Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pyörtynyt julkisesti?

Vierailija
02.06.2023 |

Minä menetin kerran eräässä konserttissa tajuntani. Johtui nestehukasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveysasemalla. Kukaan lääkäreistä ei tehnyt elettäkään tulla apuun. Havahduin odotustilaan sohvalta, jonne potilas oli minut nostanut oikeaoppisesti jalat kohoasentoon.

Vierailija
2/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin neulakammoineni verikokeessa, kävelin reippaasti terveysaseman ovesta ulos ja pyörryin keskelle pihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran edellisellä työpaikallani. Leukaan tuli vekki kun osui pöytään. Taju oli kankaalla vain 10 sekuntia, mutta siitä lähdettiin tikattavaksi työterveyteen.

Vierailija
4/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena useinkin. Menetän herkästi tajuntani jos on kuuma ja nousen liian nopeasti seisomaan.

Vierailija
5/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terveysasemalla. Kukaan lääkäreistä ei tehnyt elettäkään tulla apuun. Havahduin odotustilaan sohvalta, jonne potilas oli minut nostanut oikeaoppisesti jalat kohoasentoon.

Oliko sulla mekko päällä?

Vierailija
6/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useasti. Matala verenpaine.

Vierailija
7/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain loistavan idean mennä luovuttamaan verta tyhjin vatsoin, syömättä ja juomatta  hirveässä helteessä. Selvisin luovutuksesta ihan kaffepöytään saakka, kun näkökenttä kapeni ja kaikki muuttui mustavalkoiseksi.  Joku talutteli minut pötkölleni hämärään huoneeseen :D 

Rakas silloinen mieheni pyörtyi samalla kerralla siihen luovutuspöydälle jo. Ei tullut pussi täyteen.

Varmaan tuo meillä kummallakin johtui nestehukasta ja verenpaineen laskusta.

Vierailija
8/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain loistavan idean mennä luovuttamaan verta tyhjin vatsoin, syömättä ja juomatta  hirveässä helteessä. Selvisin luovutuksesta ihan kaffepöytään saakka, kun näkökenttä kapeni ja kaikki muuttui mustavalkoiseksi.  Joku talutteli minut pötkölleni hämärään huoneeseen :D 

Rakas silloinen mieheni pyörtyi samalla kerralla siihen luovutuspöydälle jo. Ei tullut pussi täyteen.

Varmaan tuo meillä kummallakin johtui nestehukasta ja verenpaineen laskusta.

Samoin :D Mutta pääsin vain huoneeseen jossa tehtiin esikysely ja otettiin sormenpäästä hb. Pyörryin ja putosin tuolilta kun pistettiin. Heräsin luovutustuolilta lepäilemästä.

Saan kokeilla luovutusta enää kerran.

Vierailija
9/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kahdesti...

Barcelonassa, kuumana kesäiltana; ulkoilma tilassa pakkautuneena; odottelemassa konsertin alkamista (Marc Anthony)

Valencian keskustassa; bussipysäkillä, odottelemassa kaupungin bussin saapumista. Olin raskaana.

Vierailija
10/10 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyörtynyt edes yksityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan