Jos pääsisit minkä tahansa bändin keikalle, elävän tai jo kuolleen, kuka se olisi?
Eli kenet haluaisit nähdä? Bändi tai laulaja? Joku nykyinen tai voisit aikakoneella matkustaa johonkin? Mä menisin katsomaan jotain David Bowien Ziggy Stardust kiertueen keikkaa.
Kommentit (142)
The Doors, Jimillä tietysti jos asiasta on jotain epäselvyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozart
Mikäs bändi tai laulaja se tämä on?
Sen säveltäjäheppu Wolfgang Amadeuksen pianoesityksiä olisin ehkä minäkin halunnut nähdä... mutta ei kuulu kai tähän ketjuun?
No voi kyynel kun olen pahoillani. Pitäiskö ilmiantaa itsensä ylläpidolle että nyt tuli pilattua ketju?
Vierailija kirjoitti:
The Beatles!!!!
Tämä, ei tarvinnut paljon miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozart
Tuon nimistä bändiä en tiedäkään.
Ja toinenkin neropatti. Sovitaanko että ap tarkoitti bändiä tai artistia ja että Wolfgang oli oman aikansa supertähtiartisti?
Janis Joplinin tai Kurt Cobainin keikalle.
Mozart bändi on olemassa espanjalaisessa piirretyssä. Nillittäkää sitä. Suomessa kai tunnetaan nimellä Mozartin pumppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozart
Ja toinenkin neropatti. Sovitaanko että ap tarkoitti bändiä tai artistia ja että Wolfgang oli oman aikansa supertähtiartisti?
Sopii mulle, oli oman aikansa superstara. Tähän ketjuun ei ole vääriä vastauksia ❤️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Queen. Lambert solistina nähty, mutt sitä en tässä tietenkään tarkoita.
Älä suotta vaivaudu. Olen nähnyt Queenin sekä Paul Rodgersin että Adam Lambertin kanssa, ja kyllä Lambert on parempi.