Olen niin kyllästynyt juopotteleviin miehiin, miksi vedän heitä magneetin tavoin, vaikka vihaan alkoholia??
Onko esim tällä palstalla yhtään keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät joisi alkoholia??
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskovainen miettinyt, että ehkä Jumala koettelee sinua, ja juuri siksi saat tämän?
Sinccis
On koetellut jo 30 vuotta tämän miehen kautta, eikä se ole edes ainoa koetus - mutta periaattessa elämäni on kuitenkin lähes aina hyvälaatuista Jeesuksen tähden.
Sepäst loistavaa!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ehkä kannata olla niin ehdoton. BIsse tai pari siloin tällöin ei ketään tapa. Eri asia, jos puhutaan jatkuvasta "bissestä tai parista".
Valitettavasti se "bisse tai pari silloin tällöin ei ketään tapa"-ihmiset ovat useimmiten niitä, jotka juovat itsensä pieneen humalaan pitkin viikkoa ja pitävät sitä normaalina, koska pystyvät käymään töissä. Hemmetin kavala aine toi alkoholi lopulta on. Liian monta hyvää tyyppiä on pilannut ja tulee pilaamaan.
Juuri tämä kertoo, ettette te tajua mistään mitään.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
M40
Olet siis harvinainen timantti - oletko kenties uskossa, kun et juo? Ap.
En ole uskovainen. Olen vain juonut riittävästi alkoholia tässä elämässä. En ole varsinaisesti absolutisti, mutta kalsarikännit on historiaa. Lopettamisen jälkeen ei ole juuri tehnyt enää mieli eikä ole tullut sellaista sosiaalista tilannetta jossa juominen olisi tullut kysymykseen. Toinen vuosi menossa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Joku messias-kompleksi, haluat auttaa ja parantaa? Olet liian kiltti ja ystävällinen?
Jos haluat raittiin miehen, niin sulla on oikeus toivoa sellaista. Ei ne juopot luoksesi tule, ellet anna.
Osaan kyllä oikein hyvin pitää puoleni, aina en ole osannut.
Mulla on ollut elämässäni tasan kaksi miestä, molemmat juoppoja - toinen ennen ja toinen jälkeen uskoontulon.
Myös sukulaisissa ja naapureissa on juoppoja ja narkkeja miehiä sen verran, että alkaa mennä usko miehiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ehkä kannata olla niin ehdoton. BIsse tai pari siloin tällöin ei ketään tapa. Eri asia, jos puhutaan jatkuvasta "bissestä tai parista".
Valitettavasti se "bisse tai pari silloin tällöin ei ketään tapa"-ihmiset ovat useimmiten niitä, jotka juovat itsensä pieneen humalaan pitkin viikkoa ja pitävät sitä normaalina, koska pystyvät käymään töissä. Hemmetin kavala aine toi alkoholi lopulta on. Liian monta hyvää tyyppiä on pilannut ja tulee pilaamaan.
Hölön pylyä tai sitten sinulla ei ole mitään tietoa muusta alkoholin käytöstä kun kaikki tai ei mitään! TUleppa pois sieltä maaseudun piilopunnejemmoilta tänne ihmisten ilmoille, niin tiedät että SUURIN osa juo oikeasti sillion tällöin, eikä koko ajan kännejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku messias-kompleksi, haluat auttaa ja parantaa? Olet liian kiltti ja ystävällinen?
Jos haluat raittiin miehen, niin sulla on oikeus toivoa sellaista. Ei ne juopot luoksesi tule, ellet anna.Osaan kyllä oikein hyvin pitää puoleni, aina en ole osannut.
Mulla on ollut elämässäni tasan kaksi miestä, molemmat juoppoja - toinen ennen ja toinen jälkeen uskoontulon.
Myös sukulaisissa ja naapureissa on juoppoja ja narkkeja miehiä sen verran, että alkaa mennä usko miehiin.
Ap
Hyvä juttu!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
M40
En ole uskovainen. Olen vain juonut riittävästi alkoholia tässä elämässä. En ole varsinaisesti absolutisti, mutta kalsarikännit on historiaa. Lopettamisen jälkeen ei ole juuri tehnyt enää mieli eikä ole tullut sellaista sosiaalista tilannetta jossa juominen olisi tullut kysymykseen. Toinen vuosi menossa.
M40
Hienoa, onnittelut!
Eräs tuttavani tuli absolutistiksi vasta, kun juoksi pihalla kalsarit jalassa pikku-ukkoja karkuun. Ei voi ottaa pisaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat raittiin miehen, niin sulla on oikeus toivoa sellaista. Ei ne juopot luoksesi tule, ellet anna.Osaan kyllä oikein hyvin pitää puoleni, aina en ole osannut.
Ap
Hyvä juttu!
Sinccis
Mikäs tuossa niin hyvää mielestäsi sitten oli? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
M40
M40
Hienoa, onnittelut!
Eräs tuttavani tuli absolutistiksi vasta, kun juoksi pihalla kalsarit jalassa pikku-ukkoja karkuun. Ei voi ottaa pisaraakaan.
Saunatonttujen kanssa pitääkin jutella mukavia, eikä juosta karkuun!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä juttu!
Sinccis
Mikäs tuossa niin hyvää mielestäsi sitten oli? Ap.
Että saat mitä tarvitset.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia te jeesustelijat, kun ette hyväksy millään ihmistä joka oikeasti juo oluen (tai kaksi)sillion tällöin eikä ole humalassa....erikoista. Seuraavassa viestissä väität ettei näin ole, tiedän jo.
Kuka nykyaikana luulee saavansa irtopisteitä siitä, että alkaa ketään juoppoa taakkanansa kantamaan ?
Heikko luonne ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
M40
Jos ilman alkoholia eläminen edellyttää uskomista mielikuvitushahmoihin niin olen mieluummin juoppo.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Taas outo mielipide sinulla.
Tuo ei ollut minun kirjoitukseni, mutta miksi väität, ettei tuollaisia miehiä muka ole?? Varmasti on ja enemmän kuin uskotaankaan. Ap
Ei Jumala anna teille sellaista puolisoa minkä te haluatte, ei koiraa, ei mitään muutakaan.
Te saatte mitä te _tarvitsette_ paviaanit.
Sinccis
Ette mitä te _haluatte_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Taas outo mielipide sinulla.
Tuo ei ollut minun kirjoitukseni, mutta miksi väität, ettei tuollaisia miehiä muka ole?? Varmasti on ja enemmän kuin uskotaankaan. Ap
Koska kaikella on tarkoitus.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia te jeesustelijat, kun ette hyväksy millään ihmistä joka oikeasti juo oluen (tai kaksi)sillion tällöin eikä ole humalassa....erikoista. Seuraavassa viestissä väität ettei näin ole, tiedän jo.
Tuo ei ollut minun kirjoitukseni. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä miehillä muutenkin asiat vähän sekaisin elämässään? Oletko hoivaaja-hyysääjätyyppiä? Onko sinulla heikko itsetunto? Mietitkö usein, että kuka minut muka kelpuuttaisi tai että mitä tuokin mies minussa näkee?
Ei tarvitse olla hoivaaja eikä hyysääjä. Kuka tahansa empaattinen, peruskiltti ihminen kelpaa pelastusregasta etsivälle.
Jos uskot, että kaikella on tarkoitus, niin eihän se silloin turhaa ole.
Sinccis
Minä TIEDÄN, ettei se ole turhaa.
Miten suloista - minäkin pidän linnuista. Ap.