Mies pitää minua löysässä hirressä
Hän on antanut ymmärtää, niin monella tavalla ja niin moneen kertaan vakuutellut, että hän ON kiinnostunut. Sanat ja teot eivät loppujenlopuksi kohtaa.
Minä en jaksa enää. Tuntuu, että en pääse eteenpäin koska tämä asia vaivaa. Tekisi mieli jollain lailla huomauttaa hänelle, että tuo käytös ei ole reilua.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tässä on semmonen klassinen ongelma. Et halua uskoa, että sinusta ei välitetä. Et halua uskoa, että kanssasi ei haluta olla. Et halua lopettaa, koska et halua olla hylätty. Siksi jätät miehelle takaportin auki. Että hän jotenkin viisastuisi ja palaisi luoksesi. Että mies havahtuisi ja tajuaisi, että olet kullan arvoinen löytö.
Breaking news. Tuo ihmemies ei havahdu koskaan ihanuuteesi. Kerää itsekunnioituksesi rippeet ja poistu paikalta. Sillä jossain on mies/miehiä, jotka haluavat olla oikeasti eikä vain leikisti kanssasi.
Sä siis roikut odottamassa. Todennäköisesti mies pitää susta kaverina, mutta ei rakastettuna. Tyhjää odotat.
Hän ei ole kiinnostunut. Kai mies on kiinnostunut naisesta,hän myös näyttää sen. Turha sinun on hänelle viestitellä, ei häntä kiinnosta. Olet juuri sellainen roikkua,joka ei ymmärrä ettei kiinnosta. Et edes silloin vaikka mies sen suoraan sanoisikin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta haluaisin laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Toisaalta pelkään, että se viesti pilaa mahdollisuudet mikäli hän myöhemmin haluaisikin jotain. Pitää yrittää muotoilla se viesti taitavasti, jotta se ei poissulje sitä, että hän voisi edetä.
ap
Entä jos sanot vain suoraan, että olet oikeasti kiinnostunut hänestä ja jos hän ei syystä tai toisesta halua tapailla sinua nyt eikä myöhemmin, on parempi antaa olla kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta haluaisin laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Toisaalta pelkään, että se viesti pilaa mahdollisuudet mikäli hän myöhemmin haluaisikin jotain. Pitää yrittää muotoilla se viesti taitavasti, jotta se ei poissulje sitä, että hän voisi edetä.
ap
Entä jos sanot vain suoraan, että olet oikeasti kiinnostunut hänestä ja jos hän ei syystä tai toisesta halua tapailla sinua nyt eikä myöhemmin, on parempi antaa olla kokonaan.
Siis jos ei halua tapailla nyt. Turha lupailla jostain myöhemmästä
En laittaisi edes mitään viimeistä näpäytys tai hyvää jatkoa viestiä. Enkä blokkaisi, päivitysten näkymisen itselleni voisin piilottaa. Ei se mies ole sen tai minkään arvoinen. Jatkaisin elämääni. Jos helpottaa niin voit ignoorata tai olla viileä tai normaali tai mitä haluat kun tapaatte. Mitä iloisempi tai neutraalimpi sitä parempi.
Täälläkin yksi tyhmä joka ei vaan usko että mies ei enää halua. Rakkautta edelleen mutta sekään ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää, koska annat pitää.
Öö eli? Mitä ehdotat?
Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".
Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa va koko äijä.
apRivien välistä voit itsekin lukea, että hän ei ole kiinnostunut. Hän ei kehtaa vaan sanoa suoraan. Lopeta viestittely, hukkaat aikaasi.
Miksi hän sitten itse ehdottaa tapaamista? Kuka hullu ehdottaa tapaamista, jos ei halua tavata? Miksi hän suunnilleen rukoilee anteeksiantoani kun kerrankin vähän osoitin pettymystä hänen käytöstä kohtaan? Miksi hän on ylistänyt minua suunnilleen maasta taivaisiin?
Minua ei ole ikinä loukattu näin. En pysty uskomaan siitä ihmisestä tällaista.
ap
Hän haluaa roikottaa sinua mukana, pitää hyllyllä odottamassa jonain varmana takalautana. Jos vaikka tulisi tarve. Todellisuudessa hän ei ole kiinnostunut, mutta ei halua päästää irtikään ja mukavasti ap roikut pikkulepertelyllä mukanakin. Ei tarvitse edes tavata.
Onko hän nyt ehdottanut tapaamista, jotain konkreettisempaa kuin epämääräinen nähdään ”joskus”?
Pitää, koska sun pitää antaa, pitääksesi tän miehen jolle sä rakastuneena annat.