Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paikka Lappeenranta on asua?

Vierailija
07.07.2019 |

Millaisia ihmisiä? Hyvät ja huonot puolet? Palvelut jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä.

Vierailija
2/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pk-seudulta mutta vietän paljon aikaa Lpr:ssa kesäisin. Mun mielestä ihan kiva paikka ja hyvät palvelut. Miinuksena suuri venäläisten määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kaupunki ainakin kesäisin. Paljon kokoaan suuremman kaupungin myymälätarjonta > paljon venäläisiä ostosmatkailijoita. Lupsakoita karjalaisia.

Voisin muuttaa sinne.

Vierailija
4/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lähellä Kouvolaa.

Vierailija
5/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele kemiaa niin erotat atomin vedystä.

Välttele kirkkoja, siellä on töissä naimisissa oleva pappi"pariskunta" jotka omilta tahoiltaan pettivät alkuperäisiä puolisoitaan jotta pääsivät eroomaan heistä ja yhtyä kahdestaan. Ja koko kaupunki hyväksyi tämän.

Vierailija
6/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapajula.

Vierailija
7/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaa on läsnä maisemassa liki kaikkialla, kaupunki levittäytyy nauhana vesistön reunalle. Salpausselkä tuo korkeuseroja. Keskikokoisen kaupungin tunnelma ja palvelut - melkein kaikki löytyy, mutta erikoisuuksia voi joutua metsästämään netistä tai Helsingistä saakka. Ihmiset melko normaaleja, puheliasta ja iloista karjalaisuutta jonkin verran, vaikka se ei nyt nykyaikana enää nii korostu kun ihmiset ja tavat ovat sekoittuneet ja päivittyneet. Paljon venäläisiä, mikä on normaalia ja luontevaa paikallisille, ei aiheuta ongelmia. Yliopisto tuo nuoruutta, eloa ja väriä, vaikka suurin osa opiskelijoista lähteekin muualle töihin ja elämään, niin kuihtuva ja eläköityvä tuppukylä ei ole eikä tule. Ok kulkuyhteydet. Kaikkiaan viihtyisimmästö päästä kaupunkeja, joissa itse olen asunut. Metropolia kaipaavalle ei sovi, mutta muutoin hyvä.

Vierailija
8/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapajula.

Voitko vähän avata tätä?

Vierailija
9/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pk-seudulta mutta vietän paljon aikaa Lpr:ssa kesäisin. Mun mielestä ihan kiva paikka ja hyvät palvelut. Miinuksena suuri venäläisten määrä.

Venäläisissä ei ole mitään vikaa. Ainakaan Lappeenranta ei näytä vielä itäkeskukseltä joka on jo jotain.

Vierailija
10/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttele kirkkoja, siellä on töissä naimisissa oleva pappi"pariskunta" jotka omilta tahoiltaan pettivät alkuperäisiä puolisoitaan jotta pääsivät eroomaan heistä ja yhtyä kahdestaan. Ja koko kaupunki hyväksyi tämän.

En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta. Mutta voin kyllä kuvitella, ettei Lappeenrannassa juuri muiden parisuhteista mitään kohua nouse. Edes pappien.

lappeenrantalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän