Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yrittänyt vihjata kaverille

Vierailija
01.09.2024 |

että sen ei kannattaisi ehostaa itseään, kun se vain lisää huonojen piirteiden korostumista. 

Ei silti tunnu tajuavan asiaa. 

n51

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjata? Vihjailu on passiivis-aggressiivista eli sairasta.

Vierailija
2/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei kuulu sulle. Ilkeä ihminen olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan niin että se ymmärtää.

Vierailija
4/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itsekin olla tuollainen ihminen joka ajattelee että voi puhua ja käyttäytyä toisia kohtaan miten huvittaa. 

Kaveri tai ystävä ei puhu toiselle tuolla tavalla! Eikä kyllä ylinpäänsä kukaan jolla on vähänkään järkeä päässä 

Vierailija
5/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka alas sinun pitää painaa toista ihmistä että näkyisit itse? 

Vierailija
6/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itsekin olla tuollainen ihminen joka ajattelee että voi puhua ja käyttäytyä toisia kohtaan miten huvittaa. 

Kaveri tai ystävä ei puhu toiselle tuolla tavalla! Eikä kyllä ylinpäänsä kukaan jolla on vähänkään järkeä päässä 

Eli neuvot olemaan valheellinen? Eri

Vierailija
7/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ystävä sanoo suoraan.

Vierailija
8/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi suklaajäätelöä poskessa ja "kaveri" ei sanoisi siitä, en olisi enää tekemisissä.

Vierailija
9/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi suklaajäätelöä poskessa ja "kaveri" ei sanoisi siitä, en olisi enää tekemisissä.

Tuo on ihan eri asia kuin aloituksessa.

Vierailija
10/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli neuvot olemaan valheellinen? Eri

Eli sinun mielestäsi tämän "vihjailevan kaverin" mielide on yhtäkuin totuus? Kenenkään yksittäisen tollon mielipide ei ole sama asia kuin totuus joten se ei ole valehtelua että pidät turpasi kiinni asiasta joka mielipideasia eikä sinulle mitenkään kuulu varsinkaan jos ja kun sinulta ei ole mitään kysytty. 

Vierailija
11/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselen vanhoja kuvia, niin olisin tarvinnut apua meikkaamisessa. Vähempi on enemmän näin vanhetessa.

Yksi työkaveri joka ei yleensä ikinä meikannut, alkoi käyttämään todella tummaa meikkivoidetta, aivan järkyttävän näköinen. En sanonut mitään, mutta hänelle naureskeltiin selän takana. Oisko pitänyt sanoa jotain? Olisinko itse halunnut kuulla. No varmasti olisi hetken kirpaissut, mutta ymmärtänyt Lopulta toisen vain tarkoittavan hyvää.

Niitäkin naisia löytyy, jotka olisivat ilkeykksissän vielä kehunneet toista. Niin tai näin, aina joku loukkaantuu.

Vierailija
12/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Useimmiten vihjaillaan ja puhutaan rumasti, ihan kuin en ymmärtäisi että mulle ollaan ilkeitä. Ei vain jaksa sanoa mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi