Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiin tarvitaan suostumus, mutta se ei tarkoita, että pitäisi kysellä tyhmiä?

Vierailija
11.07.2019 |

Tappaa kyllä tunnelman kun on päivänselvää, että ollaan yhteisymmärryksessä, mutta mies alkaa sönköttämään "haluutko sä?"

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa annetaan tänään ensimmäinen tuomio juuri tälläisestä onko raiskaus vai ei, kun lupa puuttui.

Naisen mielestä hän ei antanut lupaa, miehen mielestä nainen oli antanut ymmärtää.

Vierailija
42/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on tällainen nykyajan vaatima, rautalangasta väännetty sääntö ihmisille, joille tavalliset lakipykälät ja maalaisjärki eivät riitä. Valtaosa suomalaisessa kulttuurissa kasvaneista ihmisistä ymmärtää sen, että esimerkiksi tajutonta, päihtynyttä, nukkuvaa tai sanattomaksi pelästynyttä ihmistä ei lähestytä seksin merkeissä. Tekosyynä ei enää voi käyttää väitettä siitä, että uhri ei sanonut "ei".

Tunnelma voi tosiaan mennä pilalle, jos mies (tai nainen) sössöttää korvaan "haluuks sä". Kannattaa siis olla sössöttämättä. Korvaan kuiskaaminen riittää (minusta se olisi itse asiassa aika ihanaa). Tai sitten voi tehdä teoillaan selväksi sen, että ei tarvitse ruveta kyselemään.

Suukotellaan, mies alkaa riisua naiselta paitaa ja homma menee siitä eteenpäin.

Seuraavaksi nainen sanoo että oli niin kauhuissaan ettei uskaltanut sanoa ei. Raiskaaja.

Suostumus tarkoittaa että pitää sanoa kyllä. 

Fiksuna kannattaa jättää ne suukottelutkin jos niihin ei ole saanut erillistä suostumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on tällainen nykyajan vaatima, rautalangasta väännetty sääntö ihmisille, joille tavalliset lakipykälät ja maalaisjärki eivät riitä. Valtaosa suomalaisessa kulttuurissa kasvaneista ihmisistä ymmärtää sen, että esimerkiksi tajutonta, päihtynyttä, nukkuvaa tai sanattomaksi pelästynyttä ihmistä ei lähestytä seksin merkeissä. Tekosyynä ei enää voi käyttää väitettä siitä, että uhri ei sanonut "ei".

Tunnelma voi tosiaan mennä pilalle, jos mies (tai nainen) sössöttää korvaan "haluuks sä". Kannattaa siis olla sössöttämättä. Korvaan kuiskaaminen riittää (minusta se olisi itse asiassa aika ihanaa). Tai sitten voi tehdä teoillaan selväksi sen, että ei tarvitse ruveta kyselemään.

Seuraavaksi nainen sanoo että oli niin kauhuissaan ettei uskaltanut sanoa ei. Raiskaaja.

Siis nainen ei missään vaiheessa osoita mitään mielenkiintoa seksiä kohtaan? Hän ei koskettele sinua, riisu vuorostaan sinulta paitaa tai edes huokaile kiihottuneesti? Nainen vain siis makaa täysin paikallaan ja hiljaa katse lasittuneena ja silti sinä päätät jatkaa seksiä? Miksi ihmeessä? Mikset yksinkertaisesti lopeta ja lähde pois, jollet sitten halua suoraan kysyä, että haluaako nainen seksiä ylipäätään vaiko ei? Ei kai kenenkään ole mikään pakko yhtyä ihmiseen joka ei millään tavalla osoita olevansa seksiin halukas?

Vierailija
44/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei missään vaiheessa osoita mitään mielenkiintoa seksiä kohtaan? Hän ei koskettele sinua, riisu vuorostaan sinulta paitaa tai edes huokaile kiihottuneesti? Nainen vain siis makaa täysin paikallaan ja hiljaa katse lasittuneena ja silti sinä päätät jatkaa seksiä? Miksi ihmeessä? Mikset yksinkertaisesti lopeta ja lähde pois, jollet sitten halua suoraan kysyä, että haluaako nainen seksiä ylipäätään vaiko ei? Ei kai kenenkään ole mikään pakko yhtyä ihmiseen joka ei millään tavalla osoita olevansa seksiin halukas?

Tämä. Olen llut todella ahdistunut ja jäykistynyt rautakanki, mutta miehet eivät vaan tajua tai välitä, että hei tuo muija on kauhusta kankea. Olen välttynyt pahemmalta kun olen pystynyt sanomaan, että en halua, mutta ihmettelen miksi miehet eivät huomaa eroa.

Vierailija
45/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa annetaan tänään ensimmäinen tuomio juuri tälläisestä onko raiskaus vai ei, kun lupa puuttui.

Naisen mielestä hän ei antanut lupaa, miehen mielestä nainen oli antanut ymmärtää.

Tuon antanut ymmärtää voi heittää romukoppaan. Meillä jokaisella on himokkaita harhoja heitä kohtaan, joista me itse pidämme ja tulkitsemme heitä omien himojemme mukaan. Toista ei ehkä kiinnosta pätkääkään vaikka me itsemme kautta tulkitsisimme niin.

Samat seksistä puhumiselle. Seksistä voi puhua ihan teoriatasolla, ei se tarkoita, että paneminen millään lailla kiinnostaa. Voi vain tarkastella ja analysoida seksuaalisia ilmiöitä.

Vierailija
46/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittäkää kaikkia #metoo ja feminismiaktivisteja.

Älkää jaksako tehtailla näitä pilkkayleistyksiä. Olen #metoon ja järkevän feminismi(aktivisminki)n kannalla, mutta pitäisin silti sängyssä itsestäänselvyyksien kysymistä vähän tunnelmantappajana. Haluan että toinen osaa lukea elekieltä. Mutta jos ei osaa ja silti päätyy touhuihin, niin sitten varmaan kannattaa varmistaa.

En ole ollut monen miehen kanssa sängyssä, mutta yksikään ei kyllä osannut lukea, että en ole kiinnostunut seksistä. Ihan on pitänyt suusanallisesti ilmoittaa, että seksi ei kiinnosta.

Tietysti kannattaa sanoa. Jos ei halua seksiä, niin silloinhan ei edes ole mitään tunnelmaa, jota pilata. Mutta oletko aina erikseen sanonut että kiinnostaa, silloin kun kiinnostaa?

Kyllä sen sanominen on ihan helppoa silloin kun kiinnostusta on.

Vierailija
47/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittäkää kaikkia #metoo ja feminismiaktivisteja.

Älkää jaksako tehtailla näitä pilkkayleistyksiä. Olen #metoon ja järkevän feminismi(aktivisminki)n kannalla, mutta pitäisin silti sängyssä itsestäänselvyyksien kysymistä vähän tunnelmantappajana. Haluan että toinen osaa lukea elekieltä. Mutta jos ei osaa ja silti päätyy touhuihin, niin sitten varmaan kannattaa varmistaa.

Missähän tuota mainisemaasi elekieltä visi opetella lukemaan/ ymmärtämään? - Toisekseen ollaan jo aika pikällä yhteiseloa, jos on päädytty  samaan sänkyyn... 

Ei tietenkään ole yhteiseloa takana. Baarista ja muualta elämästä sänkytarjokkaita löytyy vaikka ei tunneta. Tarjosin esim. kerran miehelle yösijan kun sillä ei ollut kyytiä kotiin. Samassa sängyssä oltiin ja uskoi kun sanoin ettei sekstailla. Ehdotti kyllä.

Sinulla kävi kyllä hyvä tuuri, joku toinen mies olisi saattanu tulkia samaan sänkyyn pääsyn jonain ihan muuna, vaikka sanoisitkin, että et halua seksiä hänen kanssaan... -Itse olen nukkunut toistaseksi aina jossain muualla kuin oisen vierellä samassa sängyssä yhdessä 2. kanssa jos ja kun olen ollut vieraana naisen luona, jonka kanssa en ole ollut parisuhteessa. (Toisaalta ei minun ole toistaiseksi ole tarvinnu mennä baariin liityäkseni sänkyyyn tarjokkaiden joukkoon).  

Vierailija
48/68 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee yksi merkitävimmistä syistä miksi itselläni on poikuus tallella siinä, että en osaa lukea naisia saati miehiä niin hyvin, että olisin uskaltautunu tulkisemaan lukemani haluksi harrastaa seksiä kanssani...  

Ehkä et ole valmis seksiin jos suun avaaminen ja kysyminen tekeekö mieli/pannaanko/haluatko sä/miten olis? tms. kysyminen on liian ylivoimaista. Miten pystyt keskustelemaan ehkäisystä ja sukupuolitaudeista jos et edes seksin harrastamisesta pysty kysymään?

En minä ainakaan kehtaa tommosia kysellä.

Vierailija
49/68 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt niin #metoo jos et niin raiskaaja.

Miksiköhän lapsenteko on loppunut?

Vierailija
50/68 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen llut todella ahdistunut ja jäykistynyt rautakanki, mutta miehet eivät vaan tajua tai välitä, että hei tuo muija on kauhusta kankea. Olen välttynyt pahemmalta kun olen pystynyt sanomaan, että en halua, mutta ihmettelen miksi miehet eivät huomaa eroa.

Miehet eivät huomaa mitään eroa siksi, että tuo on aika monen naisen normaalia seksikäyttäytymistä.

Vierailija
51/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä mieltä olisit siitä jos ottaisin peniksen esille?"

Kysymyksesi on selvää seksuaalista ahtistelua! Huomenna polliisilaitokselle ilmoitusta tekemään!

Vierailija
52/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina kysyn uudelta kumppanilta vielä ennen sisääntyöntöä varmistukseksi että "saanko panna sua?"

Yleensä se kyllä kiihottaa naisia.

Vierailija
53/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuositulot +350k kirjoitti:

Näissä asioissa ei tyhmiä kysymyksiä olekaan. Ei kannata riskeerata uraansa jonkun tyhmän naikkosen takia.

Riskeeras jo koska vain suullinen suostumus. Eikä jälkikäteen paperilla ettei vetänyt suostumusta pois kesken seksin.

On kyllä massiivinen turn off eipäs ku deal breaker edes läpällä horista näistä sopimuksista. Seuraavaksi pienempi turn off, kun horisijat selvästi eivät ymmärrä sopimusasioistakaan yhtään mitään. 

Vierailija
54/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko mä koskettaa sua? saanko mä suudella sua? haluut sä varmasti et mä kosketan sun intiimejä paikkojasi? Haluutsä oikeesti et me riisuudutaan? Mä haluun käyttää kortsua, onko se sulle ok? Ymmärräthän että mä aioin tulla sun sisääsi? Onks ok et mä suutelen samalla sun rintojasi? Mä kyl tuun kohta. Käykö se sulle? Ymmärräthän sä et mä tosiaan laukeen kohta? Ei voi enää perua. Eiks ollu ihanaa? Tavataanks vielä?

EIkö olekin täydellinen tapa?

Vierailija
55/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saanko mä koskettaa sua? saanko mä suudella sua? haluut sä varmasti et mä kosketan sun intiimejä paikkojasi? Haluutsä oikeesti et me riisuudutaan? Mä haluun käyttää kortsua, onko se sulle ok? Ymmärräthän että mä aioin tulla sun sisääsi? Onks ok et mä suutelen samalla sun rintojasi? Mä kyl tuun kohta. Käykö se sulle? Ymmärräthän sä et mä tosiaan laukeen kohta? Ei voi enää perua. Eiks ollu ihanaa? Tavataanks vielä?

EIkö olekin täydellinen tapa?

Älä koskaan luota sanalliseen suostumukseen, sillä la donna é mobile, kuten jo Mantovan herra herttua aikoinaan totesi!

Vaadi kirjallinen suostumus projektin joka vaiheesta erikseen ennen sen aloittamista ja muista todistajat!

Ne ajat, jolloin ihmisillä oli kunnia ja omatunto ja kädenpuristus katsottiin allekirjoitusta sitovammaksi ovat kaukana takana!

Vierailija
56/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla jokin äppi,johon voisi lähettää sopimustekstin ja omat salaiset nimikoodinsa. Aikaleima kertoisi ajankohdan.

Vierailija
57/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä mieltä olisit siitä jos ottaisin peniksen esille?"

Kysymyksesi on selvää seksuaalista ahtistelua! Huomenna polliisilaitokselle ilmoitusta tekemään!

Millä helskutilla sitten voi tuoda kysymysasian esille?

Vierailija
58/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa se penis solmuun tai ostakaa kuminukke, jos se on oikeasti NOIN vaikeaa!

Vierailija
59/68 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella pitää ottaa video missä kysytään "suostutko harrastamaan kanssani seksiä, sisältäen suuseksiä ja yhdyntää?" 

Sitten jos tuoksinnassa haluaa vielä anaalia niin muistakaa tehdä toinen video. Varmistakaa selustanne ja älkää alkako raiskaajiksi. 

Vierailija
60/68 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuositulot +350k kirjoitti:

Näissä asioissa ei tyhmiä kysymyksiä olekaan. Ei kannata riskeerata uraansa jonkun tyhmän naikkosen takia.

Riskeeras jo koska vain suullinen suostumus. Eikä jälkikäteen paperilla ettei vetänyt suostumusta pois kesken seksin.

Jos nauhoitti sen niin homma toimii. Videota ei saa nauhoittaa ilman molempien suostumusta, mutta ääntä kyllä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän