Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyi ihana mies, hehkutetaan uutta ihastusta

Vierailija
06.07.2019 |

Ihanaa tämä ihastuminen nelikymppisenä. Perhoset lentää mahassa ja ihastus pyörii mielessä pitkin päivää. Ihana tunne, kun tajuaa, että se yks ihana on siellä jossain.
Heti alusta mies on ollut sanojensa mittainen, hän pitää yhteyksiä ja huolehtii. Minulle aivan ennennäkemätöntä, miehet ovat hävinneet tai itse en ole löytänyt yhteyttä. Tämä uusi mies vei huomion heti tavattua, enkä ole muita sen jälkeen miettinyt. ♡
Mies jopa kysyi, että haluanko vielä nähdä häntä, että hän olis valmis olemaan mun elämässä.
Olen aivan superihastunut, mutta aion nauttia tästä ihanasta ensihuumasta kaikessa rauhassa, enkä meinaa hypätä liian nopeesti uuteen vaiheeseen. Tätä aikuista rakkautta olen niin kaivannut ja nyt se näyttäis olevan lähempänä kuin koskaan.
Hehkuttakaa muut av-tyypit ihastuksianne!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa <3 Itsellä ei ole nyt ketään ihastusta, mutta ajattelin huomenna laatia profiilin deittipalveluun elämäni ensimmäistä kertaa :D Kunpa sieltä löytyisi :) Olen 25-vuotias nainen. Missä te tapasitte?

Vierailija
4/29 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on? Luonne ja ulkonökö? Haluan fiilistellä puolestasi :D

Vierailija
5/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen edelleen aivan järjettömän ihastunut mieheeni ja hän minuun. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Syömme joka aamu yhdessä graham-puuroa. Minä kaurakerman ja mieheni voisilmän kera. Mies ripottelee päälle myös hieman ruokosokeria.

Vierailija
6/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla taas sinusta pikku untuvakerä!

Vierailija
7/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Minä olen edelleen aivan järjettömän ihastunut mieheeni ja hän minuun. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Syömme joka aamu yhdessä graham-puuroa. Minä kaurakerman ja mieheni voisilmän kera. Mies ripottelee päälle myös hieman ruokosokeria.

Eikö teitä kyllästytä syödä joka aamu samaa, lol

Vierailija
8/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä kyllästytä syödä joka aamu samaa, lol

Ei kyllästytä. Mieheni ja minä ajattelemme molemmat, että pysyvät arvot antavat elämälle selvän suunnan ja lujan perustan. Meille ei tulisi koskaan mieleenkään syödä aamiaiseksi jotain muuta. Ei ikinä.

Vierailija
9/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans vähän ihastunu.tavallaan. Eronnut keväällö pitkästä liitosta. Muutama kk meni ihan vaan hengissä selviämiseen, sitten alkoi tuntua siltä, että vois vaikka sekstailla jonkun kanssa.

Naisillehan seksiseuran haku on (kuulemma) helppoa. Tein profiilin, jossa annoin melko selvästi ymmärtää että mitä haen.

Mulle vastasi mies, joka oli kiinostunut (vastas monikin, kyllähän miehiä seksi kiinostaa) ja jonkun aikaa viestiteltiin ja päätettiin nähdä.

Seksi oli loistavaa. Lisäksi hän halus jäädä viereen, pitää lähellä ja olla vaan yhdessä. Enkä raaskinu ajaa poiskaan kun hyvältä tuntui itsestäkin.

Mistään ei oo sovittu. Me vaan ollaan yhdessä, koska se tuntuu hyvältä. Ja mä vielä meinasin torjua tän, pelkän ikäeron.takia....

Vierailija
10/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40v ja niin rakastunut. Suhde on jo kestänyt yli kaksi vuotta, mutta ihanaa on. Soitellaan päivittäin ja nähdään viikottain. Ihanaa, kun on mies, joka puhuu tunteista. Sanoo, että rakastaa, halaa ja suukottelee paljon. Tuttu ja turvallinen. Tunnettu töiden kautta vuosia ja sielläpä ihastus heräsi.

Vierailija
11/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans vähän ihastunu.tavallaan. Eronnut keväällö pitkästä liitosta. Muutama kk meni ihan vaan hengissä selviämiseen, sitten alkoi tuntua siltä, että vois vaikka sekstailla jonkun kanssa.

Naisillehan seksiseuran haku on (kuulemma) helppoa. Tein profiilin, jossa annoin melko selvästi ymmärtää että mitä haen.

Mulle vastasi mies, joka oli kiinostunut (vastas monikin, kyllähän miehiä seksi kiinostaa) ja jonkun aikaa viestiteltiin ja päätettiin nähdä.

Seksi oli loistavaa. Lisäksi hän halus jäädä viereen, pitää lähellä ja olla vaan yhdessä. Enkä raaskinu ajaa poiskaan kun hyvältä tuntui itsestäkin.

Mistään ei oo sovittu. Me vaan ollaan yhdessä, koska se tuntuu hyvältä. Ja mä vielä meinasin torjua tän, pelkän ikäeron.takia....

Minkäikäisiä olette?

Vierailija
12/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette?

Mä oon 45 ja mies 31 🙄

Vierailija
13/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette?

Mä oon 45 ja mies 31 🙄

Eikun vauvaa pukkaamaan! 

Vierailija
14/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette?

Mä oon 45 ja mies 31 🙄

Eikun vauvaa pukkaamaan! 

No ei tosiaankaan. Mies voi vielä herätä haluamaan perheen perustamista, mutta siinä kohtaa tiet erkanee. Mutta murehdin sitä sitten kun on sen aika... jos on (mies ollut naimisissa eikä halunnut lapsia, mulla on jo isot lapset). Siihen asti näin on hyvä.

Vierailija
15/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistan tuon kun olin nelissäkymmenissä. Vaihdevuosia edeltää uskomaton kiimavaihe, elimistö muistuttaa että on viimeinen mahdollisuus hankkiutua raskaaksi, moni tekeekin iltatähden siinä vaiheessa eikä 40+ ensisynnyttäjäkään mikään harvinaisuus ole. Vaihe menee aikanaan ohi tai sitten ei, pidä hauskaa!

Vierailija
16/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?? :)

Vierailija
17/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔 Tekeekö grahampuuro sinusta idiootin vai onko tuo jankkaaminen synnynnäistä?

Vierailija
18/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muistan tuon kun olin nelissäkymmenissä. Vaihdevuosia edeltää uskomaton kiimavaihe, elimistö muistuttaa että on viimeinen mahdollisuus hankkiutua raskaaksi, moni tekeekin iltatähden siinä vaiheessa eikä 40+ ensisynnyttäjäkään mikään harvinaisuus ole. Vaihe menee aikanaan ohi tai sitten ei, pidä hauskaa!

Voi apua! Menen heti tikkauttamaan toosani umpeen ettei tapahdu raskautumista!

N42

Vierailija
19/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin juuri kommenttiketjun nm. rakastan mun miesystävää. Ollaan kans jo vanhoja ite 38, mies 49, yli vuosi vasta ollaan tapailtu. Hän taitaa olla se oikea. Harmi vaan ettei ole jo jälkikasvua, ainoa asia jota itseäni kauhistuttaa. Mut tosiaan, oon aivan uber love nyt, ensimmäisen kerran elämässäni.

Vierailija
20/29 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avasin juuri kommenttiketjun nm. rakastan mun miesystävää. Ollaan kans jo vanhoja ite 38, mies 49, yli vuosi vasta ollaan tapailtu. Hän taitaa olla se oikea. Harmi vaan ettei ole jo jälkikasvua, ainoa asia jota itseäni kauhistuttaa. Mut tosiaan, oon aivan uber love nyt, ensimmäisen kerran elämässäni.

Heh, just aattelin erota ton ikäisestä miehestä. Niin se elämä heittelee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme