Miten ihmiset saa alapäänsä pysymään nätisti karvattomana??
En nyt kaipaa karvojen puolestapuhujia, koska minä pidän kehostani (lähes) karvattomana.
Sinne tulee siis sisäänpäin kasvaneita karvoja, joiden takia siellä täällä on pieniä näppyjä. Mikään säännöllinen kuorinta ei auta. Niitä tulee sokeroinnin, sheivaamisen, vahauksen ja epiloinnin jälkeen. Olen jopa käynyt laseroinnissa muutamat kerrat ja sen ansiosta karvaa kasvaa huomattavasti vähemmän kuin ennen. Osa kuitenkin alkanut kasvaa takaisin ja homma on sen verran kallista ettei viitsi enempää käydä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Katvojen puolestapuhuja kirjoitti:
Niillä karvoillakin on tehtävä.
Ja mikähän tehtävä?
Joku tehtävä jota e oo lapsilla eikä vanhuksilla eikä alopecasta kärsivillä?
Mulla on aika hento karvanlaatu muutenkin alhaalla. Ei tule pusikkoa, vaan karva on suoraa.. siksi höylään kun näyttää hassulta. Itsellä pysyy sänky 2-3pv poissa ja höylään ilman saippuaa kuuman suihkun jälkeen. Ikinä ei ole ärtynyt, punoittavat, tullut näppyjä. Uskon että riippuu ihan ihotyypistä, ei tyylistä miten ajaa.
Mutta huomaan kyllä ärtyneisyyttä, jos ajan heti tuoreen sängen pois. Pidä taukoja, ja annan sängen vähän tulla, että karva on pehmeämpää. Ihan vinkkinä :)
T. Karvaton jo 15v
Sen tehtävän merkitys väheni olemattomiin siinä vaiheessa kun ihmiset oppivat kommunikoimaan keskenään muutenkin kuin toistensa takapuolia nuuskimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään pysy alapää nättinä ja sheivattuna koko ajan. Sänki kasvaa seuraavaan päivään mennessä ja liika höylääminen/nyppiminen ärsyttää ihoa. Laser on ainoa mikä auttaa.
Näin mäkin olen todennut :/ epilaattori sattuu vtusti, höylätä ei kärsi joka päivä ja laserointi on liian kallista, ja muutenkin ujostelisin liikaa mennä käsiteltäväksi alapäästäni :D naiset, meidän on vaan kestettävä ja hyväksyttävä tämä karvojen kirous!
Mikä kirous? Emmä ainakaan karvojeni takia kärsi.
No joku voi kärsiä. En minäkään nyt suoranaisesti kärsi. Mutta olisi se kivempi jos se oma genitaalialue ei olisi yhtä amazonian sademetsää. Vielä ärsyttävämpää on kun se hiikattin sademetsä jatkuu sinne pakara vakoonkin.
Mitä veikkaat miten miehillä jatkuu? Aikuisen tussu on karvallinen, lapsen ei.
Vierailija kirjoitti:
Laserilla lähtee, mut 3-5krt (mulla 5) tarvitsee tehdä. Nykyään vain muutama hento karva kasvaa siellä täällä ja ne nyppimällä tuntuu ettei ainakaan samaan kohtaan enää tule. Yksi lisäkerta varmaan saisi pysymään täysin posliinina lopun elämän.
Kuvottava ajatus ikuisesti karvattomasta naisesta. Olisi jopa kynnys parisuhteeseen.
T. Mies
Karkeat, paksut karvat ja herkkä, kuivuva iho. Sisäänpäin kasvaneita karvoja on vähentänyt säännöllinen kuorinta (pelkkä sokeri-oliiviöljyseos on tähän paras, sillä kosteuttaa myös), säännöllinen rasvaus karbamidia sisältävällä rasvalla sekä sinkkisalva heti epiloinnin jälkeen.
Itse suosin sokerointia. Ei tule pistävää sänkeä. Sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee välillä, kuorimalla ne yleensä lähtee.
SoKeria, ruokaöljyä, kuorintaa, rasvoja. Ties mitä välineitä tarvitaan?
Oletteko aikuiset naiset varmoja, että se etupyllynne tarvitsee tuollaista värkkäämistä? Mitä jos vaan antaisi tupsukat housuissa olla ja keskittäisitte ajatukset johonkin järkevään?
Mitäpä ei nainen tekisi miellyttääkseen miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sen tehtävän merkitys väheni olemattomiin siinä vaiheessa kun ihmiset oppivat kommunikoimaan keskenään muutenkin kuin toistensa takapuolia nuuskimalla.
Nuolemalla.
Myös sormimerkit tuntuvat kuulemma hyvältä.
Setämies 47
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ei nainen tekisi miellyttääkseen miehiä.
Ymmärtääkseni tätä tehdään ”ihan vaan itseä varten”. On niin mahtavaa itseä varten kun on karvaton sileä pieni lapsipimppi eikä mikään naisen tuhero!!
Joku sanoi aiemmassa ketjussa, että itseä ihan ällöttää masturboida omaa pillua jos tuntuu karvoja. 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laserilla lähtee, mut 3-5krt (mulla 5) tarvitsee tehdä. Nykyään vain muutama hento karva kasvaa siellä täällä ja ne nyppimällä tuntuu ettei ainakaan samaan kohtaan enää tule. Yksi lisäkerta varmaan saisi pysymään täysin posliinina lopun elämän.
Kuvottava ajatus ikuisesti karvattomasta naisesta. Olisi jopa kynnys parisuhteeseen.
T. Mies
Karvattomuus on vihje että nainen pitää kovati nuolemisesta.
En ole vielä saanut sitä PYSYMÄÄN nätisti karvattomana vaikka saankin sen välillä nätisti karvattomaksi. Tosin en ole sitoutunut pitämään alapäätäni karvattomana ja kutisevien näppylöiden/sängen vuoksi ajan alapään karvat aika harvoin, ehkä joka toinen-kolmas kuukausi ja pidän posliinia parisen viikkoa kunnes kyllästyn vaivaan ja palaan taas lyhennettyyn ja bikinirajoilta ajeltuun/sokeroituun malliin. Juuri nyt on menossa taas siirtmävaihe eli tyhmän näköinen sänki. Viikon päästä tilanne on jo kauniimpi ja luonnollinen ja mukava. :) Ja minulla siis on todella tiheä ja tumma karvoitus siellä, tykkään silti. Miehellä on paljon enemmän karvaa, joten en tunne itseäni apinaksi vaikka en sheivaisi mitään, kannattaa ottaa karvainen mies. Nyt kesällä on helppo valkata kun miehilläkin on sääret paljaana. (En ole tosissani)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään pysy alapää nättinä ja sheivattuna koko ajan. Sänki kasvaa seuraavaan päivään mennessä ja liika höylääminen/nyppiminen ärsyttää ihoa. Laser on ainoa mikä auttaa.
Näin mäkin olen todennut :/ epilaattori sattuu vtusti, höylätä ei kärsi joka päivä ja laserointi on liian kallista, ja muutenkin ujostelisin liikaa mennä käsiteltäväksi alapäästäni :D naiset, meidän on vaan kestettävä ja hyväksyttävä tämä karvojen kirous!
Mikä kirous? Emmä ainakaan karvojeni takia kärsi.
No joku voi kärsiä. En minäkään nyt suoranaisesti kärsi. Mutta olisi se kivempi jos se oma genitaalialue ei olisi yhtä amazonian sademetsää. Vielä ärsyttävämpää on kun se hiikattin sademetsä jatkuu sinne pakara vakoonkin.
Mitä veikkaat miten miehillä jatkuu? Aikuisen tussu on karvallinen, lapsen ei.
Mites miehen naama, parta vaan kasvamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MiesKarvattomuus on vihje että nainen pitää kovati nuolemisesta.
Ei välttämättä. Karvattomuus voi olla vihje, että nainen pitää kovasti nuolemisesti silloin kun on "nätisti karvaton", mutta kynnys heittäytyä nauttimaan seksistä ja hyväksyä oma kehonsa karvoineen tai sänkineen voi olla isompi kuin vähän luonnollisemmin alapäänsä trimmaavalla.
T. Nainen, joka ajaa posliiniksi joskus vaihteen vuoksi.
Jännä juttu tuo että aikuisella naisella posliini olisi jonkinlainen "lapsipillu". Minulla tytär joten tiedän kyllä miltä se pikkulapsella näyttää ja vielä yhtään vastaavaa ei ole aikuisella tullut vastaan. Kyllä aikuisen naisen tavara on aikuisen näköinen, ilman karvojakin.
Vaihtelu virkistää mutta onneksi vaimo pitää posliinia tai vähintään sitten paikat siistinä.
M30
Mä olen onnistunut löytämään miehiä jotka todellakin viis veisaavat mun karvoituksesta. Kainalot olen ajellut ja alakerran siistinyt lyhyeksi. Ei muakaan ole heidän karvaisuus haitannut. No joo ei tää nyt tainnut olla vastaus kysymykseen.
Varmaan johtuu kyllä karvojen ja ihon tyypistä. Mulla ei oo koskaan ollut yhtäkään sisäänpäin kasvanutta karvaa vaikka oon 20 vuotta höylännyt.
Karvat on aika vaaleita ja niitä on vähän.
Ite ajan koneella aika lyhyeksi ja siistin höylälällä ne muutamat karvat jotka kasvaa bikinirajan ulkopuolella ja häppäreissä.
Jos usein höylään niin iho tottuu eikä tuu mitään näppyjä. Harvakseltaan jos ajan niin saattaa tulla vähän näppyjä.