Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se tuo kilpailukykyä, että käyn ylimääräisen kerran vessassa päivän päätteeksi?

Vierailija
07.07.2019 |

Työnantajan vettä ja vessapaperia kuluttaen? Enkä usko olevani ainut. Kikyminuuteista siis kyse toimistotyössä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään tietenkään jos ne minuutit kulutetaan vessassa istumalla tai muuten tuhlataan johonkin hölmöilyyn. Tarkoitus olisi tehdä niiden aikana tuottavia töitä. Jos tuntuu ettei töitä ole 6 minuutiksi päivässä ylimääräitä niin mitä jos vaikka perjantaisin tekisi ylimääräisen puolituntisen?

Vierailija
22/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, mutta se on varmasti ollut päättäjillä alunperinkin tiedossa. Kyse on harhauttamisesta ja tilastojen vääristelystä ihan niin kuin kaikkien työllisyystoimienkin kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mitenkään tietenkään jos ne minuutit kulutetaan vessassa istumalla tai muuten tuhlataan johonkin hölmöilyyn. Tarkoitus olisi tehdä niiden aikana tuottavia töitä. Jos tuntuu ettei töitä ole 6 minuutiksi päivässä ylimääräitä niin mitä jos vaikka perjantaisin tekisi ylimääräisen puolituntisen?

Oletko nyt ihan tosissasi? Luuletko että esim. ensiavussa pystytään vain itse jokainen päättää että nytpä teen perjantaina kukipuolituntisen? Hah!

Vierailija
24/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä (yksityinen, erityisasiantuntijatyö) ihmisten palkka on suorassa suhteessa laskutettuihin tunteihin. Kiky ei vaikuttanut meille mitenkään, saamme mennä, tulla ja tehdä kuten ennenkin ja tulosta tehdään kuten ennenkin, motivoituneina ja tulevaisuuteen tähdäten.

Ilmeisesti meillä on tämän ketjun vastauksista päätellen ihan liikaa toimistoväkeä ja kunnan porukkaa ja niiden pomoja.

Vierailija
25/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä samaa ihmetellyt, mutta kuten joku edellä sanoikin: Kyse on vain tilastojen kaunistelusta. Mitään järkeä tuossa ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän