Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni käsitys "lapsista" :)

Vierailija
08.07.2019 |

Mies oli lastemme kanssa uimarannalla. Kysyin, että näkyikö rannalla tuttuja lapsia. Ei ollut tuttuja, vain pari vierasta tyttöä, selkeästi poikaamme vanhempia.
Tarkensin että ai useamman vuoden vanhempia. Eli n. 20-vuotiaita (poikamme on 16 v). Lapsia.

En ehkä kutsuisi parikymppisiä lapsiksi. Rannalla oli siis miehen mielestä runsaasti aikuisia ja sitten nuo pari lasta. Mies ihan kauhistui, kun tajusi että alkoi aikanaan seurustella tuollaisen lapsen kanssa (siis minun).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fäsöneiting.

Vierailija
2/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa arvioida 14-22-vuotiaiden "lasten" ikää, joten saattaisin hyvinkin arvioida parikymppiset naiset 15-vuotiaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kutsuisi 16-vuotiastakaan enää lapseksi.

Vierailija
4/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä kutsun omia lapsiamme lapsiksemme. En sano, että mies oli kahden lapsemme ja yhden nuoremme kanssa rannalla. "Tutut lapset" ovat lapsiemme luokkakavereita yms.

Ap

Vierailija
5/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä kutsun omia lapsiamme lapsiksemme. En sano, että mies oli kahden lapsemme ja yhden nuoremme kanssa rannalla. "Tutut lapset" ovat lapsiemme luokkakavereita yms.

Ap

No jos noin ajatellaan niin oli ne parikymppisetkin jonkun lapsia.

Vierailija
6/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos noin ajatellaan niin oli ne parikymppisetkin jonkun lapsia.

Eli kaikki me olemme lapsia! Ranta täynnä pelkkiä lapsia.

Vierailija
7/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, omia lapsia sanoo tietysti lapsiksi, iästä riippumatta. Mutta jos näen esim. uimarannalla arviointi mukaan 14-20-vuotiaita, kuvaan todennäköisesti nähneeni "pari teiniä" tai "pari nuorta".

Vierailija
8/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, omia lapsia sanoo tietysti lapsiksi, iästä riippumatta. Mutta jos näen esim. uimarannalla arviointi mukaan 14-20-vuotiaita, kuvaan todennäköisesti nähneeni "pari teiniä" tai "pari nuorta".

Sehän tässä hassua olikin. Kun mies sanoi rannalla olleen pari lasta, niin eipä ekakasi tule mieleen, että he olisivat 20-vuotiaita. Lisänä tässä on se iän arvioinnin vaikeus. Mies olisi todennäköisesti arvioinut nuo nuoret naiset max 14-vuotiaiksi, jos ei olisi tajunnut, että kyllä he ovat vanhempia kuin meidän lapsemme. Ja sitten iski se hirvitys, että kuinka vanha itse on, jo pitää parikymppisiä ihan lapsina kun itse oli silloin täysin aikuinen.

Ap

Vierailija
9/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on noi 16v enkä ajattele itseäni nuorempia lapsina. Jos näen rannalla noin 20v naapurinpojan, en mieti, että miten sen äiti on päästänyt lapsensa yksin rannalle.

Missäpäin Suomea on rantakelit? Meillä etelässä lämpöä on 14 astetta.

Vierailija
10/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset on noi 16v enkä ajattele itseäni nuorempia lapsina. Jos näen rannalla noin 20v naapurinpojan, en mieti, että miten sen äiti on päästänyt lapsensa yksin rannalle.

Missäpäin Suomea on rantakelit? Meillä etelässä lämpöä on 14 astetta.

Senpä takia siellä ei niitä lapsia ollutkaan. Tai siis alle täysi-ikäisiä lapsia.

Ap

Vierailija
11/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, senkin höppänä:D

Vierailija
12/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin eksyttänyt sinut. Saivartelet numeroissa ja mies miettii ihan muuta.

Jos mies bongaa pari tyttölasta, niin mieti miksi hän ne bongaa. Olipa 16 tai 20, niin kivoja katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan