Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa, tuli työvaatteet. Firma tilasi numerokokojen mukaan.

Vierailija
08.07.2019 |

Ne ei mahdu päälle ja työt alkaa tällä viikolla. Nolottaa

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä numerokokojen, miten se siis liittyy asiaan? Pyydä isommat vaatteet tilalle, ei sen kummempaa.

Vierailija
2/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista vaatteista on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siivousfirman vaatteet. Pitäs olla vyökin mut toi vyö loppuu kesken. Yltää ympäri muttei mene lukkoon asti, jää parista sentistä vajaaksi...

Vierailija
4/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni kokovalinta noin pieleen? Työvaatteet kaavoitetaan oikeilla mitoilla. Ihmiset nyt vaan on tottuneet kauppojen joustaviin vaatteisiin missä on aina yhtä tai kahta numeroa pienempi kokolappu kuin mitä oikeasti pitäisi. Eli kaupan koko 40 on todellisuudessa koko 42 tai 44

Vierailija
5/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö saa sovittaa vaatteita ennen tilausta?

Vierailija
6/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän teillä kaikilla on sama ongelma. Palauttakaa vaatteet ja tilatkaa uudet numeroa isommat tilalle.

Vierailija
7/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten numerokokojen mukaan tilaaminen vaikuttaa? Ei minulle ainakaan tuota ongelmaa, tiedän että kirjainkoossa olen yleensä M ja numerokoossa 38-40. Eiköhän kyse ollut ihan siitä että ilmoitit itse väärän koon sinne.

Vierailija
8/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten numerokokojen mukaan tilaaminen vaikuttaa? Ei minulle ainakaan tuota ongelmaa, tiedän että kirjainkoossa olen yleensä M ja numerokoossa 38-40. Eiköhän kyse ollut ihan siitä että ilmoitit itse väärän koon sinne.

Mulla on normivaatteissa koko 40-42 ja sitä kokoa noikin on, ne ei mene kiinni.

Vierailija
9/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän teillä kaikilla on sama ongelma. Palauttakaa vaatteet ja tilatkaa uudet numeroa isommat tilalle.

Kellä kaikilla? Aloitan työt uudessa paikassa, työhaastattelussa kysyivät vaatekokoni ja sen sanoin. 42.

Vierailija
10/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäis olla mahdollisuus sovittaa vaatteita. Mutta nyt ilmoitat vaan ettei vaatteet mahdu ja tarvitset isommat, ei luulis olevan ongelma tilata uusia.

Vierailija
11/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on tehtävä, mutta nolottaa.

Vierailija
12/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeet laihduttaa vielä, joten lopeta täällä roikkuminen ja mene lenkille, senkin ylipainoinen.

Vierailija
13/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan reippaasti, että koko ei riitäkään ja tarvitset isommat. Ei sitä tarvitse nolostella. 

Vierailija
14/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli joskus tilattu liian pienet työhousut. Totesin vain että hanurini ei noihin housuihin mahdu ja pyysin kokoa isommat housut. Sain isommat housut, kukaan ei loukkaantunut tilanteessa henkisesti tai fyysisesti. Oli muuten hyvät housut! Nykyiset työhousut on 100% akryylipaskee jotka kutittaa..

Vierailija
15/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan reteesti että joko nää on ranskalaista mitoitusta tai olen lihonut, mutta kukaan ei katsele mua näin ahtaissa vetimissä, saisinko sittenkin kokoa isompaa?

Jos nolostelet niin siitä tulee myötähäpeää ja kaikkia ahdistaa. Suora ja häpeilemätön puhe toimii parhaiten

Vierailija
16/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni kokovalinta noin pieleen? Työvaatteet kaavoitetaan oikeilla mitoilla. Ihmiset nyt vaan on tottuneet kauppojen joustaviin vaatteisiin missä on aina yhtä tai kahta numeroa pienempi kokolappu kuin mitä oikeasti pitäisi. Eli kaupan koko 40 on todellisuudessa koko 42 tai 44

En ole ikinä pitänyt ylläni työvaatteita, jotka olisi normikokoani suuremmat. Työvaatteissa on reilu mitoitus ja käytän yleensä numeroa pienempiä kuin siviilissä. Yksi vaatekoko isommat on jo aivan valtavat.

Vierailija
17/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (eräs siivousfirma) työvaatteet on numerokoossa, mutta kokotaulukko erikoinen. Vaatteet lähtevät koosta 42, joka olisi sopiva lähinnä thaimaalaiselle pikkupojalle, koot jatkuvat kokoon 64 asti. Olin hitusen eksyksissä miettiessäni mitä kokoa käyttäisin...

Vierailija
18/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että hups, oon paksuna, vaatteet ei mahdu päälle.

Vierailija
19/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä (eräs siivousfirma) työvaatteet on numerokoossa, mutta kokotaulukko erikoinen. Vaatteet lähtevät koosta 42, joka olisi sopiva lähinnä thaimaalaiselle pikkupojalle, koot jatkuvat kokoon 64 asti. Olin hitusen eksyksissä miettiessäni mitä kokoa käyttäisin...

Nuo on miesten kokoja.

Vierailija
20/37 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siivousfirman vaatteet. Pitäs olla vyökin mut toi vyö loppuu kesken. Yltää ympäri muttei mene lukkoon asti, jää parista sentistä vajaaksi...

Sitten vaan mässäilyä vähentämään. Mahan pullotus alkaa vähentyä jo yhden vähäkalorisen päivän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi