Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermatch ehdotti treffejä Savonlinnan oopperajuhlille

Vierailija
11.07.2019 |

Minä. 27v nainen. Arvaa meneekö pari poistoon 😁

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, ehdottomasti lähtisin! N32

Vierailija
2/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tässä nyt on se juntti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kerran elämässä kokeilla.

Vierailija
4/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet jo sen verran vanha että pitäisi osata edes siellä käydä. Minä kävin ensimmäisen kerran ollessani 12-vuotias. APlle tämä on varmaan täysin vieras maailma, menisi mieluummin WT festareille.

T16 ja todellakin lähtisin!

Vierailija
5/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön paikka ensitreffeille. Joutua jonkun ällötyksen kanssa kuuntelemaan tuntikausia ulinaa. Kiitos ei. Mutta hyvä että epäsopivuus paljastui heti.

Vierailija
6/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua nuorempiakin on siellä jopa lavalla asti.

Vierailija
7/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olipas kiva ehdotus! Itse oon kolmeen oopperaan ostanut liput tämä kesänä.

Vierailija
8/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin mielellään (hiukan oopperasta riippuen), mutta hyvähän se vain on, että sait heti tietää ettei teillä natsaa. Monesti siihen joutuu käymään siellä treffeillä saakka. Eikun uutta onkeen.

Vierailija
9/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ihan ok, jos mies maksaisi liput ja olisin vähän lähempänä. Tulee Savonlinnaan tästä monta sataa kilometriä, joten sen takia olisi kyllä ehdoton ei. Ja liputkin ovat tosi kalliit, en treffeistä olisi valmis tuollaista hintaa maksamaan.

Vierailija
10/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo kait on kuin treffit swinger-klubille.

Vierailija
11/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin aivan innoissani, ja jos mainitsemalla ikäsi annoit ymmärtää, että tässä olisi jotain huvittavaa ikään liittyen, olisin ollut yhtä innoissani myös sinun iässäsi. Toiset ovat avoimempia kuin toiset erilaisille tapahtumille. Minusta on ihanaa kuunnella oopperaa, laittautua tyylikkääksi ja syödä fine dining -ravintoloissa, mutta yhtä ihanaa on syödä nakkikioskilta ostettu lihapiirakka ja hyppiä eturivissä rockkonsertissa nahkatakki päällä.

Vierailija
12/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mies pidän ja nautin oopperasta ja olisin valmis lähtemään treffeille vaikka Ooppera juhlille Savonlinnaan, usemaan sadan kilometrin päähän ulko-oveltani... Mutta  vasaavasti ennen kuin itse ehdottaisin kenellekään ensimmäiseksi treffipaikaksi yhtään mitään paikkaa niin minusa oliis reilua, että se voisi olla paikka, jonne treffikumppanilla olisi verraen vaivatona saapua. -Toki voisin arjoutua maksamaan oopperalipun ja arjoa yöpaikan mutta olisiko tämä jo leveilyä vai epätoivoisuutta.... Jos olisin vanhempi, niin ehkä ei mutta omassa ikäluokassani ainakin harvinaista. PS: Yksi yksiylsimmistä ensitreffi paikoista on minusta mennä elokuviin; ei muutoin mutta koen tutusumisen toiseen vähän haastavana elokuvan pyöriessä... Hienan eri asia on jos samalla sovitaan, että mennään leffan jälkeen vaikka lasillisille tai syömään... - Hyvä ja persoonallisempi treffipaikka on hyvä kysymys!          

Vierailija
13/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytön paikka ensitreffeille. Joutua jonkun ällötyksen kanssa kuuntelemaan tuntikausia ulinaa. Kiitos ei. Mutta hyvä että epäsopivuus paljastui heti.

Miten minusta tuntuu, että et ole eläessäsi montakaan kokonaista oopperaa seurannut..

T. Mies, joka pitää ja nauttii myös oopperasta 

Vierailija
14/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ihan ok, jos mies maksaisi liput ja olisin vähän lähempänä. Tulee Savonlinnaan tästä monta sataa kilometriä, joten sen takia olisi kyllä ehdoton ei. Ja liputkin ovat tosi kalliit, en treffeistä olisi valmis tuollaista hintaa maksamaan.

Mistä alapeukut? Oikeastiko te menisitte ensitreffeille satojen kilometrien päähän ja samalla ostaisitte liput kalliiseen tapahtumaan, johon ette ole suunnitelleet mennä?

Vierailija
15/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mies pidän ja nautin oopperasta ja olisin valmis lähtemään treffeille vaikka Ooppera juhlille Savonlinnaan, usemaan sadan kilometrin päähän ulko-oveltani... Mutta  vasaavasti ennen kuin itse ehdottaisin kenellekään ensimmäiseksi treffipaikaksi yhtään mitään paikkaa niin minusa oliis reilua, että se voisi olla paikka, jonne treffikumppanilla olisi verraen vaivatona saapua. -Toki voisin arjoutua maksamaan oopperalipun ja arjoa yöpaikan mutta olisiko tämä jo leveilyä vai epätoivoisuutta.... Jos olisin vanhempi, niin ehkä ei mutta omassa ikäluokassani ainakin harvinaista. PS: Yksi yksiylsimmistä ensitreffi paikoista on minusta mennä elokuviin; ei muutoin mutta koen tutusumisen toiseen vähän haastavana elokuvan pyöriessä... Hienan eri asia on jos samalla sovitaan, että mennään leffan jälkeen vaikka lasillisille tai syömään... - Hyvä ja persoonallisempi treffipaikka on hyvä kysymys!          

Mutta ei ole ollenkaan haastavaa tutustua toiseen oopperan aikana?

Vierailija
16/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila on paras paikka ensitreffeille. Etenkin jos se on lähellä jomman kumman kämppää niin voi sitten lähteä sieltä oikopäätä nussimaan jos kemiat kohtaa. OK.

Vierailija
17/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole ollenkaan haastavaa tutustua toiseen oopperan aikana?

Hyvä huomio. - Olin niin innoissani ajatuksesta, että voisin nauttia ja iloita oopperasa, että en edes huomannut tutustumista paremmin ajaella. - Ajattelin  alitajuisesti, että nainen, joka pyytäisi minua kanssaan oopperaan, ensi-treffeille osoittaisi pyynnöllään olevansa jo niin kiinnosava tapaus etten tutustumis asiaa hoksannut ajaella lainkaan..  On muuten kummallista, että vaikka niin elokuvaa kuin oopperaa tai vaikka teatteri esitystä seuraa tavallaan yksin, niin usein kehnommat esityksetkin on parempia silloin kun seuraamisen voi tehdä yhdessä jonkun toisen kanssa. Vaikka hyvin olen voinut kaikista edellä mainituista nauttia ja iloita myös itsekseni. - Enkä ole toistaiseksi osannu ajatella niihin saapuessani, että olisikohan paikalla joku sinkkunainen, jolla on sama mielenkiinnon kohde. - Puoliajoilla olen kyllä kokenut monta miellytävää kohtaamista.          

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi