Luuleeko Trivago, että keskivertoihminen tarvitsee hotellia edes kerran viidessä vuodessa?
Kommentit (45)
Tartteehan noita. Miehen kanssa käydään usein teatterireissuilla ja ollaan hotellissa yötä. Toisen miehen kanssa käydään säännöllisesti ompussa panemassa. Kavereitten kanssa tulee reissattua ja sitten on tietysti ulkomaanmatkat. Kukaan jaksa aina vaan nysvätä kotona elämässä pelkkää perhe-elämää
Vierailija kirjoitti:
Te paljon matkustavat tietysti tarkistatte hotellihuoneenne hygieniatason UV-valolla j ötökkäansoilla? Arjen luksusta![/
En tarkista, koska en ole hysteerikko. Matkustan ympäri maailmaa, ja pyrin valitsemaan vähintään 4 tähden hotellin, mutta teltassakin olen yöpynyt, tosin siinäkin oli oma wc ja suihku.
Hotellivaraus - https://trip.tpm.li/tu5C5uU8 Joitakin kertoja palvelua käyttäneenä, enimmäkseen ulkomailla, olen havainnut toiminnan erittäin loogiseksi ja näppäräksi. Vaihtoehtoja on joka hinta- ja laatuluokkaan. Karttapalvelu on myös kätevä, Siitä näet vaivattomasti sijaitseeko majoitus oikeassa suunnassa omiin tarkoitusperiisi. Vilpittömästi suosittelen.
Tänä vuonna olen yöpynyt jo seitsemassa eri hotellissa ja viela yövyn ainakin kolmessa ennen vuoden loppua. Kotimaassa ja ulkomailla. Ihan tavallinen vuosi mulle.
No juu, minä katson nuo lähinnä siksi samassa, että näen onko samoille päiville suoria lentoja ja suunnilleen missä hintaluokassa. Jos joku hotelli on saatavissa hyvään hintaan esim ti-ti, mutta sopivia lentoja on vain su-su, menee tosi vaikeaksi kun pitää kokeilla näitä kahteen eri paikkaan.