Jos kerran naisen löytäminen on niin vaikeaa niin..
miten mieheni sitten minut nappasi? Hän on "nörtti" ja ujo, introvertti. Miksi hän pystyi siihen mihin te ette?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä tarinassa nyt oli se opetus? Ole ihana mies. Entä jos ei ole? Kyllä tässä itselle on ainakin jäänyt luu käteen naismarkkinoilla. Ja ikää on kohta 50. Ei ole seurusteluja eikä ensisuudelmia muusta puhumattakaan siunaantunut.
No eipä niitä itsestään kenellekään siunaannu jos ei yhtään vaivaannu yrittämään. Jos ei yhden kanssa onnistu niin eikun uutta yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset asiat ovat vaikeita erilaisille ihmisille.
Minulle matematiikka on 'helppoa' - monelle muulle äärimmäisen vaikeaa. Sitten taas naisjutut ovat minulle liki mahdottomia - monelle muulle ihan helppoja.
Tee rakkausrintamalla (kaikki mitä sen alle kuuluu) täsmälleen päinvastoin kuin matemaattisissa jutuissa loogisesti tekisit. Rakkaus on täysin epäloogista, kummallista ja 100% aistinvaraista. Sinun on pakko vapautua ja heittää järkesi menemään, silloin kun tavoittelet rakkautta, seksiä tai molempia. Tai laita se säilöön, mistä voit ottaa sen taas kun sitä tarvitset. Mutta ymmärrät pointtini, rakkaudella ei ole paljoa tekemistä järjen kanssa.
Tämä. Tosiaan pikemminkin sattumanvaraista ja jopa järjen vastaista. Itsekriittisyys ja nolostelu kyllä on esteitä ja pitäisi oppia vapautumaan muutenkin kuin viinan voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ymmärsi, että asioiden eteen täytyy itse tehdä jotain.
Nyt alkaa polttaa. Hän oli hyvinkin passiivinen ja vetäytyvä, koneella viihtyvä nörttimies. Olin nähnyt hänet harvakseltaan, muutaman kerran ohimennen tätä ennen (oli ystäväni poikaystävän kämppis). Minulla ei ollut minkään valtakunnan tietoa hänestä, onko hän sinkku, voisiko hän olla kiinnostunut, millainen hän on, noin ylipäätään. Muistan vaan kun joku porukan miehistä sanoi hänestä jotain "pilkkaavaa" liittyen kai juuri hänen "nörttimäisyyteensä". Muistan miten kihisin kiukusta sitä ajattelematonta ku*ipäätä kohtaan. Tajusin kai samalla tuolloin että saatan olla ihan pikkuriikkisen ihastunut kyseiseen nörttiin... Sitten tuli eräs ilta kun hän "reipastui" ja tuli juttelemaan. Aluksi tosi kevyttä jutustelua, joka myöhemmin syveni henkilökohtaisemmaksi.
Illan päätteeksi hän koppasi minut syliinsä ja suuteli taidokkaasti (mikä oli outoa ottaen huomioon että hän oli kokematon ennen minua, ainakin omien sanojensa mukaan:). Niin minulle kävi ja sillä tiellä tässä ollaan. Tossa tuo nytkin on koneellaan ja minä omallani. Välillä katsotaan toisiamme hellästi.
<3
Eli taas kerran.
Miehen kuuluu tehdä aloite. Miehen kuuluu demonstroida itsevarmuutta, määrätietoisuutta ja viettelytaitoja.
"Illan päätteeksi hän koppasi minut syliinsä ja suuteli taidokkaasti (mikä oli outoa ottaen huomioon että hän oli kokematon ennen minua, ainakin omien sanojensa mukaan:)"
Taas kerran: nainen kertoo haluavansa kunnon miehen joka ei harrasta irtosuhteita, mutta tositilanteessa hiotut pelimiesmaneerit toimivat.
Pitääkö miesten yhä "napata" tai "iskeä" tai muuten olla se joka tekee aloitteen vuonna 2019? Odottavatko muut naiset että teidät "isketään" vaikka olisi kiinnostusta jotain tyyppiä kohtaan? Aika vanhanaikaista ja surullista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miesten yhä "napata" tai "iskeä" tai muuten olla se joka tekee aloitteen vuonna 2019? Odottavatko muut naiset että teidät "isketään" vaikka olisi kiinnostusta jotain tyyppiä kohtaan? Aika vanhanaikaista ja surullista minusta.
Kyllä.
Miesten tulee yhä noudattaa kaavaa, koska biologia.
Jos naiselle on vastaavia odotuksia, on se törkeää sovimismia.
hyvän naisen löytäminen on vaikeaa, huonon naisen löytäminen on tosi helpoa
yks mulkkukin löytää koko ajan uuden naisen
Tänä päivänä naisen "löytäminen" tai kontaktin saaminen vastakkaiseen sukupuoleen on todella helppoa. Ei tarvitse edes kotoa poistua, kun netin sekä applikaatioiden kautta aukeaa lukuisia mahdollisuuksia. Kiinnostavan ihmisen löytäminen, joka kokee minutkin kiinnostavaksi kohtaaminen parisuhteen perustamiseksi onkin siten ihan toinen juttu. 90% treffikumppaneistani on ollut sellaisia, ettei minua ole kiinnostanut tavata heitä uudestaan. Ani harva on kiinnostanut kolmansien treffien jälkeen. Eikä kyse ole onko menty sänkyyn vai ei. Kun vietetty aikaa vähän enemmän yhdessä, niin viimeistän huomannut etten kykene kuvittelemaan paria päivää yhdessä kyseisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No yleensä se, joka enemmän haluaa tutustua tekee ensimmäiset aloitteet. Henkilökohtaisesti ihmiset eivät kiinnosta minua, joten jos haluat kanssani edes jutella niin saat kyllä itse tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet ette mene mukaan johonkin harrastustoimintaan? Löysin oman nörttimieheni yhteisen harrastuksen kautta. Siellä on helpompi tutustuakin ihmisiin kun on puheenaihetta valmiina.
siis missä harrastuksessa otetaan miehet osaksi porukkaa?
Mene vapaaehtoishommiin. Esimerkiksi festareita pystyttäessä tutustuu muihin talkoolaisiin helposti ja on päättäjäisbileitä ym joissa voi sitten päästä vielä lähempään tuttavuuteen.
T: tällaisesta miehensä löytänyt
Kiitos kaikille vastauksistanne tähän ketjuun! :)
Halusin vähän hellävaroen ravistella yksinäisiä sinkkumiehiä heräämään tilanteeseensa ja luulen että pointtini tuli huomatuksi ainakin, jos ei jopa ymmärretyksi.
Minun mielestäni tässä ketjussa on ollut hyviä kysymyksiä ja hyvää keskustelua, jota pitäisi mahdollisesti jatkaa myöhemminkin. Tavoitteena näkökantojen avartuminen ja parempi ymmärrys toisia ja itseään kohtaan.
Onko mitään tarvetta jatkaa keskustelua eri ketjussa?
Nuoli ylös-on, nuoli alas-ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksistanne tähän ketjuun! :)
Halusin vähän hellävaroen ravistella yksinäisiä sinkkumiehiä heräämään tilanteeseensa ja luulen että pointtini tuli huomatuksi ainakin, jos ei jopa ymmärretyksi.
Minun mielestäni tässä ketjussa on ollut hyviä kysymyksiä ja hyvää keskustelua, jota pitäisi mahdollisesti jatkaa myöhemminkin. Tavoitteena näkökantojen avartuminen ja parempi ymmärrys toisia ja itseään kohtaan.
Onko mitään tarvetta jatkaa keskustelua eri ketjussa?
Nuoli ylös-on, nuoli alas-ei.
-ap
Taidanpa tekaista uuden ketjun myöhemmin, kun kuitenkin muutamakin yläpeukku tuli :)
Näkemisiin!-ap
Joo, ei varmasti ole helppo paikka naisellekaan, mutta tiedostan vain oman persoonani olevan sellainen, että en pärjää treffitilanteessa. Kuten sanoin, ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta tehdä hyvää vaikutelmaa naiselle treffeillä. Se ei yksinkertaisesti voi toimia kohdallani. Treffit on lopulta niin pintaraapaisu siihen toiseen ihmiseen, että on todella helppoa puolin ja toisin hylätä se toinen osapuoli jos kaikki ei mene niin mutkattomasti. En väitä, että olisin mikään unelmasaalis muutenkaan, mutta pidemmällä tutustumisella saan sentään sanoja suustani ja olen huomattavasti järkevämmän ihmisen oloinen. Viestittelyssäkään en koskaan pääse kovin pitkälle, muutamia viestejä kykenen vaihtamaan, mutta sitten se viestittely kuolee jommalta kummalta puolen. Tinderiin en ole uskaltautunut menemään, koska koen, että meikäläisen ulkonäöllä sieltä ei saa kuin pahan mielen ja 0 "mätsiä" vai mitä ne onkaan.
Terveisin Naispelko26