään edes voisi tehdä. Rakenne ultrassa katsotaan sitten sitä vielä uudestaan.

Nyt rupesin vaan miettimään kun se oli aika " isokin" . Tai niin, että itsekkin sen hyvin huomasin, että voikohan se esim. puhjeta tms.? Googlettamalla en löytänyt mitään. Jos jollain on jotain kokemuksia, niin kertokaahan!!

äitikki rv. 13+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs minulla on myös istukassa joku kysta/nesteontelo/laguuni.Sitä ei nyt voi tietenkään vielä tietää mikä se loppujen lopuksi on, mutta vaaraton pitäisi kuulemma olla. Minulla sitä on kyllä seurattu ja olenkin ollut rakenneultran jälkeen 2 kertaa kontrolliultrassa (minulla tuo istukan poikkeavuus huomattiin vasta rakenneultrassa) ja toistaiseksi istukka on toiminut hyvin, eli napavirtaukset on moitteettomat ja vauvakin kasvaa niinkuin pitää.

Synnytykseenkään sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä, edellyttäen että istukka toimii loppuun asti.

Älä suotta jännitä äläkä menetä yöuniasi tuon takia. Ei ole mitään vakavaa se siis. Minäkään en aiemmin löytänyt mistään tietoa moisesta,mutta nyt siis oman kokemuksen kautta voin sanoa että rauhallisin mielin voit jatkaa vauvan odotusta.

Onnea odotukseen ja aurinkoisia kesäpäiviä! =)

Toivottelee,

rapuliini rv34 tasan =)

Vierailija
2/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit kokemuksesi! Rauhoitti tuo.. Kun en ikinä moisesta ollut ennen kuuullut. Ja kun tieoakaan ei mistään löytynyt. Jatkan siis odotusta rauhallisin mielin :)

Mukavaa loppuraskautta sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla