Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset saa alapäänsä pysymään nätisti karvattomana??

Vierailija
07.07.2019 |

En nyt kaipaa karvojen puolestapuhujia, koska minä pidän kehostani (lähes) karvattomana.

Sinne tulee siis sisäänpäin kasvaneita karvoja, joiden takia siellä täällä on pieniä näppyjä. Mikään säännöllinen kuorinta ei auta. Niitä tulee sokeroinnin, sheivaamisen, vahauksen ja epiloinnin jälkeen. Olen jopa käynyt laseroinnissa muutamat kerrat ja sen ansiosta karvaa kasvaa huomattavasti vähemmän kuin ennen. Osa kuitenkin alkanut kasvaa takaisin ja homma on sen verran kallista ettei viitsi enempää käydä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuntuu, että häpykumpu on se alue mikä ärtyy sheivaamisesta. Häpyhuulet ja pyllyvako eivät ole moksiskaan (kunhan kosteuttaa ihoa sheivauksen jälkeen).

Olen ratkaissut tämän siten, että häpykummulta sokeroin haluamani karvat ja sieltä alempaa sheivaan höylällä. Sokerounti ei ärsytä ihoani samalla tavalla kuin höylä, ja se tarvitsee tehdä vain noin 3 viikon välein. Sattuu kylläkin pirusti, siksi en sitä kärsi tehdä häppäreille, vaan sieltä vetelen höylällä suihkun yhteydessä, nopeasti käy. Joskus tulee aikoja kun annan vaan karvojen kasvaa, se ei ole ongelma minulle eikä miehelleni.

Vierailija
42/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan n. 4-6 paivan valein. Pieni sanki tulee valilla joo, mutta tulkoon.

Kaytan uutta hoylaa (Gilleten, ei mitaan kertakayttohoylia), suihkutan ihoa ensin muutaman minuutin lampimalla vedella etta se "pehmenee" ja sensitive-parranajogeelia (joo, ostan miesten tuotteita, koska pink tax). En hoylaa vastakarvaan, vaan ensin myotakarvaan ja toisen kerran "sivukarvaan". 

Sheivauksen jalkeen kuorin pimpuran oljy- ja sokeripohjaisella, kosteuttavalla kuorinta-aineella. 

Ei ole nappyloita, kutinaa tai sisaanpain kasvaneita karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko valoimpulssilaitteita kukaan kokeillut?

Joskus vuosia sitten ostin pari eri merkkistä ja yritän poistaa sääristä karvat , mutta kasvaa edelleen

Valoimpulssihoidolla saat karvatupet "nukkumaan" vain, ei poista pysyvästi karvoja kuten esim. aleksandriittilaser lääkäriasemalla tehtynä. 

Vierailija
44/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ihmisillä ole mitään järkevämpää stressin aihetta, kuin alapään karvat...? Yksikään järkevä mies ei suostuisi näkemään näin paljon vaivaa ylipäänsä ulkonäkönsä vuoksi. Tuntikausia meikkaamiseen, hiustenlaittoon, sheivaamiseen, vaatteiden valintaan ja siihen päälle vielä kuntosalit yms.

Itse sheivailen silloin kun muistan/jaksan, meikkaan pikaisesti ja hiuksetkin pitkät, eikä niitä tarvitse kummemmin laitella. Hyötyliikunta pitää kunnossa. Käytän mieluummin aikaa itseni kehittämiseen ja mielenkiintoiseen tekemiseen.

Etsin kumppanikseni myös miehen, joka arvostaa jotain muutakin, kuin aina karvatonta pimperoa. Voi jeesus!  

Vierailija
45/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua tuota "posliini on ku pikkulapsen pil-lu". No ei kyllä tosiaan. Huolestuttavaa jos ei mistään muusta tunnista aikuiseksi.

Itse en poslaa juurikin niiden sänkiongelmien takia, mutta tykkään toisinaan sheivata häpyhuulet alempaa koska se tuntuu mukavammalta. Ei tarvitse miellyttää miehiä sillä olen lesbo, ja mulle on ihan sama minkälainen karvoitus petikumppanilla on.

Vierailija
46/46 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ihmisillä ole mitään järkevämpää stressin aihetta, kuin alapään karvat...? Yksikään järkevä mies ei suostuisi näkemään näin paljon vaivaa ylipäänsä ulkonäkönsä vuoksi. Tuntikausia meikkaamiseen, hiustenlaittoon, sheivaamiseen, vaatteiden valintaan ja siihen päälle vielä kuntosalit yms.

Itse sheivailen silloin kun muistan/jaksan, meikkaan pikaisesti ja hiuksetkin pitkät, eikä niitä tarvitse kummemmin laitella. Hyötyliikunta pitää kunnossa. Käytän mieluummin aikaa itseni kehittämiseen ja mielenkiintoiseen tekemiseen.

Etsin kumppanikseni myös miehen, joka arvostaa jotain muutakin, kuin aina karvatonta pimperoa. Voi jeesus!  

Hyvin riittää aika monenlaiseen tekemiseen vaikka muutaman minuutin joka toinen päivä uhraakin pillunkarvoille. Stressin aihettakin riittää vaikka minkälaista, älä huoli!

Minä tiedän kyllä moniakin miehiä jotka käyttävät ulkonäköönsä paljon enemmän aikaa kuin allekirjoittanut. Ihan fiksuja, menestyviä miehiä. Sheivaavat, käyvät salilla ja parturissa, shoppailevat vaatteita, laittavat tukkaa. Ihmettelen vaan tarvettasi verrata naisia miehiin tuolla tavalla alentavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan