Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa, tuli työvaatteet. Firma tilasi numerokokojen mukaan.

Vierailija
08.07.2019 |

Ne ei mahdu päälle ja työt alkaa tällä viikolla. Nolottaa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Jätä höttöhiilarit pois niin vatsa litistyy ja paino laskee heti. Mahtuu ne työvaatteetkin päälle sitten, vaikka jo ylihuomenna, jos tänään ja huomenna syöt ketogeenisesti.

Vierailija
22/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa se on vasta, kun isoinkaan saatavilla oleva koko ei riitä.

Kokemusta on. Aloin käyttää työpaitaa vasta, kun kollega lopetti ja jätti minulle XXL-paitansa. Nyt olen laihtunut niin että eri mallinen XL mahtuu jopa raskaana ollessani. Työhousuja en ole koskaan käyttänyt, mahtuvat päälle mutta ovat epämukavat. Käytin ennen raskautta KappAhlin XLNT-housuja (koko ensin 54, sitten 50 ja just ennen äitiyshousuihin siirtymistä 48), nyt koon 46 äitiyshousuja. Minua pulleampi kollega käyttää ainoastaan omia vaatteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä (eräs siivousfirma) työvaatteet on numerokoossa, mutta kokotaulukko erikoinen. Vaatteet lähtevät koosta 42, joka olisi sopiva lähinnä thaimaalaiselle pikkupojalle, koot jatkuvat kokoon 64 asti. Olin hitusen eksyksissä miettiessäni mitä kokoa käyttäisin...

Nuo on miesten kokoja.

Miksi alapeukkua tähän? Kommentoija aivan oikeassa. Meidänkin firmasta mm siivousfirmat ostaa vaatteita työntekijöille. Koot ovat miestenkokoja 42-64. Minulle koko 42 on suht ok ja naisten vaatteissa koko 34.

Jos ap:n tapauksessa on kyse samasta niin ei ole ihmekään, kun vaatteet ei sovi sillä sama kuin kokoa 42 oleva nainen yrittäisi sovittaa itsensä 34 kokoisiin vaatteisiin.

Suosittelen ap, että käyt jossain sovittamassa työvaatteita jotta saat tietää mikä koko olisi lähinnä, vitosella koko ainakin alkaa.

Vierailija
24/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin hotellisiivoojana ja työmekko oli avonainen. Jotkut laittoivat hakaneulalla mekon ylhäältä kiinni. Minua tuo ei haitannut: näytin vetävämmältä vähän avonaisemmassa mekossa.

Muutaman kerran luin myös väärin listaa huoneiden siivoustarpeesta. Siinä oli lueteltu jäävät ja lähtevät. Ei tosiaan mitään rakettitiedettä.

Olin tehnyt päivän kaikki työt ja ajattelin mennä lepäämään vähäksi aikaa lähtevien huoneeseen. Kävin pitääkseni sängylle ja nukahdin siihen. Heräsin, kun joku vieras mies tuli herättämään minua, ja oli kyllä vähän että mitä ihmettä tämä on.

Olin siis katsonut lappua väärin ja mies olikin jäämässä huoneeseen. Oli vain sullonut matkalaukun kaappiin (ilmeisesti edellisenä päivänä) ja sänky oli koskematon.

Olin tietysti tosi nolona, onhan se nyt, kun löytää siivoojan nukkumasta hotellista sängyssään.

Pyytelin tosi paljon anteeksi, ja mies ei ollut moksiskaan.

Ja miten tämä liittyy työvaatteisiin? No mielestäni tilanne olisi ollut vielä oudompi, jos olisin kuronut mekon ylös jollain hakaneulalla. Nyt näytin isossa roikkuvassa mekossa itä-eurooppalaiselta naiselta. Rassukka, joka luultavasti tekee kahta työtä henkensä pitimiksi ja nukahtaa väsymystään toisen sänkyyn.

Mies oli melkein isällinen.

Tietysti olin ollut jossain baarissa riekkumassa aamuyön tunneille, ja nukahdin krapulaani.

Vierailija
25/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana olin hotellisiivoojana ja työmekko oli avonainen. Jotkut laittoivat hakaneulalla mekon ylhäältä kiinni. Minua tuo ei haitannut: näytin vetävämmältä vähän avonaisemmassa mekossa.

