Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuleeko Trivago, että keskivertoihminen tarvitsee hotellia edes kerran viidessä vuodessa?

Vierailija
08.07.2019 |

Jotkut ei koskaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kyllä hakuun trivagoa ja muita hakupalveluja, mutta trivagon kautta en ole tainnut koskaan tehdä varausta. Varsinkin ulkomaan matkojen kanssa ihan onneton kun ei saa lentoja samalla. Noissa eri hakukoneissa näkyy joskus ihan eri hotelleja, joten pitää tutkia monesta paikasta.

Minä en ole koskaan edes ajatellut, että pitäisi saada lennot ja majoitus samasta. Ostan aina ensin lennot, sitten etsin majoituksen (booking.com tai airbnb.com) ja jos tarvitaan niin autonvuokrauksessa usein katson ensimmäisenä booking.comin kautta. Sitten vielä paikalliset bussi- ja junayhteydet tarpeiden mukaan googlettelemalla. Minusta matkan suunnittelu on jo ainakin 1/4 koko sen viehätyksestä :-)

No juu, minä katson nuo lähinnä siksi samassa, että näen onko samoille päiville suoria lentoja ja suunnilleen missä hintaluokassa. Jos joku hotelli on saatavissa hyvään hintaan esim ti-ti, mutta sopivia lentoja on vain su-su, menee tosi vaikeaksi kun pitää kokeilla näitä kahteen eri paikkaan.

Vierailija
42/45 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteehan noita. Miehen kanssa käydään usein teatterireissuilla ja ollaan hotellissa yötä. Toisen miehen kanssa käydään säännöllisesti ompussa panemassa. Kavereitten kanssa tulee reissattua ja sitten on tietysti ulkomaanmatkat. Kukaan jaksa aina vaan nysvätä kotona elämässä pelkkää perhe-elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te paljon matkustavat tietysti tarkistatte hotellihuoneenne hygieniatason UV-valolla j ötökkäansoilla? Arjen luksusta![/

En tarkista, koska en ole hysteerikko. Matkustan ympäri maailmaa, ja pyrin valitsemaan vähintään 4 tähden hotellin, mutta teltassakin olen yöpynyt, tosin siinäkin oli oma wc ja suihku.

Vierailija
44/45 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivaraus - https://trip.tpm.li/tu5C5uU8 Joitakin kertoja palvelua käyttäneenä, enimmäkseen ulkomailla, olen havainnut toiminnan erittäin loogiseksi ja näppäräksi. Vaihtoehtoja on joka hinta- ja laatuluokkaan. Karttapalvelu on myös kätevä, Siitä näet vaivattomasti sijaitseeko majoitus oikeassa suunnassa omiin tarkoitusperiisi. Vilpittömästi suosittelen.

Vierailija
45/45 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen yöpynyt jo seitsemassa eri hotellissa ja viela yövyn ainakin kolmessa ennen vuoden loppua. Kotimaassa ja ulkomailla. Ihan tavallinen vuosi mulle.