Miksi jotkut muuttavat yhteen muutaman viikon seurustelun jälkeen?
Yleensä tämän tyyppiset ihmiset ovat myös niitä, joilla uusi seurustelusuhde pitää saada alulle heti, kun edellinen loppuu. Miten yhteisen arjen voi saada toimimaan lähes tuntemattoman kanssa?
Kommentit (31)
Nyt ymmärrän miksi joillakin pareilla on mun rahat ja sun rahat.
Mulla oli loppumassa opiskelija-asunnon vuokrasopimus, koska en saanut asua yksiössä yksin (muistaakseni 4kk irtisanomisaika). Tapaamani mies asui vanhemmillaan ja etsi omaa vuokrakämppää, koska eksänsä jäi edelliseen.
Molemmat olivat siis muuttamassa. Kysyin huvikseni, saako asuntooni jäädä, jos mies muuttaa sinne kanssani. Vastattiin, että saa. Järkeiltiin, että jos tämä ei toimi, niin jatketaan sitten niiden uusien asuntojen etsimistä. Tässä nyt ollaan 15 vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja muutaman muksun kera.
Aika moni ihmetteli, kun eivät tajunneet järkisyystä yhteen muuttamista. Ei siis ollut kyse tunteista tai läheisriippuvuudesta, vaan puhtaasti logiikasta.
Mekin tavallaan muutettiin heti yhteen, tai siis mies vaan vietti 6-7 päivää viikosta luonani, puolen vuoden jälkeen muutettiin sit omaan kotiin. Ihan hyvin on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä syitä, mutta pidän sellaisia ihmisiä outoina ja yksinkertaisina. Pakko olla vaan joku vierellä, ei väliä edes sillä onko se toinen tuntematon vai ei.
Siinäpä se onkin, kun toinen ei tuntunut tuntemattomalta. Tämän kanssa kuulutaan yhteen oli ajatus ekasta yöstä alkaen.
Tuntematon se siitä huolimatta oli.
Juoksisin kovaa jos mies alkaisi lässyttää jostain yhteenkuulumisesta ekan yön jälkeen. Ei vaan voi käydä täysillä.
/Se jolle vastasit
Ei mies mitään sellaista sanonut. Oltiin vain niin rakastuneita, että haluttiin olla koko ajan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä syitä, mutta pidän sellaisia ihmisiä outoina ja yksinkertaisina. Pakko olla vaan joku vierellä, ei väliä edes sillä onko se toinen tuntematon vai ei.
Siinäpä se onkin, kun toinen ei tuntunut tuntemattomalta. Tämän kanssa kuulutaan yhteen oli ajatus ekasta yöstä alkaen.
Tuntematon se siitä huolimatta oli.
Juoksisin kovaa jos mies alkaisi lässyttää jostain yhteenkuulumisesta ekan yön jälkeen. Ei vaan voi käydä täysillä.
/Se jolle vastasit
Ei mies mitään sellaista sanonut. Oltiin vain niin rakastuneita, että haluttiin olla koko ajan yhdessä.
Miten voi olla rakastunut tuntemattomaan?
/13
Lapsellani on bipo ja hän muuttaa sujuvasti asuinpaikkaa nopealla tahdilla.
Mitään järkeähän siinä ei ole ja kumppanit pettyy pahasti, kun kyllästyykin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli loppumassa opiskelija-asunnon vuokrasopimus, koska en saanut asua yksiössä yksin (muistaakseni 4kk irtisanomisaika). Tapaamani mies asui vanhemmillaan ja etsi omaa vuokrakämppää, koska eksänsä jäi edelliseen.
Molemmat olivat siis muuttamassa. Kysyin huvikseni, saako asuntooni jäädä, jos mies muuttaa sinne kanssani. Vastattiin, että saa. Järkeiltiin, että jos tämä ei toimi, niin jatketaan sitten niiden uusien asuntojen etsimistä. Tässä nyt ollaan 15 vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja muutaman muksun kera.
Aika moni ihmetteli, kun eivät tajunneet järkisyystä yhteen muuttamista. Ei siis ollut kyse tunteista tai läheisriippuvuudesta, vaan puhtaasti logiikasta.
En tajua, miksei opiskelijayksiössä saanut asua yksin. Jos kyseessä oli kahdelle tarkoitettu asunto, eihän tuota varsinaisesti voi ajatella yhteen muuttona, vaan etsit kämppiksen, joka kai teki oman vuokrasopimuksen.
Elämä on lyhyt, kerran täällä vaan eletään ja baaablaaa.
Siks et saa kysyy et miks! Hahahahahahhaaa...
Kaksi exää yritti muuttaa hyvin nopeasti minun asuntoon, ilmoitin että voidaan muuttaa yhteen kun vuokrataan yhdessä joku asunto, loppui se muuttohalukkuus sitten heti.
Olisivat siis halunneet muuttaa loisimaan minun omistusasuntoon .
Mitä väliä sillä on mitä muut tekee??