Arvostele minutkin parisuhdemarkkinoilla
Statsit:
- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys, nyt osa-aikatyössä
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- ikä 40
- kyvyttömyys kaarreluistella molempiin suuntiin
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitkä ovat parhaat ominaisuutesi? Tee meille lista niistäkin.
Itsetunto tulee itsetuntemuksesta. Itsetuntemus tarkoittaa realistista minäkuvaa, eli realistista käsitystä sekä hyvistä ja huonoista ominaisuuksistaan.
En minä tiedä. Voiko omia hyviä ominaisuuksiaan edes listata?
-olen hyvä ja luotettava ystävä
-olen kiinnostunut monipuolisista ja uusista asioista
-en suutu kuin itselleni
-teen maistuvaa leipää
-osaan olla onnellinen sekä tylsyydessä, että kovassa menossa
-pyrin näkemään ihmiset yksilöinä
-olen vahva mielipiteissäni, mutta en koskaan pidä toisen ihmisen mielipidettä vääränä tai ei-sallittuna
-hiukset kasvavat vielä
-osaan käyttää kompassia
-eläimet (paitsi siat) pitävät minusta
t. ketjun perustaja
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää?
Yrttien hoito, Pihakasvien risteyttäminen, huonekalujen rakentelu ja suunnittelu, sienestys, arkkitehtuuri, kova science fiction, esteettisyys ja symmetria, tuntemattomiin paikkoihin pyöräily ja maakuntamatkailu.
t. ketjun perustaja
Voisit osallistua johonkin yhdistykseen, harrastukseen, vapaaehtoistyöhön tai muuhun vapaa-ajan toimintaan, jossa on mukana paljon naisia. Naisia on sinkkuina siinä missä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää?
Yrttien hoito, Pihakasvien risteyttäminen, huonekalujen rakentelu ja suunnittelu, sienestys, arkkitehtuuri, kova science fiction, esteettisyys ja symmetria, tuntemattomiin paikkoihin pyöräily ja maakuntamatkailu.
t. ketjun perustaja
Nuohan ovat hienoja ja kivoja kiinnostuksenkohteita! Et ole ollenkaan niin toivoton tapaus kun annoit aluksi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Voisit osallistua johonkin yhdistykseen, harrastukseen, vapaaehtoistyöhön tai muuhun vapaa-ajan toimintaan, jossa on mukana paljon naisia. Naisia on sinkkuina siinä missä miehiäkin.
Tietenkin voisin. Ei se ole ongelma. Ongelma on tuo oletus, että jos tapaan naisia niin joku heistä kiinnostuu minusta tai kiinnostuu vielä senkin jälkeen, kun saa tietoonsa tuon aloitusviestin listauksen. Olen ollut paikoissa, joissa on naisia. Ei se ole auttanut.
t. ketjun perustaja
Olet täyttä timanttia. Älä koskaan muutu; maailma on jo täynnä huorintekeviä hedonisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää?
t. ketjun perustaja
Nuohan ovat hienoja ja kivoja kiinnostuksenkohteita! Et ole ollenkaan niin toivoton tapaus kun annoit aluksi ymmärtää.
Nämä ovat eri juttuja kuin nuo mitkä listasin avausviestissä. Tietenkin voisin nuo hienoksi haukkumasi listata vaikka deitti-profiiliin, mutta pelkään, että jossain vaiheessa noita aloitusviestin juttuja kysyttäisi kuitenkin. En mä itseäni pidä yleisesti toivottomana. Lähinnä vain noiden yleisten parisuhdekriteereiden suhteen toivottomana.
t. ketjun perustaja
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
Mulle on kolme kertaa elämässä kerrottu, että olen söpö. 12-vuotiaana otin sen kohteliaisuutena ja pohdin monta viikkoa mitä biisejä laittaisin tuon kommentin sanoneen tytön rakkauslaulukasetille. Toisen kerran olin noin 30-vuotias ja eräs puolituttuni totesi noin humalassa. En tiennyt miten suhtautua. Ei se ainakaan hirveästi hivellyt itsetuntoa. Ja sinä olit sitten se kolmas.
t. ketjun perustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
Mulle on kolme kertaa elämässä kerrottu, että olen söpö. 12-vuotiaana otin sen kohteliaisuutena ja pohdin monta viikkoa mitä biisejä laittaisin tuon kommentin sanoneen tytön rakkauslaulukasetille. Toisen kerran olin noin 30-vuotias ja eräs puolituttuni totesi noin humalassa. En tiennyt miten suhtautua. Ei se ainakaan hirveästi hivellyt itsetuntoa. Ja sinä olit sitten se kolmas.
t. ketjun perustaja
Usko mua, että olet :) Koska kolmas kerta sanoo toden
Minulle, 35-vuotias, korkeakoulutettu nainen olisit 0/10. Olisimme liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
t. ketjun perustaja
Usko mua, että olet :) Koska kolmas kerta sanoo toden <3
Mä voin uskoa. Ehkä voisit hieman avata mihin tuo arviosi perustuu? Ei tietenkään ole pakko. Otan kaiken kehun mielelläni vastaan, joten näistäkin viesteistä sain auringon paistetta tähän vähemmän paisteiseen hetkeen kesässä.
t. ketjun perustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
t. ketjun perustaja
Mä voin uskoa. Ehkä voisit hieman avata mihin tuo arviosi perustuu? Ei tietenkään ole pakko. Otan kaiken kehun mielelläni vastaan, joten näistäkin viesteistä sain auringon paistetta tähän vähemmän paisteiseen hetkeen kesässä.
t. ketjun perustaja.
Mun arvio perustuu siihen, että näen sun sisimpään. Siellä on herkkä ja miellyttävä mies. Jotain ihan muuta, mitä hän itse vaatimattomuudessaan uskoo olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
t. ketjun perustaja
t. ketjun perustaja.
Mun arvio perustuu siihen, että näen sun sisimpään. Siellä on herkkä ja miellyttävä mies. Jotain ihan muuta, mitä hän itse vaatimattomuudessaan uskoo olevansa. <3
Kiitos.
On asioita mitä olen. Ne on listattu avausviestissä. Sitten on asioita, joissa ehkä olen jotain muuta kuin luulen. Ne taas ovat niitä joita on hankala itse arvioida. Arvostan, että näet noin. Se on enemmän kuin useinkaan olen kuullut.
t. ketjun perustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melko söpö <3
t. ketjun perustaja
t. ketjun perustaja.
Mun arvio perustuu siihen, että näen sun sisimpään. Siellä on herkkä ja miellyttävä mies. Jotain ihan muuta, mitä hän itse vaatimattomuudessaan uskoo olevansa. <3
Kiitos.
On asioita mitä olen. Ne on listattu avausviestissä. Sitten on asioita, joissa ehkä olen jotain muuta kuin luulen. Ne taas ovat niitä joita on hankala itse arvioida. Arvostan, että näet noin. Se on enemmän kuin useinkaan olen kuullut.
t. ketjun perustaja
Juuri ne näkymättömät asiat merkitsevät eniten.......
Eläinten kanssa toimeentuleminen on ehdottoman hyvä asia. Miksi siat eivät pidä sinusta, ja miten se tuli ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Eläinten kanssa toimeentuleminen on ehdottoman hyvä asia. Miksi siat eivät pidä sinusta, ja miten se tuli ilmi?
Kohtelivat minua aivan sikamaisesti. En ymmärrä miksi :(
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tuttuni perheessä oli sikoja ja possuja (niitä eläimiä siis) ja tietenkin niitä piti sitten käydä katsomassa, ruokkimassa ja silittämässä. Luulin, että toimii samalla tavalla kuin koirien kanssa, mutta todellisuus ei ollutkaan aivan samanlainen. Ehkä luulivat, että tulen heidän reviirilleen ja syömään heidän ruokaansa?
t. ketjun perustaja
Kerro mitkä ovat parhaat ominaisuutesi? Tee meille lista niistäkin.
Itsetunto tulee itsetuntemuksesta. Itsetuntemus tarkoittaa realistista minäkuvaa, eli realistista käsitystä sekä hyvistä ja huonoista ominaisuuksistaan.