Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta olutta miehesi saa juoda 24h risteilyllä

Vierailija
08.07.2019 |

Joskus näkee laivalla miehiä todella humalassa, vaimot ei vissiin ole matkalla mukana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan niin monta kuin haluaa, kuka akka nyt miestänsä määrää ja vahtii? En minä ainakaan. Samoin toimii myös toistepäin.

Vierailija
22/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa ottaa kuin 3. Muuten alkaa jäkätys. Ja sitä ei jaksa kuunnella yhtään joten parempi

olla ottamatta yhtään.

M49

Vetoa yksilönvapauksiin. Niin minä teen ja vaimoni on sivistynyt ja koulunsa käynyt ihminen. Kyllä hän ymmärtää yksilönvapaudet. Minä juon niin paljon kuin haluan ja yleensä ennen sitä syön vatsan oikein täyteen ja alan vasta sitten juomaan ja eihän täyteen vatsaan hirveästi mene. Korkeintaan 12 annosta.

Sitten on mukavampi olla ja kuunnella meteliä ja katsella juoksevia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin juuri risteilyllä ja join alkoholia 0ml.

Miksi sinne pitäisi mennä ryyppäämään? 

No vau. Tiesitkö, että alkoholia voi juoda myös 0ml:n ja ryyppäämisen välissä? Koskaan kuullut, että joku juo vaikka lasin shampanjaa kivan risteilyn kunniaksi ja viiniä hyvän aterian yhteydessä?

Vierailija
24/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elämäni miehet ovat saaneet juoda niin paljon kuin ovat halunneet. En ole estellyt. On sitten ollut kyse isoisistä, isästäni, veljestäni, tai miesystävistä/miehistä. Minun seurassani saa olla, jos ei humallu. On sitten miehen oma ratkaisu jos päättää humaltua. Pidempään suhteeseen en humaltuvan miehen kanssa ryhdy. En pidä humaltuneiden käytöksestä, ja elämä on liian lyhyt kärvisteltäväksi humaltuneiden/kännisten kanssa. Jos siis mies haluaisi juoda humalahakuisesti, niin siinähän joisi. Minun seuraani ei enää saisi.

Vierailija
25/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki elämäni miehet ovat saaneet juoda niin paljon kuin ovat halunneet. En ole estellyt. On sitten ollut kyse isoisistä, isästäni, veljestäni, tai miesystävistä/miehistä. Minun seurassani saa olla, jos ei humallu. On sitten miehen oma ratkaisu jos päättää humaltua. Pidempään suhteeseen en humaltuvan miehen kanssa ryhdy. En pidä humaltuneiden käytöksestä, ja elämä on liian lyhyt kärvisteltäväksi humaltuneiden/kännisten kanssa. Jos siis mies haluaisi juoda humalahakuisesti, niin siinähän joisi. Minun seuraani ei enää saisi.

Sairasta tuollainen muiden kontrollointi.

Kiristät tavallaan että jos tekee jotain niin sitten käy tietyllä tapaa. Tuollaisten ihmisten kanssa parisuhde menee eroon hyvin nopeasti ihan mistä syystä tahansa.

Olet tavallaan lapsellinen kiristäjä.

Yritä kasvaa ihmisenä yksilöksi ja hyväksy muilta myös yksilöllisyys nauttia elämästä.