Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa uusiosinkkua: Mitä tapahtui deittailulle 15 vuodessa?

Vierailija
09.07.2019 |

Oon vapaa taas, 36 v, edellinen suhde alkoi kakskymppisenä. Ulkona liikkuessa sain varattunakin huomiota ja nyt ilman sormuksia paljon. Vieraat ihmiset ei jännitä mua (ihastun hitaasti ja jännitän vasta sitten), joten teen kyllä itsekin tarvittaessa aloitteen. Nyt sit eka kertaa jututin miestä pidempään, hän päätyi pyytämään mun numeron ja pyysi sit ulos. Mutta mutta.

Miten ihmeessä tää homma nykyään toimii? Oltiin jo sovittu tapaaminen, niin hän laittoi vielä viestiä sen jälkeenkin, jotain yleistä jutustelua. Toki whatsapp on helpottanut tekstailua, mut en ymmärrä: Onko tuo hyvä merkki siitä, et hän on kiinnostunut? Huono merkki (liian innokas)? Mitä pitäis vastata?
Oon teknologian suhteen vanhanaikaisempi kuin ikä antaa ymmärtää, en someta, ja yleensä en kauaa jaksa tekstaillakaan. Pitäiskö opetella? Jos vaikutan tylyltä...

Ja pitääkö antaa miehen maksaa ekatreffeillä, vai onko tässä edistytty jo?

Summa summarum: Saan kyllä miehet huomaamaan mut, mutta koko tutustumisprosessi ahdistaa jo sinälläänkin, saati kun oon ulkona uudesta viestintäkulttuurista. Joku 50-v varmaan ymmärtäisi mua tässä, mut muuten kyl suosin omanikäistä seuraa ja oon ihan ikäiseni oloinen, usein luullaan nuoremmaksikin. Auttakee av!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi noin avuton, niin saisi laatikollisen paskaisia haukkuja päälleen AV:lla (ja elämässä muutenkin).

Miesten nyt vaan on mahdotonta kysyä vilpittömästi, ilman uhriutumista ja naisten syyttelyä yhtään mitään. Jopa jokaiseen naisten aloittamaan ketjuun on tultava itkemään j asyyttelemään.

Syyttely on mukavaa ja sitäpaitsi kun naiset on kohteena, myös ihan tarpeellista.

Ai siitäkö se johtuu, että aluksi ihan fiksu kommentti pitää valitettavan usein vähintään päättää johonkin typerään yleistykseen tai negaatioon. Joskus käy palstalla sääliksi miehiä kun kommentit saa aikaan pskamyrskyn, mutta sitten näitä etukäteissyyttelyitä lukiessa empatiat usein kuivahtaa. eri

82/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käyttänyt somea deittailuun, mutta mitä olen muilta kuullut, niin ilmeisesti tosiaan some on pilannut deittailun.

Tinderit ja muut ovat täynnä varattuja ukkomiehiä, jotka viesteilevät vain huvikseen. Tinderöinti on ajanviettotapa ja itsetunnon pönkitystä. Tarkoituksena ei ole edes tavata, saati seurustella tosissaan.

Koska nämä miehet ovat vallanneet Tinderin, ja netissä on seuraa etsiviä miehiä muutenkin enemmän kuin naisia, naiset saavat todella paljon vonkausviestejä. Naisilla voi tästä tulla sellainen harhaluulo, että ovat kovinkin kysyttyä kamaa, ja odotukset nousevat pilviin. Ne harvat oikeaa suhdetta etsivät miehet hukkuvat sinne viestitulvaan.

Lopulta karmea totuus paljastuu. Eli kaikesta siitä viestittelystä ei jää käteen yhtään mitään.

Tällainen käsitys mulle on tullut Tinderistä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vapaa taas, 36 v, edellinen suhde alkoi kakskymppisenä. Ulkona liikkuessa sain varattunakin huomiota ja nyt ilman sormuksia paljon. Vieraat ihmiset ei jännitä mua (ihastun hitaasti ja jännitän vasta sitten), joten teen kyllä itsekin tarvittaessa aloitteen. Nyt sit eka kertaa jututin miestä pidempään, hän päätyi pyytämään mun numeron ja pyysi sit ulos. Mutta mutta.

Miten ihmeessä tää homma nykyään toimii? Oltiin jo sovittu tapaaminen, niin hän laittoi vielä viestiä sen jälkeenkin, jotain yleistä jutustelua. Toki whatsapp on helpottanut tekstailua, mut en ymmärrä: Onko tuo hyvä merkki siitä, et hän on kiinnostunut? Huono merkki (liian innokas)? Mitä pitäis vastata?

Oon teknologian suhteen vanhanaikaisempi kuin ikä antaa ymmärtää, en someta, ja yleensä en kauaa jaksa tekstaillakaan. Pitäiskö opetella? Jos vaikutan tylyltä...

Ja pitääkö antaa miehen maksaa ekatreffeillä, vai onko tässä edistytty jo?

Summa summarum: Saan kyllä miehet huomaamaan mut, mutta koko tutustumisprosessi ahdistaa jo sinälläänkin, saati kun oon ulkona uudesta viestintäkulttuurista. Joku 50-v varmaan ymmärtäisi mua tässä, mut muuten kyl suosin omanikäistä seuraa ja oon ihan ikäiseni oloinen, usein luullaan nuoremmaksikin. Auttakee av!

15 vuodessa some pilasi maailman.

t. 38v mies, joka seurusteli parikymppisenä ja toisessa suhteessa vielä kaksvitosesta kolmekymppiseksi, mutta ei ole saanut seitsemään vuoteen kuin pari satunnaista muutaman viikon tapailua, ja lukemattomia pakkeja

Ehkä vika ei ole somessa vaan siinä, että olet vanhentunut?

Vierailija
84/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois voinut olla hyvä ketju, mutta kuivu kasaan.. :(

Vierailija
85/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sun exä ei viesteillyt mitään, hän oli yhtä äärilaitaa. Minulle hän olisi ollut kommunikoimaton mörkö. Huomaamattasi pidät nyt häntä normina, ja vertaat muita häneen. Muutaman ihmisen tavattuasi huomaat, ettei exäsi ole mikään miehen standardi, monessakin mielessä.

Vierailija
86/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit/laittaisit viestin sille miehelle, että et tykkää viestitellä, että soitellaan mielummin? Jos ei miehelle sovi eikä pysty joustamaan noin pienessä jutussa, niin tuskin siitä parisuhdetta tulisi sitten muutenkaan.

Minä en jaksa viestitellä yleensä, ja vaimo on asian kanssa oppinut elämään. Lähettää whatsappissa yleensä vain jotain turhia juttuja mihin ei tarvitse reagoida, ja soittaa sitten jos on oikeasti asiaa.

Vierailija
87/95 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Itse en ole koskaan käyttänyt somea deittailuun, mutta mitä olen muilta kuullut, niin ilmeisesti tosiaan some on pilannut deittailun.

Tinderit ja muut ovat täynnä varattuja ukkomiehiä, jotka viesteilevät vain huvikseen. Tinderöinti on ajanviettotapa ja itsetunnon pönkitystä. Tarkoituksena ei ole edes tavata, saati seurustella tosissaan.

Koska nämä miehet ovat vallanneet Tinderin, ja netissä on seuraa etsiviä miehiä muutenkin enemmän kuin naisia, naiset saavat todella paljon vonkausviestejä. Naisilla voi tästä tulla sellainen harhaluulo, että ovat kovinkin kysyttyä kamaa, ja odotukset nousevat pilviin. Ne harvat oikeaa suhdetta etsivät miehet hukkuvat sinne viestitulvaan.

Lopulta karmea totuus paljastuu. Eli kaikesta siitä viestittelystä ei jää käteen yhtään mitään.

Tällainen käsitys mulle on tullut Tinderistä.

No sulla on väärä käsitys. Tinderistä löytää helposti miesseuraa joka ei lopulta etsi mitään vakavempaa tai jolla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
88/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median demoralisoituminen ja BBC-pakotus tapahtui.

N=H

Vierailija
89/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median demoralisoituminen ja BBC-pakotus tapahtui.

