Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää minua löysässä hirressä

Vierailija
06.07.2019 |

Hän on antanut ymmärtää, niin monella tavalla ja niin moneen kertaan vakuutellut, että hän ON kiinnostunut. Sanat ja teot eivät loppujenlopuksi kohtaa.

Minä en jaksa enää. Tuntuu, että en pääse eteenpäin koska tämä asia vaivaa. Tekisi mieli jollain lailla huomauttaa hänelle, että tuo käytös ei ole reilua.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää, koska annat pitää.

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa va koko äijä.

ap

Rivien välistä voit itsekin lukea, että hän ei ole kiinnostunut. Hän ei kehtaa vaan sanoa suoraan. Lopeta viestittely, hukkaat aikaasi.

Miksi hän sitten itse ehdottaa tapaamista? Kuka hullu ehdottaa tapaamista, jos ei halua tavata? Miksi hän suunnilleen rukoilee anteeksiantoani kun kerrankin vähän osoitin pettymystä hänen käytöstä kohtaan? Miksi hän on ylistänyt minua suunnilleen maasta taivaisiin?

Minua ei ole ikinä loukattu näin. En pysty uskomaan siitä ihmisestä tällaista.

ap

Olin nuorempana aika röyhkeä naisten kanssa ja tunnustan että silloin kiinnosti monesti vain yksi asia. Kerron nyt sinulle.

Ehdottaa tapaamista, koska haluaa seksiä.

Äijä selittää sinulle aivan mitä haluaa.

Rukoilee anteeksiantoasi, koska on huomannut että se tehoaa sinuun.

Ylistää sinua, koska on huomannut että se tehoaa ja haluaa edelleen seksiä sinulta.

Summa summarum: olet vain yksi kala tuon miehen verkossa, usko pois. Niin kauan kuin seksiä irtoaa ja sadut uppoavat niin mies jaarittelee aivan mitä tahansa.

Vierailija
82/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ehkä nuori ja kokematon, tai vain kokematon. En halua loukata, mutta ehkä nyt vanhemman tädin oikeudella saan sinullle sanoa ihan suoraan.

On miehiä, jotka ei ole hyviä miehiä eikä reiluja miehiä. Sellaisten kanssa ei tarvitse "saattaa mitään päätökseen". He eivät ole reiluja, joten heille ei tarvitse myöskään olla reiluja. Voit päättää koko jutun viestillä, jossa ilmaiset, että et ole enää kiinnostunut, hyvää loppuelämäää. No sen jälkeen alkaa sellainen saalistusvaihe eli mies pommittaa sua viesteillä ja selittelee ja vaikka mitä. Mutta se on vaan peliä, älä haksahda siihen. Jos hän olisi ollut sinusta kiinnostunut tosissaan, te olisitte jo yhdessä. Eli viimeinen viesti ja sit numero estoon. Et tarvitse häneltä selityksiä. Kas noin, hirttosilmukka on poistettu kaulasta ja voit jatkaa elämääsi.

Tulehan kertomaan miten asia etenee. Saat täältä tukea. Mutta lopeta turha jaarittelu ja asioiden vatvominen. Se on hyödytöntä ja hieman ärsyttävääkin.

Terv. Täti 41-v

Sitä suuremmalla syyllä minusta tuntuu siltä, että haluan laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Ihan vain itseni takia, oman oloni takia.

ap

Kyllä! Viimeinen viesti ja sitten esto päälle. Tuntuu ensin ajateltuna kamalalta, mutta myöhemmin huomaat, että nostit omanarvontuntoasi ja olet voittaja!

Mulla oli samantapainen hommeli aiemmin. Selvisi, että mies piti minusta KAVERINA, mutta minä pidin/toivoin suhteesta RAKKAUSSUHDETTA. Vähältä piti, etten olisi jäänyt odottamaan ja toivomaan tunteiden muuttumista. Olisin heittänyt itseni halvaksi kynnysmatoksi vain. Nyt poikki. Vähän aikaa tuntuu pahalta, mutta älä palaa enää asiaan, vaikka mies reagoisi. Uusia tulee sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta haluaisin laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Toisaalta pelkään, että se viesti pilaa mahdollisuudet mikäli hän myöhemmin haluaisikin jotain. Pitää yrittää muotoilla se viesti taitavasti, jotta se ei poissulje sitä, että hän voisi edetä.

ap

"Eiköhän tää ollu tässä? Kiitti! Moi!"

Ole hyvä, muotoilin.sen sulle valmiiksi.

Vierailija
84/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun otsikointi on harhaanjohtava. Se kuuluisi 'Roikutan itseäni löysässä hirressä miehen takia.' Ota vastuu tekemisistäsi.

Vierailija
85/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään siis mahdollista ajatella tilannetta, jossa mies olis sen verran tosissaan tunteistaan (olettaen et ei oo seksiä vielä), että ei vaan uskalla tai halua heti eron jälkeen aloittaa uutta, ettei mee mönkään?

Itse juuri annoin söpölle ja kiinnostavalle miehelle pakit, kun ei vaan vielä pysty ees kevyttä kuviota tässä ajattelemaan, ero on liian tuore. Katsotaan ehkä myöhemmin. Eikö miehet siis koskaan vois tehdä näin?

Vierailija
86/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran yhtä miestä. Tää oli varsinainen pommittaja, meinasin jo tuskastua kun keskustelu oli tätä:

Mies: Heippa! Mitäs hommailet?

Minä: Hei! Just kauppaan lähdössä, entäs itse?

Mies: Lenkillä.

Mies: Mihis aattelit mennä ostoksille?

Minä: Ihan tuohon lähikauppaan vaan :)

Mies: Mitä meinasit ostaa?

Minä: Keksejä:D

Mies: Mitäs keksejä?

Mies: Joko sait käytyä kaupassa?

Mies: Vai menitkö muuallekin?

Mies: Mä tulin just lenkiltä.

Ja niin edelleen. Mikään mustasukkainen tyyppi tämä ei ollut, rasittava viestikäytös lähinnä.

Yhtäkkiä hänestä ei sitten kuulunutkaan mitään. Ei vastannut puhelimeen, ei viesteihin. Vedin tästä omat johtopäätökseni, ajattelin, että miestä ei enää kiinnosta ja asia okei. Poistin hänet facebookystävistä, jolloin mies havahtui että miksi ihmeessä nyt olen poistanut hänet, mikäs nyt on? Vastasin, että kahden viikon syvä hiljaisuus verukkeella "Mun täytyy lukea kokeisiin" ilman ainoatakaan muuta viestiä kiitos riitti. Mies ei tätä ymmärtänyt, vaan kilahti täysin.

Jotain mätää tyypissä siis taisi ollakin :D

Vierailija
87/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa va koko äijä.

ap

Rivien välistä voit itsekin lukea, että hän ei ole kiinnostunut. Hän ei kehtaa vaan sanoa suoraan. Lopeta viestittely, hukkaat aikaasi.

Miksi hän sitten itse ehdottaa tapaamista? Kuka hullu ehdottaa tapaamista, jos ei halua tavata? Miksi hän suunnilleen rukoilee anteeksiantoani kun kerrankin vähän osoitin pettymystä hänen käytöstä kohtaan? Miksi hän on ylistänyt minua suunnilleen maasta taivaisiin?

Minua ei ole ikinä loukattu näin. En pysty uskomaan siitä ihmisestä tällaista.

ap

Olin nuorempana aika röyhkeä naisten kanssa ja tunnustan että silloin kiinnosti monesti vain yksi asia. Kerron nyt sinulle.

Ehdottaa tapaamista, koska haluaa seksiä.

Äijä selittää sinulle aivan mitä haluaa.

Rukoilee anteeksiantoasi, koska on huomannut että se tehoaa sinuun.

Ylistää sinua, koska on huomannut että se tehoaa ja haluaa edelleen seksiä sinulta.

Summa summarum: olet vain yksi kala tuon miehen verkossa, usko pois. Niin kauan kuin seksiä irtoaa ja sadut uppoavat niin mies jaarittelee aivan mitä tahansa.

Mitä seksihulluja te oikein olette? Seksi sitä seksi tätä. Olenko maininnut sanallakaan seksiä?

ap

Vierailija
88/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun otsikointi on harhaanjohtava. Se kuuluisi 'Roikutan itseäni löysässä hirressä miehen takia.' Ota vastuu tekemisistäsi.

Näin se ihan oikeasti on. Kukaan ei pakota roikkumaan epätyydyttävässä suhteessa.

Vierailija
89/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan mitä mieltä olen. Sun pitäisi toistaiseksi jättää kummatkin. Mä olin parisen vuotta tuollaisessa soutaa-huopaa tyylisessä suhteessa kunnes vihdoin tajusin ettei mun tarvitse odottaa puhelimen äärellä miehen yhteydenottoa, vaan voin alkaa elämään itselleni. Yksinollessa oon oppinut arvostamaan omaa aikaa sekä vaalimaan romuttunutta itsetuntoani. Miehiä tulee ja menee joten ehdit hyvin myöhemmälläkin ajalla löytää sen oikean joka oikeasti osaa antaa arvoa sun antamalle ajalle ;)

Vierailija
90/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen voi olla tällainen hyväksikäyttäjä. Tämä on ihan lähipiirissä nähty.

Vierailija
91/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Jos vielä viestittelee vastaa: hymyillään jos tavata, mulla nyt menossa uudet jännät kuviot.

Vierailija
92/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Vastaa, että ei tarvitse laittaa myöhemmin viestiä. 

Vierailija
93/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

Jos vielä viestittelee vastaa: hymyillään jos tavata, mulla nyt menossa uudet jännät kuviot.

Minusta tää on kyllä ihan lapsellinen ja epäuskottava viesti, mutta makuja on monia. 

Vierailija
94/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ehkä nuori ja kokematon, tai vain kokematon. En halua loukata, mutta ehkä nyt vanhemman tädin oikeudella saan sinullle sanoa ihan suoraan.

On miehiä, jotka ei ole hyviä miehiä eikä reiluja miehiä. Sellaisten kanssa ei tarvitse "saattaa mitään päätökseen". He eivät ole reiluja, joten heille ei tarvitse myöskään olla reiluja. Voit päättää koko jutun viestillä, jossa ilmaiset, että et ole enää kiinnostunut, hyvää loppuelämäää. No sen jälkeen alkaa sellainen saalistusvaihe eli mies pommittaa sua viesteillä ja selittelee ja vaikka mitä. Mutta se on vaan peliä, älä haksahda siihen. Jos hän olisi ollut sinusta kiinnostunut tosissaan, te olisitte jo yhdessä. Eli viimeinen viesti ja sit numero estoon. Et tarvitse häneltä selityksiä. Kas noin, hirttosilmukka on poistettu kaulasta ja voit jatkaa elämääsi.

Tulehan kertomaan miten asia etenee. Saat täältä tukea. Mutta lopeta turha jaarittelu ja asioiden vatvominen. Se on hyödytöntä ja hieman ärsyttävääkin.

Terv. Täti 41-v

Sitä suuremmalla syyllä minusta tuntuu siltä, että haluan laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Ihan vain itseni takia, oman oloni takia.

ap

Kyllä! Viimeinen viesti ja sitten esto päälle. Tuntuu ensin ajateltuna kamalalta, mutta myöhemmin huomaat, että nostit omanarvontuntoasi ja olet voittaja!

Blokkaamiset on ihan luuseritouhua. Voi siis vain todeta tavalla tai toisella hyvästit, mutta lapsellisia blokkaamisia siihen ei tarvita. Oma päätös riittää, blokkaamiset vievät vain pohjaa siltä, että asiat otettaisiin vakavasti eikä itkupotkuraivari-henkisesti. Myös toisella on tarvittaessa oikeus vastata viestiin. Siihen ei tarvitse reagoida, mutta osoittaa vahvuutta, että mitään teknisiä estoja ei tarvitse elämänsä tueksi. Blokkaaminen ei voi nostaa kenenkään omanarvontuntoa eikä ole voittamista, päin vastoin. Ihmisiä ei voi oikeassa elämässäkään poistaa silmistään, vaan täytyy keksiä muut keinot. 

Vierailija
95/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sinä pidät itse itseäsi löysässä hirressä. Ei siihen kukaan muu pysty siihen väkisin pitämiseen kuin sinä itse.

Vierailija
96/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran yhtä miestä. Tää oli varsinainen pommittaja, meinasin jo tuskastua kun keskustelu oli tätä:

Mies: Heippa! Mitäs hommailet?

Minä: Hei! Just kauppaan lähdössä, entäs itse?

Mies: Lenkillä.

Mies: Mihis aattelit mennä ostoksille?

Minä: Ihan tuohon lähikauppaan vaan :)

Mies: Mitä meinasit ostaa?

Minä: Keksejä:D

Mies: Mitäs keksejä?

Mies: Joko sait käytyä kaupassa?

Mies: Vai menitkö muuallekin?

Mies: Mä tulin just lenkiltä.

Ja niin edelleen. Mikään mustasukkainen tyyppi tämä ei ollut, rasittava viestikäytös lähinnä.

Yhtäkkiä hänestä ei sitten kuulunutkaan mitään. Ei vastannut puhelimeen, ei viesteihin. Vedin tästä omat johtopäätökseni, ajattelin, että miestä ei enää kiinnosta ja asia okei. Poistin hänet facebookystävistä, jolloin mies havahtui että miksi ihmeessä nyt olen poistanut hänet, mikäs nyt on? Vastasin, että kahden viikon syvä hiljaisuus verukkeella "Mun täytyy lukea kokeisiin" ilman ainoatakaan muuta viestiä kiitos riitti. Mies ei tätä ymmärtänyt, vaan kilahti täysin.

Jotain mätää tyypissä siis taisi ollakin :D

Mulle ei kyllä ihan auennut tämä. Ensin mies oli perseestä, kun laittoi viestejä, sitten mies oli perseestä, kun ei laittanut viestejä. Olen nainen. 

Vierailija
97/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra 57 kirjoitti:

Suosittelen seksihommien lopettamista vähäksi aikaa. Siitä selviää kiinnostaako suhteessa mikään muu.

Tässä on hyvä tapa ajaa mies pois. Kenenkään ei kannata katsella kumppania, joka lähtee näihin lapsellisiin kiristysleikkeihin.

Vierailija
98/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tässä on semmonen klassinen ongelma. Et halua uskoa, että sinusta ei välitetä. Et halua uskoa, että kanssasi ei haluta olla. Et halua lopettaa, koska et halua olla hylätty. Siksi jätät miehelle takaportin auki. Että hän jotenkin viisastuisi ja palaisi luoksesi. Että mies havahtuisi ja tajuaisi, että olet kullan arvoinen löytö.

Breaking news. Tuo ihmemies ei havahdu koskaan ihanuuteesi. Kerää itsekunnioituksesi rippeet ja poistu paikalta. Sillä jossain on mies/miehiä, jotka haluavat olla oikeasti eikä vain leikisti kanssasi.

Vierailija
99/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ihan rehellisesti- mikä siinä miehessä niin koukuttaa?? Ulkonäkö? Luonteessa selkeästi kaikki ei natsaa, onko esitellyt sinua ainokaisellekaan porukoistaan?

Vierailija
100/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kai kun tiukasti hirressä ?

Sinccis

Siis vastaatko sä oikeasti ihan joka ketjuun, vai pyöriikö täällä plagiaatteja?

Alkaa hiljalleen epäilyttävä tämä mielipideautomaatti.