Olen niin kyllästynyt juopotteleviin miehiin, miksi vedän heitä magneetin tavoin, vaikka vihaan alkoholia??
Onko esim tällä palstalla yhtään keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät joisi alkoholia??
Kommentit (72)
Ok, eli sinulla on ollut elämässäsi 2 miestä ja molemmat alkoholisteja? Miten olet tutustunut heihin? Olisiko mahdollista, että ottaisit eron, viettäisit muutaman vuoden itseksesi ja tutustuisit rauhassa uusiin ihmisiin vähän eri paikoissa kuin missä olet nämä sinulle sopimattomat kumppanit löytänyt?
Kyllä tässä maassa on niitä ei-alkoholistejakin, myös absolutisteja. Ja aidosti uskovia. Ehkä jostain uskontoon liittyvien juttujen parissa voisi heihin tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ehkä kannata olla niin ehdoton. BIsse tai pari siloin tällöin ei ketään tapa. Eri asia, jos puhutaan jatkuvasta "bissestä tai parista".
Valitettavasti se "bisse tai pari silloin tällöin ei ketään tapa"-ihmiset ovat useimmiten niitä, jotka juovat itsensä pieneen humalaan pitkin viikkoa ja pitävät sitä normaalina, koska pystyvät käymään töissä. Hemmetin kavala aine toi alkoholi lopulta on. Liian monta hyvää tyyppiä on pilannut ja tulee pilaamaan.
Kummallisia te jeesustelijat, kun ette hyväksy millään ihmistä joka oikeasti juo oluen (tai kaksi)sillion tällöin eikä ole humalassa....erikoista. Seuraavassa viestissä väität ettei näin ole, tiedän jo.
Tuo ei ollut minun kirjoitukseni. Ap.
sinulle tämä oli tarkoitettukin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumala anna teille sellaista puolisoa minkä te haluatte, ei koiraa, ei mitään muutakaan.
Te saatte mitä te _tarvitsette_ paviaanit.
Sinccis
Ette mitä te _haluatte_.
Alat käymään yhä aggressiivisemmaksi - älä ota enää. Ap.
Tuo on yksi tapa ärsyttää muita kyllä.
Joten haisteleppa paskaa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartuitko alkoholistiperheessä?
Oikeastaan en varttunut perheessä ollenkaan koska vanhemmat erosivat ollessani vielä kouluikäinen. Toiselle alkoholi maistui mutta juominen ei ollut liian arkista. Juopottelu alkoi vasta eron jälkeen.
'
Tämä ei ollut minun kirjoitukseni. T: Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartuitko alkoholistiperheessä?
Oikeastaan en varttunut perheessä ollenkaan koska vanhemmat erosivat ollessani vielä kouluikäinen. Toiselle alkoholi maistui mutta juominen ei ollut liian arkista. Juopottelu alkoi vasta eron jälkeen.
'
Tämä ei ollut minun kirjoitukseni. T: Ap.
Kukaan älykäs ei luulekaan näitä sinun kirjoituksisi, sekä tässä keskustellaan aika yleisellä tasolla.
Se on siis melko yhdentekevää. Jos sinulla on asiaan annettavaa, niin se on paljon kiinnostavampaa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumala anna teille sellaista puolisoa minkä te haluatte, ei koiraa, ei mitään muutakaan.
Sinccis
Ette mitä te _haluatte_.
Sinccis
Haistappa ihan itse tekosiasi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ette mitä te _haluatte_.
Sinccis
Mä en oo tehnyt mitään. Sä olet hyökännyt mun kimppuun.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Eikö kelpaa se kunnollinen mies?
Luulin meneeni naimisiin kunnon uskovaisen miehen kanssa, mutta tämä olikin vain uskonnollinen koijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ette mitä te _haluatte_.
Sinccis
Mä en oo tehnyt mitään. Sä olet hyökännyt mun kimppuun.
Sinccis
Jaahas, otataanpas pakkia - en ole hyökännyt, enkä hyökkää. Ota iisisti sinäkin, kaikki ok. Ap.
Suomalaiset miehet juovat usein.Harvoin juovaa on vaikea löytää.Itse en katselisi enää miestä,joka juo viikottain tai edes joka kuukausi.Siksi olenkin sinkku.Ja asunu yksin 8,5v.Kämppääni ei kaljoja kanneta.Eikä mulla ole tarvetta hoivata ketään.Jokainen aikuinen pitäköö huolta itsestään :)