N=H

Jos oot hengannut riittävän pitkään myöhemmällä iällä homoksi kääntyneen läheisesi kanssa näet jo kaukaa useimpien miesten elävän visusti kaapissa. Ei kukaan voi pakottaa ketään heteroksi tai homoksi. Miehien tulisi itse pohtia kumman kaistan ottavat. Niin ja edelleenkin. Nykyään voi lisääntyä kumppanuusvanhemmuuden välityksellä. 

Vierailija
90/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tarvitse painaa jarrua lainkaan.  Kaasu pohjassa vain rennon tyylikkäästi sekä sormus sormessa niin mennään kuin suoran matkalla maisema silmissä vilisten.😄😁🤣

Vierailija
91/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli annan miehen vaan maksaa, ok. Ylianalysointi on valitettavasti helmasyntini, aika ärsyttävää joo ja todennäköisesti jonkun suhteen torppaakin. Onneks on niitä parempiakin puolia!

Kiinostaa kyllä sekin, oonko ainoa tän ahdistuksen kanssa? Miten te muut vähän aikaa sit eronneet ootte kokeneet treffailuun palaamisen?

Kuka hullu haluaa enää nelikymppisenä parisuhteen!?

Fuckbuddy tai friends with benefits -toiminta on aivan ehdoton valinta tässä kohtaa.

M45

Huvittavaa että mammat alapeukuttaa hurmiossa mutta kuitenkin sanovat etteivät halua olla miehen ksnssa parisuhteessa. Vit tu te olette sekaisin 🤣

Ja se on parasta etteivät edes ymmärrä ristiriitaa 

Vierailija
92/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin minä. Mutta olen mies enkä saa huomiota. Toistamiseen kyllä sinkkuna 25v yhteiselojen jälkeen.

Mutta älä stressaa ja mene omien fiiliksen mukaan. Ja jos olet ollut vasta vähän aikaa sinkkuna, niin huomioi että vaikka ei olisi laastari niin saatat huomata itsestä ja vaatimuksista jotain uutta jota et ole miettinyt vanhan kumppanin kanssa. Valitettavasti saattaa olla tuhoon tuomittu eka kumppani joka tapauksessa. 🤐

M38

Ps. Nykyään maksetaan omat, lähtökohtaisesti. Mutta toinen saattaa myös haluta tarjota.

Miten sulla voi olla 25 vuotta yhteiseloa takana, jos olet 38-vuotias? Vai onko sulla ollut kaksi leidiä yhtä aikaa?

Luvuissa ei ollut virheitä. Eikä ollut leidejä samaan aikaan. Kolme mahtuu tuohon aikaan. Ja yksi vuoden tauko väliin.. Ja nyt mennään taas vu

Eli olit jännäpoika ja playeri jo varhaisteininä.

Vierailija
93/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on naisten markkinat. Jopa se vantaalainen yh-äiti voi huoletta vaatia pitkää, komeaa ja jykeväleukaista alfaurosta itselleen. Älä missään nimessä tyydy vaan nauti täysillä komeista miehistä äläkä tuhlaa aikaasi heikkotuloisiin vässyköihin tai työttömiin vätyksiin.

Vierailija
94/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli seitsemän vuoden jälkeen. Jo se tässäkin ajassa on tuo tinder ja muu some vallannut alaa. Onneksi olen vanhanaikainen ja aika vanha. Osaan avata suuni sopivassa paikassa. On jopa tuntunut siltä että on positiivista kun joku lähestyy ihan livenä. Tansseissa saa luontevasti jo ensi kosketuksen ja vaikka mitään ei syntyisikään saa olla ohi kiitävän tuokion kosketuksessa toiseen ihmiseen. 

Vierailija
95/95 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku ennenki.

Viimestään kolmosdeiteillä kunnon imutusta ja sormeilua.

Viimestään viitosilla annat pileä tai lennät luiskaan.

Ehei, kyllä nykyään naiset testaa miehen panokunnon jo ekatreffien jälkeen. Ja jos ei miellytä niin naisesta ei sen koomin kuulu enää mitään.

T: herra joka erosi 10v sitten ja nykyään vaan treffailen :D

Lisättäköön vielä että tästä jatkoon 'päästäessä' testataan myös maksukyky, lompakon joustavuus ja paksuus.