Suutelin edesmenneen mieheni veljen kanssa
Olin siis reilut 10 vuotta aviomieheni kanssa yhdessä. Tiesin jo mieheni eläessä, että hänen veljensä on muhun ihastunut. Ja voin sanoa, että jos olisin ollut sinkku tuolloin, niin varmasti olisin päätynyt yhteen tuon veljen kanssa. En kuitenkaan ruokkinut omaa kytevää ihastustani vaan keskityin parisuhteeseen mieheni kanssa jota rakastin todella paljon.
Mieheni kuitenkin menehtyi ja jäin leskeksi. Nyt miehen kuolemasta on pitkälle yli vuosi. Eilen tapasin miehen veljen heidän sukunsa juhlissa johon mutkin oli kutsuttu. Jäimme yhdessä vaiheessa kahdestaan ja silloin tämä veli suuteli mua ja mä vastasin suudelmaan. Suudelma tuntui ihanalta, mutta sitten menin paniikkiin ja pakenin paikalta.
Ensinnäkin en ole varma olenko valmis yhtään mihinkään yhdenkään miehen kanssa ja toisekseen kyseessä on mieheni veli. Olisihan se aika outoa olla yhdessä miehen kanssa jonka veljen kanssa olin aiemmin naimisissa. Siinä olisi kyllä molempien suvuilla nieleskeltävää.
Suudelman myötä kuitenkin se aiemmin taakse työnnetty ihastus nosti päätään.
Kommentit (17)
Jos olet varma, ettet hae siitä veljestä kuollutta puolisoasi, niin anna palaa. Hän varmasti ymmärtää, että työstät vielä menetystäsi, koska hän on itsekin menettänyt saman ihmisen. Sukulaisista ei tarvitse välittää, teidän elämänne on teidän elämänne.
Jos veli on vapaa, ryhdy häneen. Mitään et voi menettää.
Anna sille pimppaa,peppua ja suikkia. Siitä se lähtee.
Ensi kerralla annat veljen telakoitua etkä härnää tuolla tavalla!
Ohhoh, onpa kummallinen tilanne.
Anna mennä omalla painollaan?
Tosiaan jos et vaan etsi korvaajaa kuolleelle miehellesi, niin miksi ei. Tosin onhan tuo outoa.
Kaverini ex-mies lähti uuden akan mukaan, ja kuukauden päästä kaverini olikin jo kihloissa hänen veljensä kanssa. Ovat jo 9 vuotta olleet yhdessä.
Jos olette molemmat vapaita , niin miks ei.
Porvoolainen. Mutta ennen vanhaan oli kyllä ihan normaalia ja tavallistakin mennä naimisiin kuolleen puolison sisaruksen kanssa. Perinteet kunniaan!
Miksi? Eikö ketään muuta löytynyt?
Ei sitä elämässä kannata ajatella mikä on outoa muiden mielestä, vaan tehdä miltä tuntuu.
Kuolema h u o r i n t e k i j ö i l l e!
Tunnen yhden vanhemman naisen joka meni naimisiin kuolleen miehensä veljen kanssa, ei kai siinä mitään väärää ole.
Helvetissä palatte! kirjoitti:
Kuolema h u o r i n t e k i j ö i l l e!
Et taida tuntea Raamattua.
"Jos veljeksistä toinen kuolee eikä hänellä ole poikaa, hänen leskensä ei saa mennä vaimoksi kenellekään sukuun kuulumattomalle. Hänen lankonsa tulee yhtyä häneen, ottaa hänet vaimokseen ja näin täyttää velvollisuutensa hänen lankonaan."
No parempihan tuo on kuin se, että olisi suudellut miehesi edesmennyttä veljeä.
Tiedän naisen, joka menetti nuoren puolisonsa ja muutti yhteen miehen veljen kanssa.
Juoruilijat louskuttivat, mutta he elivät onnellisina yhdessä (kunnes mies lopetti työnteon, eli naisen kustannuksella ja suhde päättyi.)
Sinun elämäsi, sinun päätöksesi.