Lotta Backlund kerjää rahaa somessa veljelleen
Backlundin veli on nyt joutunut sairaalahoitoon jenkeissä ja Lotta kerjää nyt 75000 dollarin rahallista apua seuraajiltaan instassa veljen siirtämiseksi suomeen.
Älkää ymmärtäkö väärin veljen tilanne on karmiva ja todella ikävä! Ketuttaa vaan silti se, että muutetaan jenkkeihin ja ollaan niin edesvastuuttomia ettei oteta sitä sairausvakuutusta. Sitten kun kakka osuu tuulettimeen niin kerjätään Suomalaisilta veronmaksajilta rahaa, jotta saadaan potilas verratain ilmaisen sairaalahoidon piiriin Suomeen.
Tämän lisäksi jotenkin korpeaa se ajatus kokoomuslaisen ideologian omaavan Lotta Backlundin, kuka varmasti kannattaa kaikenlaista yksityistämistä, nyt haluavan tässä mittakaavassa käyttää hyödykseen järjestelmäämme täällä Suomessa. Toki ei pitäisi olla yllättynyt, koska hänhän toimii tässä kokoomuslaiselle tyypillisellä tavalla, että kaikki henkilökohtaiset voitot kyllä pyritään saamaan omaan pussiin ilman verottajan kouraa ja sitten taas kuluerät kyllä voidaan jakaa mieluusti veronmaksajien kanssa.
Kommentit (577)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo tilanne on akuutti niin miksi tuo muija ei itse maksa veljensä lentoa? Ei ole kuitenkaan ihan persaukinen. Ja miksi tämän kahdeksan vuotta jenkeissä asunut veli ei ole hommanut vakuutusta?
Ja kuka tuon hoidon sitten suomessa maksaa?
Maksajia ovat tietysti suomalaiset veronmaksajat. Jenkkeihin on haluttu muuttaa, mutta nyt kun on ongelmia Suomi kelpaa maksajaksi. Vastenmielistä toimintaa Lotalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö veli joudu maksaamaan Suomessa hoidoistaan täyden hinnan kun ei itse pysty tuossa kunnossa ilmoittautumaan Suomeen kirjoille? Voiko joku tästä asiasta tietävä kommentoida.
Oletko hieman yksinkertainen? Omaiset sen tekevät.
Ei omaiset voi tajuttoman puolesta mitään tuollaisia muutoksia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö veli joudu maksaamaan Suomessa hoidoistaan täyden hinnan kun ei itse pysty tuossa kunnossa ilmoittautumaan Suomeen kirjoille? Voiko joku tästä asiasta tietävä kommentoida.
Oletko itse todella yksinkertainen? Eivät omaiset voi aikuisen ihmisen puolesta tuota noin vain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä onnistu ihan noin vaan aikuisen ihmisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai omaiset voivat tuosta vaan muutella ihmisen kirjoillaolomaata? Taitaa vaatia vähintään edunvalvonnan hakemista ensin.
Ketju on täynnä kunnianloukkauksia, ettekö yhtään ymmärrä, mitä tänne suollatte.
Ihan jo sellainen naurettava väite, että kokoimuslaisilla olisi ihmisryhmänä noita väittämiänne ominaisuuksia, on paitsi älytön, myös selkeän lainvastainen. Jos muutat siihen vaikkapa jonkin kansalaisuuden tai uskonnon edustajan, niin ymmärrät varmaan miksi.
Oispa mielenkiintoista, jos omaiset voisivat tosta vaan vaihtaa täysi-ikäisen ihmisen kirjat toiseen maahan ja toiseen sosiaaliturvaan. Tietäisin heti pari sukulaista, jotka siirtäisin vaikka Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on täynnä kunnianloukkauksia, ettekö yhtään ymmärrä, mitä tänne suollatte.
Ihan jo sellainen naurettava väite, että kokoimuslaisilla olisi ihmisryhmänä noita väittämiänne ominaisuuksia, on paitsi älytön, myös selkeän lainvastainen. Jos muutat siihen vaikkapa jonkin kansalaisuuden tai uskonnon edustajan, niin ymmärrät varmaan miksi.
Vai sill’ viissii, sano karjalainen. Entäpäs jos vaihdamme ”kokoimuslaisen” tilalle sanan ’työtön’ - onko kunnianloukkaus?
Se vaimo voi varmaan muuttaa kirjat jos mies on oikeustoimikelvoton ja tämä on hänen lähiomaisensa?
Vierailija kirjoitti:
Missä se joku "Brother Christmas" nyt on???
Tai Säre syrämmes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä muutan heti ärsyttävän serkkuni kotimaaksi Kiinan. Arvaa onnistuuko?
Vierailija kirjoitti:
Se vaimo voi varmaan muuttaa kirjat jos mies on oikeustoimikelvoton ja tämä on hänen lähiomaisensa?
Kätevää, voisin lähettää ukkoni jonnekin ambomaahan kun on niin kännissä että oikeustoimikelvoton :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää varmaan todeta se oikeustoimikelvottomuus, ei se mikään läpihuutojuttu ole.
Eikös kokoomuslaiseen arvomaailmaan kuulu vastuunotto itsestä ja ns. kovat arvot?
Suomessa on hyvin vaikeaa saada kuntoutusta, jos vamma on iso ja toipumisennuste heikko. Toki kyseessä nuori ihminen, mutta epäilen vahvasti, ettei saa juuri mitään ellei joku ihme tapahdu sitä ennen voinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin yksinkertaista ihmistä ollakaan? Siis luulet ihan tosissasi, että voisit itsekin toimia noin jonkun sukulaisesi nimissä? Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Missä se joku "Brother Christmas" nyt on???
Kansanedustaja ja viettää lomaa
Tämä eukkohan on samaa sarjaa erään toisen kokkarieukon kanssa- sen, joka paasasi kovia arvojaan ja oman onnen seppiään ja haukkui mm. työssäkäyvät äidit ja yksinhuoltajat.
Hyvin on kuitenkin sosialistisen juntti-Suomen rahat ja avustukset kelvanneet, kun köpelösti on käynyt.
Oikeasti sylettää ihan hirveästi tällaiset ihmiset. Minä-minä ja ahneus ja kateellisuus. Siinä on ne 'arvot'. Esimerkkinä tällaisesta toiminnasta kokkarien onnenmaasta, USA:ssa pankkikriisin aikana - voitot omistajille tietenkin, 'hehän suurimman riskin ottaa' ja tappiot - kappas kappas - sosialisoitiin kansan maksettaviksi, yleinen etu you know. Että olipa hirveä yrittämisen riski.
Vierailija kirjoitti:
Onko se veli ihan peeaa?
Ollut töissä siellä jenkeissä eikä mitään, kämppää tai autoa myytäväksi tai palkkatuloja?
Rahat menneet sitten johonkin muuhun.
Uskomatonta, että vielä löytyy aikuisia ihmisiä joilta puuttuu sairausvakuutus! Ja millä aivoilla joku muuttaa ulkomaille ilman vakuutusta...