Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertti, ekstrovertti vai ambivertti?

Vierailija
08.07.2019 |

Mikä noista on, jos on perusluonteeltaan ja ihmisten seurassa ollessaan puhelias, mutta tarvitsee kuitenkin paljon omaa aikaa rentoutuakseen? Tai jos on hiljainen, mutta tarvitsee kuitenkin jatkuvasti seuraa? Stereotypiahan on, että ekstrovertit ovat puheliaita ja introvertit hiljaisia, mutta meneekö se raja ennemminkin sen mukaan, että mistä saa voimia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervertti

Vierailija
2/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on Vertin veli, eli Mortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extramortti

Vierailija
4/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertiksi laskisin.

Vierailija
5/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlailet aikaasi, kun mietit verttejä noin paljon. Mitä väliä?

Vierailija
6/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norttivertti.

Vierailija
7/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen MBTI-testin mukaan introvertti (koska siinä ei ole mitään välimuotoja), mutta miellän itseni kyllä ennemminkin ambivertiksi.

Vierailija
8/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimenomaan se, että mistä saa voimia. Minä olen sosiaalinen ja minun on tosi helppo olla ihmisten kanssa, mutta kaipaan omaa rauhaa, jolloin ei ole mikään laite (esim. puhelin tai tv) päällä ja on vain ihan hiljaista. Ja koen olevani introvertti, en ambivertti. Sosiaalisuus kuluttaa akut.

Vierailija
9/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan se, että mistä saa voimia. Minä olen sosiaalinen ja minun on tosi helppo olla ihmisten kanssa, mutta kaipaan omaa rauhaa, jolloin ei ole mikään laite (esim. puhelin tai tv) päällä ja on vain ihan hiljaista. Ja koen olevani introvertti, en ambivertti. Sosiaalisuus kuluttaa akut.

Jos olet sosiaalinen, niin etkö silloin loppujen lopuksi tarvitse toisten seuraa? Kuinka kauan sinä viihdyt yksin? Jos rehellisesti voit väittää viihtyväsi loppuelämäsi yksin, miten voisit samalla olla sosiaalinen?

Vierailija
10/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sosiaalinen, niin etkö silloin loppujen lopuksi tarvitse toisten seuraa? Kuinka kauan sinä viihdyt yksin? Jos rehellisesti voit väittää viihtyväsi loppuelämäsi yksin, miten voisit samalla olla sosiaalinen?

Kaipaan ihmisten seuraa kyllä. Ihmiset rikastuttavat elämääni. Jos olisi kuitenkin valittava, viettäisinkö loppuelämäni yksin vai loppuelämäni ihmisten seurassa, valitsisin yksinäisyyden.

En TARVITSE muiden seuraa, mutta nautin siitä kyllä tietyssä määrin. Yksin viihdyn ihan miten kauan vain.