Muutaman kerran luin myös väärin listaa huoneiden siivoustarpeesta. Siinä oli lueteltu jäävät ja lähtevät. Ei tosiaan mitään rakettitiedettä.

Olin tehnyt päivän kaikki työt ja ajattelin mennä lepäämään vähäksi aikaa lähtevien huoneeseen. Kävin pitääkseni sängylle ja nukahdin siihen. Heräsin, kun joku vieras mies tuli herättämään minua, ja oli kyllä vähän että mitä ihmettä tämä on.

Olin siis katsonut lappua väärin ja mies olikin jäämässä huoneeseen. Oli vain sullonut matkalaukun kaappiin (ilmeisesti edellisenä päivänä) ja sänky oli koskematon.

Olin tietysti tosi nolona, onhan se nyt, kun löytää siivoojan nukkumasta hotellista sängyssään.

Ja miten tämä liittyy työvaatteisiin? No mielestäni tilanne olisi ollut vielä oudompi, jos olisin kuronut mekon ylös jollain hakaneulalla. Nyt näytin isossa roikkuvassa mekossa itä-eurooppalaiselta naiselta. Rassukka, joka luultavasti tekee kahta työtä henkensä pitimiksi ja nukahtaa väsymystään toisen sänkyyn.

Tietysti olin ollut jossain baarissa riekkumassa aamuyön tunneille, ja nukahdin krapulaani.

Joku nuori, laiha ja kalpea tyttö nukahtaa sänkyysi. Ihmiskaupasta on kirjoitettu myös paljon ja hotellisiivoojien minipalkat ja surkeat työolot.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
26/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt käynyt niin, että AP on vähän valehdellut kokoaan pienemmäksi

Vierailija
27/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa töissä ei kysytä kokoa. Pitää ottaa naulakosta se vaate, joka nyt istuu jollakin lailla päälle.

Vierailija
28/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kokoa 42 naisten vaatteissa, mutta työvaatteet miesten kokoa jolloin 42 pieni hänelle.

Vierailija
29/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fat is fat..." Niin moni ihminen kuvittelee vaatekokonsa pienemmäksi kuin se oikeasti on. Esim. kuuskymppiset tädit, jotka vyötäröllä roikkuvine meijereineen kuvittelevat yhä mahtuvansa nuoruuden aikojen 38-kokoon.

Vierailija
30/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua?

Vierailija
31/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kokoa 42 naisten vaatteissa, mutta työvaatteet miesten kokoa jolloin 42 pieni hänelle.

Miksi niin vaikeaa käyttää verbejä?? -_-

Vierailija
32/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onki imagewearin vaatteet? Niillä on jostain syystä koot aivan päin persettä ja jos käytät normaalisti vaikka kokoa 36 niin sieltä tilatessa pitää valita 46.

Vierailija
33/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy aina niin että pieninkään koko ei ole tarpeeksi pieni. Tulee aika epäsiistin näköinen olo kun joutuu tekemään töitä ihan liian isossa paidassa

Vierailija
34/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on omituista. Yleensä työvaatteissa täytyy aina tilata yksi tai kaksi kokoa pienempi. Esimerkiksi HUSillahan on ihan naurettavat koot. XXS-S ovat kaikki tismalleen saman kokoisia. Vastaavat normaalikokoluokituksessa kokoa M-L.

Vierailija
35/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onki imagewearin vaatteet? Niillä on jostain syystä koot aivan päin persettä ja jos käytät normaalisti vaikka kokoa 36 niin sieltä tilatessa pitää valita 46.

Naisten koot vs miesten koot...

Vierailija
36/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy aina niin että pieninkään koko ei ole tarpeeksi pieni. Tulee aika epäsiistin näköinen olo kun joutuu tekemään töitä ihan liian isossa paidassa

Ja näyttää ikuisesti kesätyöntekijältä tai harjoittelijalta, jolle on vain väliaikaisesti ojennettu joku varapaita käteen.

Vierailija
37/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin vaikeaa käyttää verbejä?? -_-

Miksi pitäisi, kun toimi noinkin?

Miksi pakkomielle kommentoida asiaan jolla ei merkitystä aiheen kannalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi