Mistä löytäisi miehen?
Töissä on vain naisia,en harrasta mitään,en käy baareissa.Nettiprofiili on deiteille mutta ei sieltä löydy kun seksin etsijiä ja varattuja. En tiedä enää mistä pitäisi etsiä...olen 39v ja tuntuu että tässäkö tämä nyt oli.Yksin loppuelämä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Baareissa miehet ei lähesty vaikka käyn tanssimassa. Paitsi afrikkalaiset lähestyvät mutta haluaisin suomalaisen miehen. Suomi24 sain vaan massaviestejä, joista näki että huolellisesti kirjoitettu viesti jonka mies lähettää kaikille. Tai muuten tosi outoja miehiä. Nettideiteissä tuntuu olevan ihan pohjasakkaa... Tinderistä joitain tapaamisia, mutta ne ei edennyt mihinkään.
Harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa mutta ei siellä tule juteltua kenenkään kanssa. Yhden miehen kanssa olen jutellut salilla mutta hän on naimisissa eikä ole mitään flirttiä.
En taida olla sellainen nainen josta miehet kiinnostuvat.Sinun ongelmasi on sinun oma asenteesi, toimit suomalaiselle naiselle tyypillisellä kaavalla eli odotat että miehet suvaitsevat lähestyä SINUA, etkä ilmeisesti itse vaivaudu juurikaan tekemään aloitteita. Kaiken viime vuosien #metoo skeidan jälkeen miesten into lähestyä naisia on entisestään laskenut. Ala tekemään aloitteita tai hanki kissa ja ala kutomaan villasukkia.
Juuri näin.
Tulee usein mieleen, että siksikö naiset kohtaavat vain petturijännämíehiä koska naiset aina odottavat miehen tekevän aloitteen ja tunnetusti juuri nuo pelimiehet on innokkaina tekemässä aloitteita.
Naiset saisivat luotettavamman parisuhdemiehen jos tekisivät aktiivisemmin aloitteita niille kunnollisille.
Olen kyllä yrittänyt aloittaa jutustelua näiden vähän hiljaisempien miesten kanssa, mutisevat jotain vastaukseksi ja poistuvat paikalta. Kukaan ei ole minua lähestynyt missään olosuhteissa, en ole edes saanut apua kun olen raahannut yli 30kg kuormia tai kamppaillut huoltoasemalla venttiilin kanssa. Paikalla ollut runsaasti miehiä jotka räpeltävät kännykkäänsä ja huvittuneesti vilkuilevat.
Veikkaanpa että jos olisin hemaiseva blondi niin apua kyllä olisi tarjottu. Ei ole tavisnaiselle ottajia vaikka olisi kuinka timmi ja rehti.
-ikisinkku
itse olin vielä muutama vuosi sitten aika hemaiseva nuorekas blondi, eipä silti minua yksikään mies auttanut kantamaan tuolia jonka bussilla raahasin kotiin. Ainoa joka bussissa auttoi pahimman kynnyksen yli oli keski-ikäinen nainen. Miehet vaan toljottivat vierestä ja palasivat puhelintensa ääreen.
Että semmosta. SIinä on syy alhaiseen syntyvyyteen.
Miksi tuntemattomia naisia pitäisi auttaa jos asenne on tämä? Kuka tahtoo auttaa sellaista joka kiukuttelee jos ei saakkaan apua, ihan vaan pyytämättä?!? Ja sitten vielä vuosienkin päästä syyttelee alhaisesta syntyvyydestä. Herätys! Olisikohan omassa käytöksessä jotakin korjattavaa jos oletus on että kaikki auttaa neitoa hädässä? Ei kenelläkään ole velvollisuutta auttaa. Tietty ihmistyyppi se vain osaa uhriutua omista tekemisistään.
Netin kautta, se on tilastollisesti ykkösenä paikoista, joista rakkautta etsitään: https://yle.fi/uutiset/3-10347103
1. netti: Tinder, suomi24, facebook
2. ystäväpiiri
3. lapsuuden ja nuoruuden tutut
4. työpaikka
5. baarit
Netti vaatii kärsivällisyyttä, naisilla vähän helpompaa kuin miehillä, koska miehiä on siellä melko paljonkin enemmän ja ovat muutenkin aktiivisempia jne. Naisilla ongelma on sitten kranttuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Baareissa miehet ei lähesty vaikka käyn tanssimassa. Paitsi afrikkalaiset lähestyvät mutta haluaisin suomalaisen miehen. Suomi24 sain vaan massaviestejä, joista näki että huolellisesti kirjoitettu viesti jonka mies lähettää kaikille. Tai muuten tosi outoja miehiä. Nettideiteissä tuntuu olevan ihan pohjasakkaa... Tinderistä joitain tapaamisia, mutta ne ei edennyt mihinkään.
Harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa mutta ei siellä tule juteltua kenenkään kanssa. Yhden miehen kanssa olen jutellut salilla mutta hän on naimisissa eikä ole mitään flirttiä.
En taida olla sellainen nainen josta miehet kiinnostuvat.Sinun ongelmasi on sinun oma asenteesi, toimit suomalaiselle naiselle tyypillisellä kaavalla eli odotat että miehet suvaitsevat lähestyä SINUA, etkä ilmeisesti itse vaivaudu juurikaan tekemään aloitteita. Kaiken viime vuosien #metoo skeidan jälkeen miesten into lähestyä naisia on entisestään laskenut. Ala tekemään aloitteita tai hanki kissa ja ala kutomaan villasukkia.
Juuri näin.
Tulee usein mieleen, että siksikö naiset kohtaavat vain petturijännämíehiä koska naiset aina odottavat miehen tekevän aloitteen ja tunnetusti juuri nuo pelimiehet on innokkaina tekemässä aloitteita.
Naiset saisivat luotettavamman parisuhdemiehen jos tekisivät aktiivisemmin aloitteita niille kunnollisille.
Olen kyllä yrittänyt aloittaa jutustelua näiden vähän hiljaisempien miesten kanssa, mutisevat jotain vastaukseksi ja poistuvat paikalta. Kukaan ei ole minua lähestynyt missään olosuhteissa, en ole edes saanut apua kun olen raahannut yli 30kg kuormia tai kamppaillut huoltoasemalla venttiilin kanssa. Paikalla ollut runsaasti miehiä jotka räpeltävät kännykkäänsä ja huvittuneesti vilkuilevat.
Veikkaanpa että jos olisin hemaiseva blondi niin apua kyllä olisi tarjottu. Ei ole tavisnaiselle ottajia vaikka olisi kuinka timmi ja rehti.
-ikisinkku
itse olin vielä muutama vuosi sitten aika hemaiseva nuorekas blondi, eipä silti minua yksikään mies auttanut kantamaan tuolia jonka bussilla raahasin kotiin. Ainoa joka bussissa auttoi pahimman kynnyksen yli oli keski-ikäinen nainen. Miehet vaan toljottivat vierestä ja palasivat puhelintensa ääreen.
Että semmosta. SIinä on syy alhaiseen syntyvyyteen.
Miksi tuntemattomia naisia pitäisi auttaa jos asenne on tämä? Kuka tahtoo auttaa sellaista joka kiukuttelee jos ei saakkaan apua, ihan vaan pyytämättä?!? Ja sitten vielä vuosienkin päästä syyttelee alhaisesta syntyvyydestä. Herätys! Olisikohan omassa käytöksessä jotakin korjattavaa jos oletus on että kaikki auttaa neitoa hädässä? Ei kenelläkään ole velvollisuutta auttaa. Tietty ihmistyyppi se vain osaa uhriutua omista tekemisistään.
Näitä on ihan liiaksi nykypäivänä. Ensin huudetaan tasa-arvoa, mutta toisaalla ollaan avuttomia prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalaisten mielestä konsensus tuntuu olevan, ettei salilla saisi lähestyä treffimielessä ketään, vaan sinne on tultu treenaamaan ja sit äkkiä hupspois.
Olen vapaa nelikymppinen mies ja harrastan myös salihommia muun ohella. Samalla salilla käy parikin itseäni kiinnostavaa naista, jotka vaikuttavat olevan vapaita. Jossain vaiheessa meinasin viritellä jotain keskustelua heidän kanssaan, mutta täältä luettuani "totuuden" olen luopunut moisista kotkotuksista.
He eivät ole tulleet vastaan treffisovelluksissa eivätkä yöelämässä, eli haaveeksi taitavat jäädä, kun salilla ei saa seurustella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko harrastusvinkkejä? Budjetti rajallinen, n. 50e/kk. -sinkku n32
Uinti. 25 kpl sarjaranneke 90€ esim Espoossa.
Lisäksi uima-altaassa voi lähestyä vastakkaista sukupuolta vähän ronskimmallakin alapää-huumorilla, ollaanhan altaassa jo melkein alasti.
Toista voi vähän koskettaakin, tämä aloite on ehkä lähinnä miehille.
Joo jätä mut salilla rauhaan kiitos.
"Naiset saisivat luotettavamman parisuhdemiehen jos tekisivät aktiivisemmin aloitteita niille kunnollisille." Voi hyvää päivää mikä yksinkertaisuus. Mies tietysti tarkoittaa, että kiltille, HÄNELLE.
Kerro ihmeessä mistä erotan deittipalstalla ne kunnolliset, että osaan ottaa heihin yhteyttä? Jos otan kaikkiin niin osa hakee vain seksiä ja on varattujakin.
Mitä tarkoittaa että on kunnollinen? Mistä näen päältä, että toinen on hyvä parisuhdemies? Jos on joku keino nähdä ulkonäöstä ettei toinen petä niin kerro ihmeessä.
Ja sinulle, joka sanoit, että sinulle kelpaa ruma nainen. En ole ruma, mutten halua KELVATA yhtään kellekään. Haluan että on molemminpuolinen ihastus ja kiinnostus. Näin varmaan kaikki normaalit ihmiset.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko harrastusvinkkejä? Budjetti rajallinen, n. 50e/kk. -sinkku n32
Uinti. 25 kpl sarjaranneke 90€ esim Espoossa.
Lisäksi uima-altaassa voi lähestyä vastakkaista sukupuolta vähän ronskimmallakin alapää-huumorilla, ollaanhan altaassa jo melkein alasti.
Toista voi vähän koskettaakin, tämä aloite on ehkä lähinnä miehille.
Ainakin porealtaissa voi juttelun lomassa veden alla vähän kouraista.
hyvännäköinen tavallinen mies, joita on murto-osa miehistä. En ole jonne. Tutkimuksienkin mukaan naiset viehättyvät miehestä enemmän jos muutkin naiset näin tekevät. Myös varallisuus nostaa miehen haluttavuutta. Jos sinä olet poikkeus, niin hyvä niin.