Mitä Suvi Pitkäsen naamalle on tapahtunut? Katsoin instan uusinta kasvokuvaa,
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Apua, voi luoja miltä hän tulee näyttämään ikääntyessään :(
...Donatella Versace...vai mikä se oli..??
Johtuu varmaan tuosta pari kuvaa aiemmasta kasvonaamiosta.
Minäkin järkytyin. Kävin pari päivää sitten katsomassa hänen kuviaan ja siellä näkyi 🤔 hmm.. SUVI PITKÄSEN NAAMA!
Jaa, odotin että olis ollu jotenkin extrakauhee mut ihan samalta näytti kuvissa ku esim. 2 vuotta sitten. Että voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, surullista. Eikö itse näe?
On se jossain lehdessä sanonut, että huulia ja kasvoja ei voi palauttaa enää entiselleen. On kipua ja hän ei suosittele toisille, mutta oliko niin ettei kadu, vai katuuko, en muista.
Vähä kuin ihmis-ken. Lääkäreillä tulisi olla myös vastuu ja etiikka. Jos ihminen on toimenpiteisiin koukussa.
Kauhuleffamatskua. Hyvä esimerkki siitä, miten oudosti ihmisen psyyke voi toimia. Näkee itsensä peilissä ja kuvissa täysin vääristyneesti.
Silmät myös pienenee vuosi vuodelta? Miksi?
En pidä lopputuloksesta, ja tunnen kauhistunutta sääliä ja myötähäpeää.
Aika järkyttävä tosiaan, pahempi kuin odotin
Melkein voisi näkyä mielenterveysongelmat kasvoista. Voiko noille enää mitään tehdä. Ei edes viitsi moittia enää. Voi kamalaa. 😥
Kaikille tiedoksi, en ole korjannut naamaani millään nenäleikkauksilla. Tosi moni luulee, että nenäni on leikattu. Se on ihan aito nenä, joka mulla on aina ollut.
S. P
Vierailija kirjoitti:
Näin Suvin taannoin livenä lentokentällä ja ehdin katsella kunnolla siinä matkalaukkuja odotellessa. Naama ei oikeasti livenä ole niin paha kuin kuvissa, toki onhan se vähän "friikki", mutta jotenkin livenä parempi. Kroppa taas... herranen aika tuo on hoikka ihminen. Meidän 14-vuotias, hoikka tyttö on paljon paksumpi pepusta ja reisistä. Veikkaisin, että maksimissaan kokoa 34., en ihmettelisi, vaikka menisi koko 32. Reidet on kuin mun käsivarret. Sanoisin silti, että kokonaisuudessaan hyvännäköinen nainen, oli hyvin/trendikkäästi puettu ja muutenkin putsissa jokaista hiussuortuvaa myöten. Miehensä oli muuten myös komea.
Moi Suvi!
Suvi pitkäsellä on kudosvaurio. Sitä hoidetaan vahvoilla lääkkeillä. Jos täytteet poistaa, se ei kuulemma ole kovin kaunista sen jälkeen.
sulanutta muovia on varmaan ollu naama liian kauan auringon alla
Tulee joku rotta mieleen! Aika pinkeäksi on naama kiristetty.. huutonaurua! Oli kaunis ennen kauheusleikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tiedoksi, en ole korjannut naamaani millään nenäleikkauksilla. Tosi moni luulee, että nenäni on leikattu. Se on ihan aito nenä, joka mulla on aina ollut.
S. P
Kuka alapeukutti. Just luin jostain lehdestä. Suvi Pitkänen närkästyi, kun ihmiset luulevat hänen operoineen nenäänsä. 😁
Apua, voi luoja miltä hän tulee näyttämään ikääntyessään :(