Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kampaaja paikalla:

Vierailija
26.05.2006 |

kysele, mikä mieltä painaa..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juurikasvua 5 viikkoa, näytän ihan kaljuuntuvalta.

päältä kuitenkin vaalee ja alta se tumma. miten saan värin itse näihin kohtiin?

ei o varaa mennä kampaajalle taas- maksaa sen 96 e aina

Levitä jollain sudilla vastaava väri tyveen tai anna jonkun kaverin levittää se apuna.

Vierailija
22/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä hintaa kampaamoista, vaihtelee hirveesti.. yleensä tehdään tunti taksalla...

jos sulla ihan tosi ohut liru tukka niin kyllä sinne sekaan takutetaan jotain tekokuitua... kampaaja katsoo sitten onko tarvetta.

Rastat on kyllä kivat jos vaan jaksat itse niitä takutella ja huovutella, muuten ei kannata laittaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut näyttääkö se sun mielestä siis pahalta jos tehdään ilman kuituja ohuehkoon tukkaan?

Vierailija
24/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juurikasvua 5 viikkoa, näytän ihan kaljuuntuvalta.

päältä kuitenkin vaalee ja alta se tumma. miten saan värin itse näihin kohtiin?

ei o varaa mennä kampaajalle taas- maksaa sen 96 e aina

Levitä jollain sudilla vastaava väri tyveen tai anna jonkun kaverin levittää se apuna.

Vierailija
25/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lue huonokuntoinen) hius joka ei ime väriä itseensä vaan liuuttaa sen heti pois!!! sori vaan mutta näin tämä monesti on ja jota asiakkaat ei vaan usko!!!!!!!

Vierailija
26/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haetaan aineet.

Saapahan siskokin jotain ammattitreeniä hoitovapaansa aikana ja vähän omaa rahaa :)

Vierailija:

(lue huonokuntoinen) hius joka ei ime väriä itseensä vaan liuuttaa sen heti pois!!! sori vaan mutta näin tämä monesti on ja jota asiakkaat ei vaan usko!!!!!!!

Vierailija
27/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla tukka värjäänty (huonokuntoinen) vihreeks kun meille vaihdettiin uudet kupari vesiputket...

Vierailija
28/31 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kampaajille opetettu tai infottu, onko turvallista tehdä vai ei?

Oman kampaajani mielstä voi ihan hyvin tehdä mutta muutakin olen kuullut. Mielenkiinnolla odotan vastausta.

Vierailija
29/31 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko tuon toisen ketjun vänkäämiseen, että miten kampaaja pystyy laskuttamaan peruuttamattomasta ajasta kun tiedossa on usein vain nimi ja jokin numero, joka voi olla prepaid. Tuleeko noita tapauksia usein ja miten ne käytännössä hoidetaan?

Vierailija
30/31 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos värjää suoravärillä kokonaan hiukset, ja väri on kosketuksissa päänahkaan - onko väri vaaratatonta, ja voiko neljätoista vuotiaan antaa värjätä sellaisella?

Vierailija
31/31 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oma tukka maantien värinen. Vaalennettu aivan vaaleaksi. Lisäksi suoristan tukan joka päivä koska niin huonossa kunnossa että taipuilee miten sattuu. Lämpösuojat ja suihkutettavat hoitoaineet löytyy. Mikä avuksi? Miten saisin hiukset taas kasvamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi