Kerron mikä on syvältä
Esim. Se että otat yhteyttä liikkeeseen X sähköpostitse. Siihen vastataan ja asia hoidetaan tai laitetaan tieto eteenpäin. Sitten samaan prkleen viestiin vastaa hetken päästä toinen aspa. Ja sitten vielä prkl kolmas aspa. Samaan viestiin. Siinä meinaa hermo kiristyä, vaikka se on inhimillinen virhe. Kun miksi ei voi tehdä selväksi muille että asia on hoidossa eikä tarvitse enää kysellä samoja asioita.
Ei negatiivista ilman positiivista, täytyy sanoa että huonot kokemukset liikkeissä saavat muut parempaan valoon. Minulle jäi todella hyvä ja arvostettu olo asiakkaana eräästä autokaupasta. Sitten olin yhteydessä toiseen kauppaan ja siellä oli täysin erilainen vastaanotto, eikä millään hyvällä tavalla.
No, vaikka näennäisesti asia puitiin loppuun ystävällismielisin merkein, en todellakaan aio kiikuttaa killinkiäkään kyseiseen liikkeeseen. Ikinä.
Kommentit (2)
Yksi työmiekkonen oli kus*pää ja luin vähän samantapaista juttua hänestä netin syövereistä. Hommat hoiti ok, mutta jos hommien ulkopuolella asenne on m*lkkumainen, niin etsin työmiekkosen jostain ihan muualta. Ei ole hänellä enää mitään asiaa minun luokseni ikinä XD. Ja mikä parasta, ainoa joka menettää on hän. Kyllä Suomi on pullollaan hyviä työmiekkosia, siitä vain valitsemaan.
Kahdessa asiassa olen ehdoton: jos miekkonen antaa itsestään tylyn vaikutelman netissä, en todellakaan lähde katsomaan josko hän olisi livenä mukavampi. Sitten on liikkeet, auto- yms. Ja etenkin jos on isot rahat kyseessä. Jos palvelu on töykeää, niin siihen liikkeeseen en astu jalallanikaan enää ikinä. Enkä vain sano, vaan tarkoitan. Ja toivottavasti muut käyttäytyvät samoin.
Nyt minulla on boikottilistalla yksi remonttifirma ja yksi autoliike.