Miehen kaverit eivät osu pönttöön?
Meillä käy välillä miehen kavereita ja joka kerta kun ovat käyneet vessassa, pöntön edessä on k*sta. Myös siinä pöntön renkaan alla on, kun olen sen alle kurkannut ja pöntön reunaa pitkin valuu.
Kertakaikkisen ällöttävää ja ensimmäisen kaverin kohdalla siivosin mitään asiasta mainitsematta, ajattelin että oli vahinko eikä huomannut tmv. Seuraavan kaverin kohdalla mainitsin miehelle asiasta ja hän sanoi, että olisit sanonut, tottakai kaverit saavat itse siivota.
Kun sitten seuraavalla kerralla sanoin miehelle, että siellä oli taas jälkiä (en siivonnut itse ja kaverit olivat vielä meillä) mies sanoi, että antaa painua siivoamaan jälkensä. Kaverit pitivät kauheaa meteliä asiasta, että miksi ihmeessä, ei se voi haitata, miksei vaimo siivoa, kauheaa nillitystä jne. Jälkeenpäin kaverit sitten päättivät, että mieheni on tossun alla ja minä olen kauhea pirttihirmu, joka valittaa kaikesta.
Siis miten ei aikuiset ihmiset osu pönttöön? Mieskin on tätä kanssani ihmetellyt, että miten on mahdollista. Ajattelin, että tällaiset miehet ovat urbaanilegendaa, kun oman miehen kanssa ei ole ollut tällaista ongelmaa 10vuoden liiton aikana koskaan, myös pöntön kansi on aina mennyt kiinni pyytämättä. Miten aikuisilla ihmisillä voi olla tällainen hygienia?
Olen ajatellut omalle kohdalle, jos kylässä jäisi vaikka jarrujäljet pönttöön jostain syystä tai tippuisi renkaalle pisara tai kuukautisverta, en ikinä kehtaisi jättää isäntäväen siivottavaksi sitä vaan tottakai siivoaisin itse. Millainen hygieniakasvatus tällaisilla ihmisillä oikein on?
Kommentit (48)
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäkin ihmettelen usein että moni ei osu pönttöön. En ihmettele että moni nainen vaatii istaaltaan kusemista kun osa äijistä on kummallisia ruikkijoita. Itse olen varmaan selvinpäin kussut pöntön ohi joskus pikkupoikana.
Mies istuinkusella :D Haha ei helvetti. Kukaan mies ei kuse istualtaan, tai ei ainakaan tunnusta tekevänsä niin.
Minä olen Kunnon Äijä®️ ja kusen aina istualtaan.
Selaan av-palstaa samalla.
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäkin ihmettelen usein että moni ei osu pönttöön. En ihmettele että moni nainen vaatii istaaltaan kusemista kun osa äijistä on kummallisia ruikkijoita. Itse olen varmaan selvinpäin kussut pöntön ohi joskus pikkupoikana.
Mies istuinkusella :D Haha ei helvetti. Kukaan mies ei kuse istualtaan, tai ei ainakaan tunnusta tekevänsä niin.
Meillä mies kusee istualtaan ja kertoi tästä ihan omatoimisesti. On kuulemma järjetöntä kusta seisaaltaan vessassa, jonka joutuu itse siivoamaan. Tai kumppani joutuu.
Ihan kaikkien miesten idntiteetti ei ole kiinni siitä, missä asennossa he kusevat. :D Luojan kiitos.
Itsekkin istun aina. Olen asunut omillani 20v ja minun ystäväpiirissä on ollut aina noita jotka kusevat ohi. En tiedä onko se ahdistanut minua enemmän vai exää. Mutta nykyään ahistaa vain minua. Onneksi kaverit ovat aika hyvin kaikonneet eikä tule enää kyläilemään samalla tavalla kuin ennenvanhaan.
ps. Ei ole kyllä tullut koskaan mieleen antaa palautetta kavereille. Ei minulla eikä Exällä.
Pahkasiassa oli aikanaan artikkeli "Kusiukot kuriin".
Hyvä idea oli kourumainen pytyn reunus, josta johti putki kuseksijan varpaille.
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pissaa aina istualtaan.
On muuten myos eturauhasen kannalta parempi asento pissata :)
Nämä kaverit eivät ole olleet humalassa, vaan ihan selvinpäin. Siksi asiaa ihmettelen vieläkin enemmän.
Miehellä nyt ei mitään velkoja ole, enkä usko että tuolla tavalla niitä yritettäisiin periä vaikka olisikin =D
Minusta kyllä tällaisille saa ja pitää sanoa, varsinkin kun asenne oli tuo mainitsemani. En minä ainakaan halua joka viikko siivota muiden eritteitä, sitä varten olisin voinut kouluttautua sairaanhoitoalalle.
Ap
Kuvitteletko että minun kaverit ovat olleet aina kännissä. :') Todella harvoin itseasiassa olivat ryyppäämässä.
vast. 23
Yksi syy, miksi ex on ex, on tämä ohikuseminen ja siivoamatta jättäminen. Siinä yritti sitten vielä leikkiä koiranpentua kun meni hermot. Kaikenlaisia luusereita sitä onkin.
Perheessä mies ja neljä poikaa, kukaan ei pissaile ohi. Meillä osaavat istua, polvet toimii ja sillai.
Pojilla taas on aika monta kaveria, jotka tekevät tarpeensa mihin sattuu. Taannoin 14 vuotias karjui pääpunaisena: "v*ttu!!! taas sukat kusessa, kuka saatana täällä lorottelee pöntön ohi?!?!? Istukaa niinku sivistyneet tekee!!!"
En ollut ylpeä lapseni kielellisestä ilmaisusta, mutta noin asianytimessä oli, niin en puuttunutkaan.
Meillä on kaksi veskiä herrojen käytössä ja myös itse siivoavat veskinsä.
Miettikääpä tuommoisia kusijoilla kuinka ällöttävät niiden sukat ja housut on? Kyllähän niitä tippoja päällekin osuu. Hyiii.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä tuommoisia kusijoilla kuinka ällöttävät niiden sukat ja housut on? Kyllähän niitä tippoja päällekin osuu. Hyiii.
Auttamatta kyllä enemmän nyt mietin heidän naisia. Säälisin mitä joutuu välillä maistelemaan (vaikka ei ehkä maistukkaan millekkään).
Ratkaisuehdotuksia:
a) Pöntön taakse kyltti, jossa teksti ”Astu lähemmäs, se on lyhyempi kuin luuletkaan!”
b) Pieni kärpästarra pöntön takaseinään juuri vedenpinnan yläpuolelle. (Miehillä on jokin primitiivinen tarve tähdätä suihku johonkin.)
Vierailija kirjoitti:
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies kusee istualtaan ja kertoi tästä ihan omatoimisesti. On kuulemma järjetöntä kusta seisaaltaan vessassa, jonka joutuu itse siivoamaan. Tai kumppani joutuu.
Ihan kaikkien miesten idntiteetti ei ole kiinni siitä, missä asennossa he kusevat. :D Luojan kiitos.
No miksi mies ei osu pönttöön? Jotain vikaa sihtaamisessa?
Vessaan lappu "Kohdistathan siittimesi kohden pöntön aukkoa ennen virtsaamista. Muista ravistaa lopuksi!"
treffit kirjoitti:
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pissaa aina istualtaan.
On muuten myos eturauhasen kannalta parempi asento pissata :)
Sen sun neitisetämiehes mielestä varmaan onkin parempi asento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttamatta kyllä enemmän nyt mietin heidän naisia. Säälisin mitä joutuu välillä maistelemaan (vaikka ei ehkä maistukkaan millekkään).
Oikea mies ei istu kustessaan ja piste! Tietenkin nykyisin on varmaan hienoa olla hinttarimainen pillittävä raukka.
Laita pöntön yläpuolelle teksti: "astu lähmmäksi, ei se ole niin pitkä kuin luulet".
sprinkleri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies kusee istualtaan jos on samalla paskalla. Että se siitä.
Voi olla että miehesi ei suostu maksamaan pelivelkojaan. Meillä siitä muistutettiin kakkaamalla eteiseen yhtenä viikonloppuna.