Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaverit eivät osu pönttöön?

Vierailija
08.07.2019 |

Meillä käy välillä miehen kavereita ja joka kerta kun ovat käyneet vessassa, pöntön edessä on k*sta. Myös siinä pöntön renkaan alla on, kun olen sen alle kurkannut ja pöntön reunaa pitkin valuu.

Kertakaikkisen ällöttävää ja ensimmäisen kaverin kohdalla siivosin mitään asiasta mainitsematta, ajattelin että oli vahinko eikä huomannut tmv. Seuraavan kaverin kohdalla mainitsin miehelle asiasta ja hän sanoi, että olisit sanonut, tottakai kaverit saavat itse siivota.

Kun sitten seuraavalla kerralla sanoin miehelle, että siellä oli taas jälkiä (en siivonnut itse ja kaverit olivat vielä meillä) mies sanoi, että antaa painua siivoamaan jälkensä. Kaverit pitivät kauheaa meteliä asiasta, että miksi ihmeessä, ei se voi haitata, miksei vaimo siivoa, kauheaa nillitystä jne. Jälkeenpäin kaverit sitten päättivät, että mieheni on tossun alla ja minä olen kauhea pirttihirmu, joka valittaa kaikesta.

Siis miten ei aikuiset ihmiset osu pönttöön? Mieskin on tätä kanssani ihmetellyt, että miten on mahdollista. Ajattelin, että tällaiset miehet ovat urbaanilegendaa, kun oman miehen kanssa ei ole ollut tällaista ongelmaa 10vuoden liiton aikana koskaan, myös pöntön kansi on aina mennyt kiinni pyytämättä. Miten aikuisilla ihmisillä voi olla tällainen hygienia?

Olen ajatellut omalle kohdalle, jos kylässä jäisi vaikka jarrujäljet pönttöön jostain syystä tai tippuisi renkaalle pisara tai kuukautisverta, en ikinä kehtaisi jättää isäntäväen siivottavaksi sitä vaan tottakai siivoaisin itse. Millainen hygieniakasvatus tällaisilla ihmisillä oikein on?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä tuommoisia kusijoilla kuinka ällöttävät niiden sukat ja housut on? Kyllähän niitä tippoja päällekin osuu. Hyiii.

Auttamatta kyllä enemmän nyt mietin heidän naisia. Säälisin mitä joutuu välillä maistelemaan (vaikka ei ehkä maistukkaan millekkään).

Oikea mies ei istu kustessaan ja piste! Tietenkin nykyisin on varmaan hienoa olla hinttarimainen pillittävä raukka.

Mies tekee ihan sitä mitä huvittaa. Mutta hei muuten, olet siis pro-muunsukupuolisuus? Eli mielestäsi mieheys ei ole kiinni haaroista vaan teoista ja mieheksi määritetty voi siis lakata olemasta mies muttei ole kuitenkaan nainen, eli olisi siis sukupuolten välissä?

Vierailija
42/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen aina pönttöön, mutta tiputtaa aina tippoja suoraan alas peniksenkärjestä. Joskus myös aloitussuihku lähtee vinoon, se vaan on niin. Etukäteen ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä tuommoisia kusijoilla kuinka ällöttävät niiden sukat ja housut on? Kyllähän niitä tippoja päällekin osuu. Hyiii.

Auttamatta kyllä enemmän nyt mietin heidän naisia. Säälisin mitä joutuu välillä maistelemaan (vaikka ei ehkä maistukkaan millekkään).

Oikea mies ei istu kustessaan ja piste! Tietenkin nykyisin on varmaan hienoa olla hinttarimainen pillittävä raukka.

Itse asiassa oikean miehen mieheys ei ole kiinni mistään. Tuota kuulee joidenkin mieheydestään epävarmojen, usein homojen, suusta. Toki sinäkin saatat joskus saada eturauhasvaivoja tai päätyä pyörätuoliin, kaipa sukupuolesi sitten muuttuu.

Vierailija
44/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen aina pönttöön, mutta tiputtaa aina tippoja suoraan alas peniksenkärjestä. Joskus myös aloitussuihku lähtee vinoon, se vaan on niin. Etukäteen ei voi tietää.

Missä sä sitä kärkeä pidät, jos ne tipat ei pönttöön tipu? Ja luulisi vinonkin suihkun pönttöön osuvan, jos sijoittuminen on kohdillaan. Pönttö on kuitenkin aika laaja. 

Vierailija
45/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sprinkleri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäkin ihmettelen usein että moni ei osu pönttöön. En ihmettele että moni nainen vaatii istaaltaan kusemista kun osa äijistä on kummallisia ruikkijoita. Itse olen varmaan selvinpäin kussut pöntön ohi joskus pikkupoikana.

Mies istuinkusella :D Haha ei helvetti. Kukaan mies ei kuse istualtaan, tai ei ainakaan tunnusta tekevänsä niin.

Miten suhtaudut miehiin, jotka antautuvat miehen penetroitavaksi? Aika outo ajatus monista, eikös niin tee vaan naiset?Ja silti, itsekin kuulut heihin.

Vierailija
46/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et näe letkua sihtaaminen

Arpapeliä

Vierailija
47/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessaan lappu "Kohdistathan siittimesi kohden pöntön aukkoa ennen virtsaamista. Muista ravistaa lopuksi!"

Ravista lopuksi kuset seinille! Onneksi olen hetero mies eikä tarvii alkaa siivoilemaan seiniä joka viikko.

Vierailija
48/48 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä sitä kärkeä pidät, jos ne tipat ei pönttöön tipu? Ja luulisi vinonkin suihkun pönttöön osuvan, jos sijoittuminen on kohdillaan. Pönttö on kuitenkin aika laaja. 

Oletko kuullut pintajännityksestä. Se on se voima joka ohjaa pisarat taaksepäin.