Löytyi ihana mies, hehkutetaan uutta ihastusta
Ihanaa tämä ihastuminen nelikymppisenä. Perhoset lentää mahassa ja ihastus pyörii mielessä pitkin päivää. Ihana tunne, kun tajuaa, että se yks ihana on siellä jossain.
Heti alusta mies on ollut sanojensa mittainen, hän pitää yhteyksiä ja huolehtii. Minulle aivan ennennäkemätöntä, miehet ovat hävinneet tai itse en ole löytänyt yhteyttä. Tämä uusi mies vei huomion heti tavattua, enkä ole muita sen jälkeen miettinyt. ♡
Mies jopa kysyi, että haluanko vielä nähdä häntä, että hän olis valmis olemaan mun elämässä.
Olen aivan superihastunut, mutta aion nauttia tästä ihanasta ensihuumasta kaikessa rauhassa, enkä meinaa hypätä liian nopeesti uuteen vaiheeseen. Tätä aikuista rakkautta olen niin kaivannut ja nyt se näyttäis olevan lähempänä kuin koskaan.
Hehkuttakaa muut av-tyypit ihastuksianne!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Minä olen edelleen aivan järjettömän ihastunut mieheeni ja hän minuun. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Syömme joka aamu yhdessä graham-puuroa. Minä kaurakerman ja mieheni voisilmän kera. Mies ripottelee päälle myös hieman ruokosokeria.
🤔 Tekeekö grahampuuro sinusta idiootin vai onko tuo jankkaaminen synnynnäistä?
Älä soimaa Untuvakerää, joka on aina valmis auttamaan muita hyvillä neuvoilla. Untuvakerä tuntuu tietävän onnellisen elämän salaisuuden.
Ap täällä.
Ihanaa, tänne oli hehkuteltu ihastuksia ja rakkauksia.
Minulla ei ole mitään aikomusta hehkutella tätä facessa, koska halua vakaan ihmissuhteen en hetken huumaa, joka olis kamalaa että loppuessa koko maailma tietäisi hehkutukset ja eron.
Ihanalta mies tuntuu, kun hän lähettelee ihania viestejä, katsoo silmiin ja puhuu tunteista.
Olen aivan heikkona häneen, kun hän tietää arkisen arjen ja tukee siinä. Vaikka ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, tuntuu, että arvomaailma on meillä samanlainen.
Hän on niin erilainen kuin edelliset miehet, mutta juuri itsenään niin ihanan miehekäs, pitkä ja roteva.
Ja mikä parasta tuntuu, että hänelläkään ei ole kiire minnekkään, saan rauhan hänen kanssa ollessa. Monelle eksälle ilta kävellen pitkin kaupunkia olisi ollut niin turn off, mutta hän lähetti erikseen kiitokset. Aivan ihana tyyppi. Että kilttimiehillä todellakin on mahdollisuuksia!
Ao
Ja laittakaa lisää hehkutuksia!
Netissä tavattiin. ♡
Jokohan yksi kommentoija laittoi profiilin nettiin.. kannattaa!
Ap
Kaikki tulee päättymään kyyneliin.
Eliittikumppani, sitä kannattaa kokeilla. Selkeästi miehet halusivat parisuhdetta, ei pelkkää seksiä. Sain siis muitakin yhteydenottoja.
Ap
Ylipäänsä nuo sovellukset jotka maksavat, takaavat jollain tasolla sen, että ihmiset ovat siellä tosissaan liikkeellä.
Mun mielestä on aika älytöntä että sinkkunaiset hehkuttaa jo viikon kuluttua facessa uutta miesystävää ja laittaa kuvia miehistä paidatta kokkailemassa. Sitten parin kuukauden kuluttua itkua ja ärräpäitä ja kohta on uuden miehen kuva paidatta kokkailemassa. Mitähän lapsetkin ajattelee....