Tinder, mitkä valikoimat
Olen 44 sinkkumies, olen aina väheksynyt tinderiä mutta totisesti, nyt ymmärrän. Kaveri tyttö sanoi että oon tyhmä kun en tinderöi ja ajattelen hänen mukaansa että on parempi iskeä mimmejä baarista. Lähdin siis matkalle ruotsiin ja latasin tinder In. Tämä on runsaudensarvi, parikymppisistä mimmistä alkaen joita ei nähdessään edes kehtaa katsoa kun ovat niin kauniita, yh-mammoja (joka olisi paras vaihtoehto minulle), ammattilaisnaisia joihin vetoaa mun ammatti, kaikki on täällä ja koko ajan tulee kivoja viestejä. Nyt odottelen hiekkarannan kahvilassa 15 min sitten matsattyä sieväkäistä, 32 vuotias tumma sairaanhoitaja, tykkää lukea ja ratsastaa. Missä hänetkin ois ihmisvilinästä bongannut ja nyt kohdataan rauhallisesti hiekkarannalla ja molemmat on jo myöntäneet sinkkuutensa ja treffailuhalukkuudrn. Sinkut tinder Iin, mars!
Kommentit (4)
Aivan mahtavaa hei! Tuota Tinder on parhaimmillaan!
Tinderissä näkee oman todellisen tasonsa - jos siis on mies. Algoritmi määrittää juuri sinun tasoisia kumppaneita, määritellen sen siitä minkälaisia mätsejä saat ja kenelle sinä laitat mätsejä ja tarkemmin keiltä saat mätsejä.
Jos et saa miehenä kauniita naisia tinderiisi, siis sen alkuboostin jälkeen, niin sinun kannattaa vain poistua tinderistä ja kehittää itseäsi ja saada uudet paremmat kuvat.
Naiselle ei voi sanoa samaa, koska tinderissähän lähes joka mies laittaa oikealle jokaisen naisen ja sitten valkkaa mätsien kautta huonot pois. Todella harva mies on sellainen, joka katsoo läpi ennen kuin painaa sydäntä. Itse olen harva tällainen ja laitan sydäntä ehkä 3/10 naisesta keskiarvolla.
Ite työtön=0 math
Yh 37