Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja miksi aloit käyttämään rinuleita? Yrititkö olla joskus ilman?

Vierailija
08.07.2019 |

Vai oliko vain tapa silloin

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana. Tissit kasvoi tyhjästä c-kuppiin suunnilleen 1 yössä :)

Omalla muksulla 11v, mielestäni ei tarvi mutta valitti arkuutta ja vaatteiden, repun hankaamista. Olikin urakka löytää topatut liivit 60AA.

Lisään vielä että kotona olen useimmin ilman. Ulos en osaa lähteä tissit kainaloissa roikkuen.

Vierailija
22/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lukiossa sain kunnolliset rintsikat, vaikka olisin tarvinnut jo 11-vuotiaana. 11v olin jo naisen kokoinen, isot tissit ja menkat. En kehdannut pyytää rintsikoita ja mun äiti ei jotenkin hyväksynyt mun kehitystä. Teki menkoista hävettävän asian ja joskus 12v osti mulle sellaisen löysän alustopin, joka ei tukenut, mutta peitti edes nännit. Tosi vaikeena sen topin mulle antoi "Katoin, et mun on pakko ostaa sulle tällainen...." oli hänestä jotenkin kauheaa, että naisistuin.

Yläasteella sain jotain sloggitoppeja. Opin häpeämään itseäni ja sairastuin sitten parikymppisenä anoreksiaan. Toivoin, mutta se oli pitkä tie.

Mulla on nyt kaksi tyttöä. Heidän kanssaan puhun avoimesti kehityksestä ja toimin toisin kuin äitini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko sopia ettei käytetä sanaa "rinuli"? Aivan karmea sana.

OT, mutta kun miehenä en oikein pysty varsinaiseen kysymykseenkään vastaamaan muuten kuin että en ole vielä alkanut käyttää...

Joka tapauksessa, muistelen tuon karmean sanan joskus kouluaikoina kuulleeni 80-luvun Itä-Suomessa. Eräs luokkatoveri käytti myös sanaa "rintamäkeläiset", kun antoi ymmärtää että saattaisivat olla tarpeelliset joillekin pojillekin. Luulin että maailma ja kieli olisi jo 30+ vuodessa kehittynyt paremmaksi, mutta ilmeisesti ei :-P

Vierailija
24/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, et mun tissit on pilalla. :(

Vierailija
25/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 13-vuotiaana tajuttuani liikuntaharrastuksen pukkarissa, että "kaikilla muillakin on". Nykyisin käytän töissä, kyläillessä ja urheillessa, mutta kotioloissa olen ilman. Puhe on siis rintsikoista? Rinulit on minulle ihan uusi sana. :D Raksamiehet eivät vislaa vaikka kävisin kaupassa ilman, ehkä sitä varten pitäisi osallistua missikilpailuun.

N26

Vierailija
26/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 56-vuotiaana oli pakko, kun muuten niihin kompastuu kävellessä. Siinä vähän teinityttöfantasiaa pervo-penalle sinne.

Vierailija
27/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorempana kun ajattelin että niin vaan kuuluu tehdä. Aina ne oli epämukavat ja inhottavat päällä, olen vähän aistiyliherkkä ja mikä tahansa missä on pitsiä tai kaarituet on yhtä kidutusta. Siinä reilu viisi vuotta sitten, 35 veenä jotenkin hoksasin että eihän näitä kidutusvälineitä ole pakko pitää, kun oikean koonkin etsiminen oli ihan mahdotonta (koko 85AA, jota ei käytännossä ole olemassakaan).

Sittemmin olen pitänyt liivejä (omistan tasan yhdet) vain joidenkin juhlamekkojen kanssa, jos muuten on vilkkumisen vaara. En tarvitse tukea enkä juuri peittoa, koska nännit ei ikinä ole mitenkään sojottavat (luulin pitkään että tämä on urbaanilegenda/vitsi, ennen kuin jossain nettikeskustelussa tuli ilmi että monilla naisilla ne nännit oikeasti jotenkin sojottaa häiritsevästi). 

Vierailija
28/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä h*lvetin rinulit? EIkö pysty aikuisten sanoja käyttämään enää rintaliiveistä puhuttaessakaan.

Nuorisoslangia

Tuskinpa! Minä epäilen Jyväskylän murteeksi (vrt. eppu, toppu, kolkki...hrrr)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä