Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt mäkkärissä/hesessä?

Vierailija
07.07.2019 |

Tai BK, Taco Bell ym. pikaruokalat? "Ruoka" on terveellisimmilläänkin ylihintainen salaatti. Monesti kuulee ettei muka ollut mitään muuta tarjolla mutta marketista, Ärrältä tai vaikka huoltsikalta saa nykyisin hedelmiä tai peruselintarvikkeita. Vai oletko keskellä ei mitään ja kaiken syötävän on ominut itselleen joku Mäkkäri?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ylihinnasta ja mainostat jotain ärrän salaatteja?

Ei kukaan sanonut Ärrän salaateista?Ärrällä myydään esim. hedelmiä ihan sinä itsenään. Ja smoothieita, pähkinöitä jne. Varmasti saa vatsansa täytettyä laadukkaammin samalla hintaa tai halvemmalla.

Ärrä ja halvemmalla ei kuulu samaan lauseeseen.

Sanotaan sitten että hinta-laatu -suhde kohtaa ja ravintoarvot ei ole 0 niinkuin McMättölässä.

Vierailija
62/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi tehdä mieli tuplajuustohampurilaista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Hesburgerin tai McDonaldsin kanta-asiakas, eli käyn ehkä kerran vuodessa.

Lähinnä siksi käyn, että pikaruokaravintola sattuu olemaan sopivasti ajomatkan varrella ja minulla on silloin tosi nälkä, jos noissa poikkean syömässä.

Hesessä oli joku kasvishamppari. Se oli itse asiassa ihan ok hamppari, kun siihen pyysi juuston lisäksi.

Vierailija
64/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienpäällä ollessa tulee syötyä heseannoksia, koska ne on niin kätevä tilata etukäteen valmiiksi appsilla, eikä mene aikaa jonottamiseen. Varsinkin kun on koirien kanssa liikkeillä, niin ei tarvi jättää koiria autoon kuin hekeksi.

Tämä oli kyllä päivän paras!!! Mä olen aina ihmetellyt kuka niitä hese-appseja tms. oikein lataa, mutta oikein vielä käyttääkin... White Trash parhaimmillaan.

No kerropa missä te söisitte pitkällä automatkalla esimerkiksi kolmen pienen lapsen kanssa? Katsoisitte Trip Adviserista jonkun ison kaupungin hyvän à la carte - ravintolan, jonne pitää ensin suunnistaa ohistustieltä, löytää parkkipaikka ja sitten käyttää fine diningiin pari tuntia?

Ihme hienostelijoita, kuitenkin av-palsta kelpaa?

Vierailija
65/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä ihan teidän kaikkien ruokanatsien kiusaksi.

Vierailija
66/68 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne kummasti maistuu jonkun kaakkois-aasialaisenkin tilalla. viimeksi mainitut kuitenkin ovat varsin samanlaisia; kun menet eurooppalaiseen, tai vaikka amerikan mantereille, kirjo on huomattavasti laajempi.

Vierailija
67/68 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti jos on ”pakko” syödä reissun päällä, tulee valittua ennemmin tuttu halpa ketjupaikka kuin joku kalliimpi ravintola. Tietää mitä saa eikä tule pettymystä.

Normaalioloissa kokkaan kotona alusta loppuun kaiken itse. Kaupasta ostan vain peruselintarvikkeita, en puolivalmisteita.

Vierailija
68/68 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja ihan terveellisatä safkaa, kunhan jättää ranskalaiset ja sokerilimut ostamatta. Tietysti hampurilaisista ei kannata ottee kaikkein halvimpia, että saa vähän tuoreita kasviksiakin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä