Jos pääsisit minkä tahansa bändin keikalle, elävän tai jo kuolleen, kuka se olisi?
Eli kenet haluaisit nähdä? Bändi tai laulaja? Joku nykyinen tai voisit aikakoneella matkustaa johonkin? Mä menisin katsomaan jotain David Bowien Ziggy Stardust kiertueen keikkaa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
The Doors, Jim Morrison ❤️
Ja mä olisin 18v. Oikeasti olin nuorempi kun noi oli elossa.
Tai sitten Rolling Stones Yyterissä.
Tai Jackson 5 ja pikku-Michael.
Toi Dustin Springfield kelpaisi mullekin. Tai Diana Ross alkuaikoinaan tai Tina Turner Iken kanssa. Tai suomalaisista Carola.
Rauli Badding-Somerjoki. Joo Ville Valo sais tulla taustakuoroon, jos välttis haluais. Kävisin kehumassa Baddingia niin paljon, että se ei tappais itteään, kun sen itsetunto nousis pilviin.
Elvis nuorena. Voisin höntsäillä karatea sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista Hurriganes silloin kun Alppu soitti kitaraa ja Hassisen Kone alkuaikoina, ehkä Eputkin alkuaikoina
Hassisen kone 80-luvulla. Eput näin 90-luvun alussa, olivat silloinkin aika raakileita esiintyjinä, musa toki hyvää. Mieluiten ehkä näkisinkin Eput vanhoina.
Hurriganes ja Albert Järvinen ja 70-luku. Joo kelpais, jos olisin nuori itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirvanan ja Alice in Chainsin.
Viime kuussa näin Alice In Chainsin, mutta Nirvana olis huippu kyllä.
Ei se ole Alice in Chains minkä olet nähnyt. Layne kuoli jo aikoja sitten, hän oli AIC:n oikea laulaja ja hänet haluaisin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tom Jonesin nuorena
Oli hyvä vanhanakin, koska osaa laulaa.
Queen, Doors
Nykyisistä the Flaming Lips
Itselleni kävi niin, että hyvä ystäväni aloitti avioliiton ulkopuolisen suhteen. Olin myös hänen puolisonsa ystävä.Ilmoitin, että jos puoliso alkaa kysellä minulta jotain, en aio valehdella. No lopulta puoliso sai tietää asiasta muualta eikä mun tarvinnut sekaantua juttuun. En kuitenkaan kertonut jutusta kenellekään, se ei ollut tehtäväni.
Toi edellinen meni kyllä väärään ketjuun, sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirvanan ja Alice in Chainsin.
Viime kuussa näin Alice In Chainsin, mutta Nirvana olis huippu kyllä.
Ei se ole Alice in Chains minkä olet nähnyt. Layne kuoli jo aikoja sitten, hän oli AIC:n oikea laulaja ja hänet haluaisin nähdä.
Ok, no mulle ei niin must bändi kuin Nirvana. Ihan ok keikka oli kuitenkin tuolla kokoonpanolla ja mulle siis se riittävä ja minkä halusinkin nähdä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Toi edellinen meni kyllä väärään ketjuun, sori!
No shit, Sherlock 😉
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista
Sielun Veljet kukkapää-keikka
Smack
Balls
Siekkarit ja Smackin mä näin aikoinaan monta kertaa. Molemmat oli hyviä livenä. Toivoisin että olisin nähnyt Hassisen Koneen, mutta olin liian nuori silloin.
Gary Moore oli Turussa joitain vuosia sitten - menisin uudestaan kuuntelemaan. Katselemista ei paljon ollut, kun oli niin rups ja kärttyisällä tuulella.
Bon Jovi, James Brown, Janis Joplin, Billy Idol... Onhan näitä
Topi Sorsakoski & Agents, ehdottomasti.
Mana Mana. Ei tarvinne perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista Hurriganes silloin kun Alppu soitti kitaraa ja Hassisen Kone alkuaikoina, ehkä Eputkin alkuaikoina
Nähty:
Hurriganes Roadrunner-kiertue 1975,
Hassisen kone, ennen ekan LP:n 'Täältä tullaan Venäjä' ilmestymistä 1980,
Eppu Normaali Koiton talolla Helmikuu 1979 ja Tavastialla Toukokuu (?) 1979 'Maximum Jee Jee' levyjulkkarikeikalla.
Tietenkin superhyviä esityksiä kaikki.
Metallica 80-luvulla,juuri kun master of puppets on ilmestynyt. Olisi myös kiva nähdä Rammstein keikkoja alkuajoilta 1994.
Hanoi Rocks legendaarisella Tavastian keikalla