Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pääsisit minkä tahansa bändin keikalle, elävän tai jo kuolleen, kuka se olisi?

Vierailija
08.07.2019 |

Eli kenet haluaisit nähdä? Bändi tai laulaja? Joku nykyinen tai voisit aikakoneella matkustaa johonkin? Mä menisin katsomaan jotain David Bowien Ziggy Stardust kiertueen keikkaa.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leevit, ottaen huomioon että yhtye taisi tehdä vain muutaman keikan koko uransa aikana ja nekin salanimellä, olisi tuo hyvin harvinainen kokemus.

Käsittääkseni se yhtye ei tehnyt yhtään keikkaa.

Vierailija
122/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Led Zeppelin, Pink Floyd, Dire Straits

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiro

Vierailija
124/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and the Leavings ja YUP.

Vierailija
125/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry Lee Lewis Star-Clubilla Hampurissa, Beatlesit samoin Hampurissa joskus 1962, Elviksen Hayride-keikkoja....Gene Vincent Lahdessa 1964 , Rollarit Yyterissä 1965.

Vierailija
126/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elävä.

Vierailija
127/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Winehousen, vieläkin harmittaa että hän perui provinssikeikkansa.

Vierailija
128/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson. Georg Ots. AC/DC parhaina aikoinaan.

Vierailija
129/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen, Janis Joplin, Jefferson Airplane

Vierailija
130/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amy Winehousen, vieläkin harmittaa että hän perui provinssikeikkansa.

Amy Winehouse olisi ollut hieno! Harmi kun kuoli niin nuorena, niin lahjakas nuori nainen.

Vierailija
131/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Doors, The Beatles, Jimi Hendrix Experience, Janis Joplin, The Kinks, Sweet

132/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chopinin konserttia menisin kuuntelemaan vaikka Wieniin. Populaarimusiikin puolelta valitsisin The Beatlesin tai Simon & Garfunkelin keikan.

Vierailija
133/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crashdiet 

Charon

Sentenced

Toto

Ramones

Misfits

Mötley Crüe

Iron Maiden

Ainakin

Pitää tähän nyt vielä kirjoittaa, että muistan kun olin 12-vuotias vuonna 2005 ja kuulin Crashdietin biisin radiosta. Sitten Dave lähtikin täältä maailmasta pian pois 25-vuotiaana. Itse nyt olen puolestaan 25 vuotta. Unohdin koko bändin joksikin aikaa kun en koskaan pitänyt Suomen Olli hermannia bändin laulajaksi sopivana. Seuraava laujaja Simon oli parempi. Sitten Simon jätti bändin ja tuli pitkä tauko ja nyt tämä uusin laulaja Gabriel ei taas ole makuuni. Olisin toivonut näkeväni bändin sekä Daven että Simonin aikana.

Charon ja Sentenced taas lopettivat molemmat vuonna 2005 eli myös aivan liian aikaisin. Ovat olleet suomalaisista bändeistä yksiä tärkeimpiä minulle. Toto on ollut suosikki pitkään ja sekin olisi ollut kiva nähdä. Olen myös suuri punk fani ja kaikki sellainen musiikki rakasta minulle. Muistan myös kun meidän yläkoulussa oli ne pari tyyppiä, jotka aina kulkivat Iron Maidenin "kamala" paita päällään ja mietin, etten koskaan voisi kuunnella sellaista musiikkia. Myöhemmin oli pakko tunnustaa, että he olivat oikeassa ja se musiikki on kyllä niin upeaa. Eilenkin oli taas 4 tunnin musiikkimaratooni kyseisen bändin kanssa ja kun lopetin niin olin niin rentoutunut ja hyvällä tuulella, että siihen fiilikseen oli kiva mennä nukkumaan. Mukavaa huomata, että on nyt aikuisen löytänyt ne bändit mitä oikeasti tykkää kuunnella. Ja Megadeth ( Davelle voimia)  on tosi kiva myös ja moni muu :) Tykkään niin näistä musiikkiketjuista. 

Vierailija
134/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen 132  vielä Fleetwood Mac olisi myös kiva ollut nähdä. Olen näköjään vähän kriittinen naislaulajien suhteen ( olen itsekin nainen) ja oikeastaan minulla ei ole yhtään todellista suosikkia.

Vierailija
135/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelliseen 132  vielä Fleetwood Mac olisi myös kiva ollut nähdä. Olen näköjään vähän kriittinen naislaulajien suhteen ( olen itsekin nainen) ja oikeastaan minulla ei ole yhtään todellista suosikkia.

aika vähän minullakin, paitsi tuo edellä mainittu Amy Winehouse. Ja Aretha Franklin! 

Vierailija
136/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Neljän suoran <3

Vierailija
137/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice, Irwin ja Badding jos ajattelee poisnukkuneita kotimaisia. Harmittelen toisinaan, että näitä en ehtinyt näkemään. Näistä Irwin ainakin oli vahvasti kansanmies, että olisi ollut helposti tavattavissa ja varmasti olisi riittänyt hänen kanssaan jaettavaa maailmanmenosta. 

Olin otettu, että ehdin Dingon näkemään originaalimiehistössä pari vuotta sitten. Aikakone saisi kyllä tosin kuljettaa minut vaikka vuoteen -85 ja vilkaisemaan bändin silloisia keikkoja. 

Vierailija
138/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi Sorsakoski & Agents, 90-luvun alun tanssilavalle.

Vierailija
139/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVICII ♡♡♡

Vierailija
140/142 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddy Guy & Jimi Hendrix jam sessions

Woods of Ypres 2009-2011

Green Carnation