Eilen näin prisman kassajonossa miehen joka selaili vauva palstaa - tällainen hän oli
N. 180cm pitkä, ehkä 30v, lihaksikas ja komea.
Sen jälkeen se lähti pois bemarissa.
Kommentit (19)
Minäkin näin kerran teinijonnen selailemassa palstaa. Oikea palstamiehen perikuva.
Ja sitten heräsit bokserit märkänä 😂
Vierailija kirjoitti:
Muuten nappiin mutta ikää oli 38.
Eiku 48. Nuorekas hopeakettu siis.
Aina tuo Prisma pitää mainita :D Se että näkee jotain Prismassa kertoo ilmiön tavanomaisuudesta, yleistettävyydestä (tai siis siihen pyritään)?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No nyt tiedetään, millainen tyyppi täällä palstalla aloittaa ne ketjut, joissa haukutaan muiden ruokaostokset ja paino. Tietysti se on itse joku hyväkuntoinen terveysintoilija ja muutenkin parempaa elämää viettävä. Ja varmaan oikein reaaliajassa postaa kassan tapahtumat.
Mitä se osti?
Voisin vaikka olla minä.
Tosin olen reilusti vanhempi, mutta näytän nuorelta. Enkä lähtenyt bemarilla, vaan Mersulla ja kauppakin oli cittari. En myöskään räplää kännykkää kaupassa asioidessani.
Olisin voinut olla minä... eikun hetkinen, en olekaan lihaksikas, komea, eikä mulla ole bemaria.
Väärä hälytys!
Oliko 10cm jarrutusjäljet kun lähti?
Monet vauvapalstalla hilluvat miehet on sellaisia komistuksia, joihin harvalla av-mammalla on varaa. Voivat vain kuolata perään kuten ap:n tapauksessa.
Ja maltoit muka näin pitkää olla tekemättä aloitusta? :D
Siis melkein kuin minä. Pituutta toki 190cm, lihaksikas ja niin komee. Tietysti ajan nykyisin mersulla, koska bemarista on tullu wt.
Vierailija kirjoitti:
Siis melkein kuin minä. Pituutta toki 190cm, lihaksikas ja niin komee. Tietysti ajan nykyisin mersulla, koska bemarista on tullu wt.
Olet siis wt. Ainoastaan papat ja man-net ajaa Meseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis wt. Ainoastaan papat ja man-net ajaa Meseillä.
Isoisäsikö noin kertoi?
Tiedän montakin ikäistäni miestä, jotka käyvät tällä palstalla. Pääasiassa trollaavat. Ovat kyllä hyvännäköisiä.
Porvoon prismassa?