Minkä ikäisenä ja miksi aloit käyttämään rinuleita? Yrititkö olla joskus ilman?
Kommentit (28)
Äiti toi kaupasta toppeja, kun olin 11. Ja pian jotain rinulimaisempia sloggeja yms. En ollut itse juuri reagoinut kroppaani muutokseen, mutta muutaman kuukauden sisään luokan äänekkäämmät kundit kyllä alkoivat huomioida (lue: häiritä).
Topit olivat minusta ihan kivoja, mutta ehken ihan joka päivä käyttänyt niitä alkuun. Yläasteella oli jo liivit tai toppi aina, en olisi millään kehdannut olla muuten. Halusin minimoida huomion. Liivien itse ostaminen oli helvettiä, kunnes onneksi jo 16-vuotiaana päädyin kunnon myyjälle, ja opin, miten löydetään oikeasti istuvat rintsikat. Kuppi oli silloin jo F.
N. kolmevitosena aloin uudestaan olla välillä ilman, jos töissä ei ole edustustehtäviä tai jos vaatetus muuten sen sallii. Kokoni on 75/80 F/G mallista riippuen. Rinnat tai selkä eivät kipeydy liiveillä tai ilman.
Yläpeukku aloittajalle karseasta/ riemastuttavasta termistä rinulit :D !
Mitkä h*lvetin rinulit? EIkö pysty aikuisten sanoja käyttämään enää rintaliiveistä puhuttaessakaan.
Typerä kysymys. Aloin käyttää rintaliivejä noin 11 v kun rinnat kasvoivat. Rintaliivejä käytetään peittämään ja kannattelemaan rintoja.
RINULEITA? Hyi hirveä mikä sana... Eikä mielikuvaa varsinaisesti paranna se, että luin otsikon nopeasti "ripuleita".
Vai että ihan 'rinulit' nykyisin ?
Ennen ne oli kyllä ihan 'rintsikat' vaan...
(mikäs niissä,niiden kutsumanimenä, oli vikana?)
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan 'rinulit' nykyisin ?
Ennen ne oli kyllä ihan 'rintsikat' vaan...
(mikäs niissä,niiden kutsumanimenä, oli vikana?)
Mä olen kuullut ”rinuleista” ensimmäisen kerran 90-luvun alussa. Tietyn murrealueen sana.
Olen myöhään kehittynyt, varmaan jotain 14-vuotiaana. Ja vapaapäivinä kotona olen ilman, jos ei ole mihinkään menoa -lähikauppaa ei lasketa. ja olen läski F-E -kuppia käyttävä.
Olin 14v ja kaveri halusi välttämättä viedä minut ostamaan rintaliivit. Hän itse oli paljon rintavampi, olin hänen "projektinsa" ja oli kuulemma noloa, että kasiluokkalaisella ei ollut vielä liivejä.
Nyt kolmekymppisenä en ole käyttänyt varsinaisia rintaliivejä enää pariin vuoteen, vaan toppimaisia, braletteja tai en mitään. En oikein tarvitse tukea, kun minulla on laajalti kiinni kasvavat pienehköt rinnat ja nännitkin on pehmeät, ei näy mitään ellei ole kylmä.
8-vuotiaana. T. Ylikersantti Pylvänäinen.
Kysymys oli miksi, esim enemmän esille, piiloon, tukea vai nuorena häirintää?
Taas joku "rinuli" on aloittanut kirjoittelun ennen aamulääkitystä.
Onko tää se sama kahjo, joka kirjoittaa numerot jotenkin ykkö, tokko jne?
Opin uimaan 5-vuotiaana. Rinuli on rintauintia.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä h*lvetin rinulit? EIkö pysty aikuisten sanoja käyttämään enää rintaliiveistä puhuttaessakaan.
Nuorisoslangia
Noin 16-vuotiaana kesällä ennen lukioon menoa. Hävetti olla yläasteella ilman, kun äiti ei vienyt ostamaan ja itse olin niin ressukka, etten kehdannut ostaa.
13-vuotiaana. Tissit kasvoi tyhjästä c-kuppiin suunnilleen 1 yössä :)
Omalla muksulla 11v, mielestäni ei tarvi mutta valitti arkuutta ja vaatteiden, repun hankaamista. Olikin urakka löytää topatut liivit 60AA.
11-vuotiaana äiti hankki minulle ensimmäisen topin. Rintani kasvoivat melko nopeasti ja ovat aina olleet isot. 13-vuotiaana siirryin B-kuppiin ja jo 15-vuotiaana taisi olla C.
En heti ottanut toppia käyttöön kun äiti sen hankki, muta kun huomasin että parhaalla kaverillakin oli topi käytössä, se äkkiä vaikutti ihan kivalta ajatukselta. Sen jälkeen en ole juuri ollut ilman. Kun on sopivan kokoiset rintsikat, eivät ne niin kamalasti hierrä ja toisaalta isot tissit roikkuvat ja painavat, jos ei ole tukea.
Voitaisiinko sopia ettei käytetä sanaa "rinuli"? Aivan karmea sana.
RINULIT! Yöks mikä sana. Aloittaja taitaa olla joku pervo setämies, yöks edelleen!
Joskus 30+ kolmannen lapsen jälkeen. Satunnaisesti käytän
Mulla on pienet (B) ja erittäin kiinteät rinnat vielä nyt 59v:nä. Rintsikoita käytän vain jos vaatteet vaatii. Esim ohut tai läpinäkyvä kangas