Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätkö vessan pissalla käynnin jälkeen?

Vierailija
09.07.2019 |

Meillä ei vedetä vessaa kuin kakkoshädän takia. Kerralla kuluu lähes 10 litraa hyvää vettä joten pissan takia ei kannata vessaa vetää.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök x 100

Vierailija
22/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök x 100

Miksi yök? Pissaaminen on normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kusia seisoteta pöntössä, alkaa haista nopeesti assan vessalle.

Meidän vessanpöntössä on kansi, jonka voi sulkea. Ei haise.

Seuraava nostaa kannen ja ah mikä nautinto tulla tarpeille. Onko teiltä mennyt hajuaisti?

Terveen ihmisen pissa ei juurikaan haise. Eri asia jos on jotain tulehduksia tms. Haju virtsassa on oire monesta sairaudesta.

Nimemomaan terve pissa haisee pissalta, jos pissasi ei haise niin hakeudu lääkärin vastaanotolle. Kuona-aineet jäävät kehoosi jos pelkkä vesi tulee läpi.

/10

Vierailija
24/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava nostaa kannen ja ah mikä nautinto tulla tarpeille. Onko teiltä mennyt hajuaisti?

Terveen ihmisen pissa ei juurikaan haise. Eri asia jos on jotain tulehduksia tms. Haju virtsassa on oire monesta sairaudesta.

Nimemomaan terve pissa haisee pissalta, jos pissasi ei haise niin hakeudu lääkärin vastaanotolle. Kuona-aineet jäävät kehoosi jos pelkkä vesi tulee läpi.

/10

Joo kyllä pissa haisee, mutta ei normaalin pissan haju mitenkään vastenmielinen ole.

Vierailija
25/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittää pinttyneen kusen ja kamalan hajun pytyssä.

Näköjään kylässä käydessä pitää vetää kaksi kertaa...

Vierailija
26/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vedän. Tosin mun pöntön saa vedettyä niin, ettei koko säiliöllinen kulu.

Vierailija
27/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vedän joka kerta. Täytyy olla elämästä vieraantunu jos pyttyyn jättää tarpeensa. Junttiutta... Muutamilla vierailla käyny ja kiva käydä vessassa kun koko koppi haisee kuselta sen takia kun joku ei oo viittiny vetää vessaa. 

Vierailija
28/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vedän

Vierailija
29/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin vedän. Mikään ei ole yhtä ällöä kuin pissan haju pöntössä. Menee säästäväisyys sairaalloisuuksiin. Ettekö käytä vessapaperiakaan tai pese käsiä vessakäynnin jälkeen? 

Vierailija
30/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin on kakan kanssa, vai mitä? 🤢

Vierailija
31/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän mutta mulla oli joskus säätöä erään miehen kanssa, joka aina mun luona jätti vessan vetämättä silloin, kun kävi vessassa ennen lähtöään. Muutoin veti aina. Kysyin asiaa ja sanoi osoittaa sillä olevansa mies talossa. Siis mun kodissani!! Ei kauaa ollut säätöä.

Vierailija
32/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän moni nainen kauhistelee kun mies ei pese käsiään kusella käynnin jälkeen? Mieshän vaan koskee kaluunsa sen aikana, ei se kummempaa. Silti nainen voi ottaa kalun suuhunsa. En ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
33/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän moni nainen kauhistelee kun mies ei pese käsiään kusella käynnin jälkeen? Mieshän vaan koskee kaluunsa sen aikana, ei se kummempaa. Silti nainen voi ottaa kalun suuhunsa. En ymmärrä logiikkaa.

Minä otan suuhuni vain juuri suihkusta tulleen kalun. Lisäksi en halua kalubakteereita ympäri asuntoani; ovenkahvoihin, hanoihin yms.

Käsiään pesemätön mies on luotaantyöntävä.

/10

Vierailija
34/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän mutta mulla oli joskus säätöä erään miehen kanssa, joka aina mun luona jätti vessan vetämättä silloin, kun kävi vessassa ennen lähtöään. Muutoin veti aina. Kysyin asiaa ja sanoi osoittaa sillä olevansa mies talossa. Siis mun kodissani!! Ei kauaa ollut säätöä.

On ulosteen peittämättä jättäminen useinkin osoitus että hän on alfa - suorastaan hopeaselkägorilla - jolla on ehdoton valta laumassa.

Vierailija
35/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa elää kuin siat haisevassa läävässä.

Tai loukkavaa sikaa kohtaan verrata näitä vessan vetämättä jättäjiä sikaa.

Vierailija
36/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan suuhuni vain juuri suihkusta tulleen kalun. Lisäksi en halua kalubakteereita ympäri asuntoani; ovenkahvoihin, hanoihin yms.

/10

Luuletko, että mies siellä suihkussa jynssää juuriharjalla kaluaan?? :D . SItä paitsi virtsaputkessa voi olla pissajäämiä, jotka menee suuhusi kun imutat.

Vierailija
37/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/10

Luuletko, että mies siellä suihkussa jynssää juuriharjalla kaluaan?? :D . SItä paitsi virtsaputkessa voi olla pissajäämiä, jotka menee suuhusi kun imutat.

Ei sentään, mutta saippualla pesee kyllä. En minä randomeiden kaluja imeskele.

Onneksi oma mies lisäksi pesee kätensä jokaisen vessakäynnin jälkeen. Se kun on normaalille ihmiselle itsestäänselvyys. Se kalu ei ole mikään puhtauden temppeli, itsekästä levittää käsissään bakteereja ympäriinsä. Sitä ei voi perustella millään. Ei edes sillä että joskus saa suuseksiä. Tai varsinkaan sillä.

/10

Vierailija
38/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/10

Ei sentään, mutta saippualla pesee kyllä. En minä randomeiden kaluja imeskele.

Onneksi oma mies lisäksi pesee kätensä jokaisen vessakäynnin jälkeen. Se kun on normaalille ihmiselle itsestäänselvyys. Se kalu ei ole mikään puhtauden temppeli, itsekästä levittää käsissään bakteereja ympäriinsä. Sitä ei voi perustella millään. Ei edes sillä että joskus saa suuseksiä. Tai varsinkaan sillä.

/10

Oot sitte vissiin zuvakki myös? Ja joku soijalatteviherkommari?

Vierailija
39/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissa kyllä haisee, lapsellakin, jos jää pönttöön esim tunniksi. Päivällä kun useemmin käy niin ei niin haise. Kyllä itse vedän joka pissan jälkeen.

Vierailija
40/81 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä kehitysvammaisten asumisyksikössä. Siellä on ainoastaan yksi asukas, joka käy itsenäisesti vessassa. Hän ei vedä vessaa pissillä käymisen jälkeen. Hänen huoneessaan käydään vähintään viisi kertaa päivässä, ja aina työntekijä vetää vessan. Huoneessa käy myös arkena päivittäin siivooja, joka pesee pöntön ja vessan.

Silti vessaan on pinttynyt aivan järkyttävä pissan haju, joka iskee nenään heti, kun huoneen oven avaa. Kaikkien muiden asukkaiden huoneissa tuoksuu raikkaalle. Talo on vasta muutaman vuoden vanha.

Asukas on kehitysvammastaan huolimatta terve, joten puhutaan ihan normaalista virtsasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan