Apua, löysinköhän vatsastani kasvaimen?
Nyt ei naurata, minulla muutenkin ahdistuneisuushäiriö ja pelkään just sairauksia. Imetysajan oli ummetusta, sitten kun ahdistus paheni vatsa ollut löysällä välillä.
Eilen nukkumaan mennessä menin mahalleni nukkumaan, tuntui kuin joku möykky painaisi. Päätin kokeilla mikä siellä painaa (olin siis vieläkin mahallani) ja tunsin jotain kovaa sormillani. Yritin vielä löytää sitä, mutten löydä. Nyt pelottaa. :( muuten ei ole oireita, en ole laihtunut eikä epätavallista väsymystä ole.. Ikääkin 26v. Vai onko se joku elin tmv? Se oli enemmän oikealla puolella jossain navan ja kylkiluiden välillä..
Kommentit (6)
Olisiko ummetusta? Se tuntuu vatsanpeitteen läpi kun tunnustelee vatsaa. Jos se patti liikkuu niin odottele huomiseen ja toivottavasti käyt isolla asialla ja tutki asiaa uudelleen. Ei vielä kannata hermostua.
Hei, kuulosti niin tutulta, että täytyy vastata sulle. Mulla myös kävi noin vähän päälle kolmekymppisenä ja mieskin tunsi patin, mutta se liikkuin johonkin. Myöhemmin kävi ilmi, että vatsassani on kookas dermoidikysta, joka on varrella kiinni toisessa munasarjassa. Dermoidikysta oli iso pallo 5x7cm. Uskon sen olleen myös syynä siihen, että raskauksissa nähtiin vatsassani/kohdun seudulla iso myooma. Luulen sen olleen nimenomaan tämä dermoidikysta joka sitten poistettiin myöhemmin. Sen sisältö oli rustoa ja hiusta, täysin vaaraton.
Jokaisella on möykkyjä mahassa.
Hoikalla ihmisellä, jolla vatsanpeitteet ovat ohuet, voi suoraan navan alapuolelta keskiviivassa syvään painaessa tuntua lannenikamien etupuoli.
Hei! Kysyn asiallisia neuvoja elämäntilanteessa olevia joka on jumissa. Olen yli 30 yhden lapsen yh. Koulutusta sekalaista laidasta laitaan koska en tiedä mikä olisi ollut minulle oikea ala. (Ammatinvalinta psykologista ei ole ollut apua, käynyt kuulemassa vaihtoehtoja ja lopulta "itse kuitenkin valintasi teet" juttuja). Töitäkin tehnyt sitä sun tätä. Huonoja parisuhteita joissa olen ollut liian kiltti ja menettänyt luottotiedot. Tiedän että minussa on vika mutta minulle on opastettu elämä päin p..ä jonka vuoksi kaikki normaalit asiat elämässä olleet hankala tajuta ja yleensä liian myöhään. Mietin tulevaisuutta, haluaisin ammatin, työn, kodin, hyvän joulun lapselle ja ystäviä. Mistä aloittaa? Olen todella yksinäinen ja ihmettelen miten elämä lipuu ohi kun en pääse tästä omien ajatusten oravanpyörästä pois ja ala mennä eteenpäin.
Paha sanoa. Mene lääkäriin jos jää mietityttämään.